قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس

قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس در مقایسه با سایر برندهای تولیدی در بازار همواره متناسب با قدرت خرید مصرف کننده بوده است. این صنعت رنگسازی با هدف تولید رنگ و پوشش های حفاظتی در کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۵۳ آغاز کرده است. تولید انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی، صنعتی، دریایی و پوشش های حفاظتی با بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز دنیا از مهمترین دستاوردهای شرکت روناس می باشد.

رنج قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس در مقایسه با سایر رنگ های مشابه از برندهای دیگر دارای تنوع قیمتی بیشتری است. این تنوع باعث بالا رفتن قدرت مصرف کنندگان در خرید این رنگ صنعتی و ساختمانی شده است. شرکت روناس با هدف تولید انواع رنگ و پوشش های حفاظتی از سال ها قبل تا کنون فعالیت داشته است. از مهمترین محصولات تولیدی شرکت روناس می توان به رنگ های صنعتی و ساختمانی، رنگ صنعتی، دریایی و پوشش های حفاظتی مختلف اشاره کرد. در ساخت تمام این محصولات از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است.

عنوانتوضیخات
ویژگی های رنگ روناس به اختصارکیفیت بالای رنگ-مقاوم در برابر رطوبت-قدرت چسبندگی بالا
نوع مواد اولیه رنگ روناساکثرا مواداولیه اروپایی
عامل تاثیر گذار در قیمت رنگ روناسحجم خرید عمده مهمترین عامل در کاهش قیمت
محل کاربرد رنگپوشش لوله های بزرگ نفتی و گاز و پوشش مخازن و منبع های فلزی حاوی اسید،مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش،

در ادامه به بررسی معیارهای تاثیرگذار روی قیمت عرضه رنگ های صنعتی و ساختمانی روناس می پردازیم و در زیر با معیارهای قیمت‌گذاری انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی روناس آشنا می شویم.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با قیمت رنگ آکریلیک پارس بهار

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و خرید ضد زنگ زینک ریچ و قیمت زینک فسفات اپوکسی کلیک کنید.

قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس

فروش عمده رنگ روناس

مهمترین معیاری که در رنج قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس تاثیرگذار است، نوع زرین و ترکیبات متفاوتی است که در نمونه های مختلف به کار می رود. مواد اولیه ای که در ساخت این رنگ‌ها به کار می روند اروپایی هستند که تغییر قیمت ارز روی رنج قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است. این دسته بندی محصولی از شرکت روناس جزء مصالح پرمصرف در صنایع و متریال های مختلف به شمار می آید. از مهمترین ویژگی های موجود در این نوع از رنگ های روناس می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• کیفیت بالای رنگ صنعتی و ساختمانی روناس
• مقاوم در برابر رطوبت
• قدرت چسبندگی بالا
• قابلیت پوشش دهی سطح های مختلف بتن، گچ و سیمان

حجم خرید محصول و تاثیر آن روی قیمت عرضه

یکی دیگر از مواردی که روی قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس تاثیرگذار است، حجم خرید محصول و نحوه پرداخت آن از طرف خریدار است. شرکت روناس به عنوان تولید کننده این نوع از رنگ اقدام به عرضه محصول خود در حجم های مختلف می کند. خرید عمده از این مرکز برای بسیاری از خریداران مزیت هایی مثل قیمت ارزان تر را به دنبال دارد. مقیاس اندازه گیری رنگ صنعتی روناس هنگام عرضه لیتر است که با توجه به نوع رنگی که در سطوح مختلف به کار می رود، دارای پوشش دهی متفاوتی است.

قیمت رنگ صنعتی و  ساختمانی روناس بر اساس نوع رزین و ترکیبات آن متفاوت می باشد. مواد اولیه و اصلی این رنگ ها اروپایی هستند و نوسانات ارزی در قیمت آن ها تأثیر می‌گذارد. رنگ های صنعتی و ساختمانی روناس یکی از پر مصرف ترین مصالح در صنعت و تولید متریال های ساختمانی می باشد که قیمت این محصولات با داشتن ویژگی هایی از قبیل کیفیت بالا، مقاومت در برابر رطوبت، چسبندگی بالا، پوشش دهی انواع سطوح بتنی، گچی، سیمانی و …، قابل استفاده برای فضای داخلی و بیرونی ساختمان و پوشش لوله های بزرگ نفتی و گاز و پوشش مخازن و منبع های فلزی حاوی اسید،مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف و …هم خوانی دارد. از دیگر معیارهای قیمت‌گذاری حجم محصول و نوع فروش می باشد. اگر حجم زیادی از این محصول را به صورت عمده خریداری کنید هزینه کمتری را پرداخت می کنید. قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس معمولاً بر اساس لیتر محاسبه می شود که با توجه به نوع رنگ و سطح مورد نظر پوشش دهی متفاوتی دارد.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ سحر در بازار(لیست قیمت رنگ روغنی آلکیدی)

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید زینک کرومات اپوکسی و خرید ضد زنگ سوله و  قیمت رنگ اپوکسی کلیک کنید.

قیمت انواع رنگ صنعتی و ساختمانی روناس

خرید ارزان رنگ روغنی

قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس بر اساس نوع رنگ

نوع رنگ یکی دیگر از موارد مهم در تعیین قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس می باشد. انواع رنگ های کاربردی شرکت روناس در دسته بندی رنگ صنعتی و ساختمانی شامل موارد زیر است.
• رنگ اپوکسی و پلی اورتان
• رنگ های روغنی مات و براق
• رنگ نما
• رنگ زینگ ریچ اپوکسی
قیمت رنگ ساختمانی و صنعتی روناس در هر کدام از نمونه های بالا متفاوت بوده و مشخصات خاص خود را دارند. امکان ترکیب دو یا چند رنگ نیز با یکدیگر وجود دارد که با کاربرد آن می توان جذابیت فضا را چند برابر کرد. در برخی از رنگ های این دسته بندی مثل اپوکسی پلی امید و نیمه مات پلی اورتان ویژگی هایی مثل قیمت مناسب، رنگ زدن راحت، خشک شدن سریع و درجه بندی های گوناگون باعث شده تا کاربرد بالایی در فضاهای بیرونی ساختمان ها و نرده ها داشته باشند. رنگ های روغنی نیز کاربرد بالایی برای پوشش فلزات دارند و قیمت عرضه آنها کمتر از نمونه های اپوکسی است. کاربرد رنگ پلی اورتان نیز بیشتر دکوراتیو بوده و رنج قیمتی نزدیک به نمونه های اپوکسی دارد.

اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل و رنگ آمیزی ساختمان را دارید و یا در پروژه اسکلت سازی خود نیاز به ضد زنگ اپوکسی با تولید حرفه ای دارید؛ ابتدا بهتر است با قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس و انواع آن آشنا شوید تا بتوانید با توجه به سبک دلخواه خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. المان های کوچک و بزرگی در قیمت‌گذاری رنگ روناس تأثیرگذار هستند که مهمترین آن ها نوع رنگ می باشد. رنگ های صنعتی و ساختمانی به انواع کلی رنگ اپوکسی و پلی اورتان ، رنگ روغنی مات و براق، رنگ زینک ریچ اپوکسی و رنگ نما تقسیم بندی می شوند.

بیشتر بخوانید :  صادرکنندگان رنگ آلکیدی هیراد شیمی با کیفیت

که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و شما می توانید از ترکیب دو یا چند نوع رنگ، زیبایی خاصی را به فضای مورد نظر ببخشید. رنگ صنعتی اپوکسی پلی امید و نیمه مات پلی اورتان با داشتن ویژگی هایی از قبیل قیمت مناسب و رنگ زدن آسان، حلال نخصوص، خشک شوندگی سریع و درجه بندی متفاوت بیشتر برای فضای بیرونی ساختمان  و پوشش فلاشینگ ساختمان و نرده ها استفاده می شود. قیمت رنگ روغنی نسبت به رنگ اپوکسی کمتر است و هر چه براقیت رنگ بیشتر باشد قیمت بالاتری دارد و بیشتر برای سطوح فلزی مانند در و پنجره ها کاربرد دارند. اما در کنار رنگ های اپوکسی و روغنی می توان از رنگ پلی اورتان به عنوان دکوراتیو استفاده کرد که قیمت رنگ های اپوکسی و پلی اورتان نسبت به سایر رنگ ها بیشتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما