خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات

رنگ زینک اتیل سیلیکات

از مهمترین مزایای این محصول شرکت رنگ صنعتی ایران  می توان به قدرت محافظت بالای آن اشاره کرد، ضمن این که این محصول به تینر مخصوص اپوکسی برای رقیق شدن نیازمند است. رنگ زینک اتیل سیلیکات به صورت حلب و گالن در داخل ایران تولید و عرضه می شود. این محصول نیز مانند سایر محصولات شرکت رنگ صنعتی ایران فاقد هر گونه مواد زاید است و سلامت انسان را با و جود ماسک و دستکش تحت تاثیر قرار نمی دهد. رنگ زینک اتیل سیلیکات سفید است. رنگ زینک اتیل سیلیکات این رنگ جز دسته رنگ های اپوکسی می باشد. اما رنگ اپوکسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ این رنگ جزء دسته رنگ های شیمیایی است و نوعی پرایمر اپوکسی است. رنگ اپوکسی در ابتدای تولید فقط برای رنگ آمیزی اتومبیل مورد استفاده قرار می گرفت اما در حال حاضر بیشتر نقاشان صنعتی از این رنگ های به جای رنگ های روغنی استفاده می کنند. رنگ اپوکسی بواسطه ویژگی های مناسبی که دارد در بین مردم طرفداران بیشتری در مقایسه با رنگ های روغنی پیدا کرده است. از مهمترین ویژگی هایی که بازار خرید رنگ زینک اتیل سیلیکات را زیاد کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 ماندگاری و دوام زیاد
 درخشندگی بالا
 غلظت زیاد
 سهولت در استفاده از آن
 مقاوم در برابر نور خورشید و ساییدگی
 انعطاف پذیری و قابلیت استفاده روی سطوح مختلف
 عدم جذب گرد و غبار
 قابلیت ترمیم دوباره و عدم ظهور ترک و درز روی آن

از دیگر مزایای استفاده از رنگ اپوکسی

رنگ اکریلیک خرید عمده

این رنگ قابلیت شستشو دارد و جز دسته رنگ هایی با قابلیت شستشوی ۱۰۰ درصدی در بین رنگ های نیازمند حلال تینر اپوکسی می باشد. دو هفته بعد از رنگ آمیزی امکان شستشوی سطح رنگ آمیزی شده با رنگ اپوکسی وجود دارد.
رنگ زینک اتیل سیلیکات از خاصیت ضد باکتریایی نیز در برخوردار است و قیمت این محصول در بازار ۲۵ لیتری آن حدود ۹ تا ۱۰ میلیون تومان می باشد و ممکن است در سال ۱۴۰۲ قیمت آن چیزی حدود ۴۰-۲۵ درصد نوسان داشته باشد. هر کیلوگرم از این رنگ می توان ۶ متر مربع را به خوبی پوشش دهد البته این امر تحت تاثیر تمیزی زیر کار نیز قرار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.