بازار فروش رنگ عایق نمای ساختمان

بازار فروش رنگ عایق نمای ساختمان

بازار فروش رنگ عایق نمای ساختمان

رنگ عایق نمای ساختمان یکی از انواع سنگ هایی است که امروزه مهندسین ساختمان و ساختمان سازان از آن به جای مصالح ساختمانی سنگین و گران قیمت استفاده می نمایند. رنگ عایق نمای ساختمان توسط شرکت های متعددی ساخته می شود.

زیرا رنگ های نما توانسته اند با تکنولوژی به روز و جدیدی جایگزین بسیاری از مصالح شوند که دلیل آن نیز مربوط به استفاده آسان، قیمت مناسب و کارکرد بسیار بهتر می باشد.

تنوع رنگی این رنگ ها بسیار بالا بوده و هر کسی می‌ تواند بر حسب سلیقه خود نمای ساختمان خود را با رنگ مورد نظر مزین کرده و لایه محافظتی بسیار قوی ایجاد نماید.

یکی از شرکت هایی که به تولید این رنگ می‌ پردازد شرکت ترنج می باشد. در واقع شرکت ترنج از تولید کننده های پیشرو در این زمینه بوده و انواع رنگ های عایق نمای ساختمان را تولید می نماید.

باید گفت این شرکت توانسته است با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا بازار فروش رنگ نمای خوبی را در داخل کشور ایجاد نماید. همچنین به دلیل کیفیت بالای محصولات، کشور های زیادی هستند که خواهان رنگ‌ های ترنج می باشند.

مواد اولیه رنگ عایق نمای ساختمان

رنگ عایق نمای ساختمان

رنگ عایق نمای ساختمان برحسب تکنولوژی های به روز و مدرن ترین روش ها توسط شرکت ترنج طراحی و تولید می ‌شود. این شرکت برای تولید رنگ نمای ساختمان از فناوری نانو استفاده می نماید.

بیشتر بخوانید :  نمایندگی فروش رنگ اپوکسی سفید

در نتیجه پوشش رنگی عایقی با کوچکترین منافذ ممکن بر سطح ساختمان ایجاد می شود، ولی اجازه تنفس را به سطوح زیرین خواهد داد.

ضمن این که کاملاً در برابر ذرات مختلف نفوذ ناپذیر است و اجازه ورود هیچ گونه رطوبت، آب و ذرات خارجی را به سطوح زیرین نخواهد داد. رنگ های عایق نمای ساختمان با برند ترنج از مواد اولیه خارجی و با کیفیت بالایی ساخته می شود که در نتیجه آن تولید رنگی مرغوب و با کیفیت است.

قیمت عمده رنگ عایق نمای ساختمان

قیمت عمده رنگ عایق نمای ساختمان
رنگ عایق نمای ساختمان بر حسب برند خود دارای قیمت متفاوتی است. شرکت تولید رنگ عایق نمای ساختمان و فروش بسیار بالای آن توانسته است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد.

این شرکت علاوه بر تولید محصولات خود آن ها را به صورت عرضه مستقیم وارد بازار کرده و به دست مشتریان می رساند. در نتیجه این عملکرد، قیمت رنگ نما عمده این رنگ نسبت به برند های دیگر کاملاً مناسب بوده و برابر با قیمت کارخانه ای است. ضمن این که قیمت عمده این رنگ ها نسبت به قیمت تکی بسیار ارزان تر محسوب خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما