تولیدکنندگان رنگ اکریلیک برای نما

نما کاری از قدیمی ترین هنر ایرانیان است که از قدیم برای ایرانیان به یادگار مانده است هنری زیبا که زبان زد خاص و عام است.

قدیمی ترین نماهای مورد استفاده از سنگ و آجر بوده است برای محافظت در برابر طوفان باد و باران نمای سنگی و آجری درست می کنند که درون آنها فضای اتاق و آشپزخانه و هال و پذیرایی را برای زمستان استفاده می کردند که مانند یک دیوار محافظتی عمل می کرد و تا سالها درون این نمای های اجرای و سنگی مردمان آسیب نمی دیدند و  نما ها بسیار پر کاربرد بودند ولی امروزه این نما ها فقط جنبه تزئین و دکور دارند و زینت بخش خانه ها است که جنبه تجاری نیز دارد که بهترین تولید کنندگان رنگ اکریلیک برای نمای آجری و سنگی هستند و به آنها زیبایی می بخشند و نظر مشتری را به خود جلب می کنند.

%D8%B1%D9%86%DA%AF %D8%A7%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C%DA%A911

مزیت استفاده از انواع رنگ اکریلیک ممتاز

نگ اکریلیک از مواد شیمیایی ساخته شده است و به سه صورت رنگ مات، رنگ نیمه مات و براق که بسیار مقاوم است دوام بالایی دارد و بسیار درخشنده است و به دو روش حلالیت دارد یکی حل شدن درون آب است که در این روش رنگ خیلی زود خشک می شود و اصلا بو ندارد.

نوع دیگر آن رنگ را با مواد نفتی حل می کنند که این رنگ مناسب تر است و غلظت بالاتری دارد.

بیشتر بخوانید :  عمده فروشی رنگ نما ویلایی

این رنگ ها در گذشته برای همه بخش هایی از  ساختمان استفاده می شد ولی به خاطر اینکه بدون مواد آلی و مواد خطرناک است که هیچ گونه ضرری برای پوست و تنفس ندارد کم کم مصرفشان بر روی نما ، دیوار داخلی ، سقف ،زیاد شد چون حالت انعطاف پذیری بالایی دارد.

نحوه استفاده از رنگ نما اکریلیکی بر روی نمای سیمانی اینگونه است که بعد از تمییز کردن سطح مورد نظر رنگ را به نما میزنند و برای اینکه این رنگها از بین نرود بر بروی رنگ روغن جلا و یا لاک رقیق نانو دهنده می زنند تا کار مقاومت بالا را داشته باشد و رنگ خراب نشود.

مزیت استفاده از انواع رنگ اکریلیک ممتاز را در اینجا مطرح می کنیم

  • قابلیت شست و شو
  • اجرای آسان
  • مقاومت بالای آن در برابر ساییده شدن
  • بدون بو و حساسیت
  • بی خطر بودن آن با محیط زیست
  • تکنولوژی بالا برای ساخت این رنگ

همچنین می توانید جهت خرید زینک ریچ اپوکسی و دریافت قیمت رنگ زینک ریچ و قیمت رنگ پلی اورتان فلز و قیمت رنگ اپوکسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

روش خرید ارزانترین رنگ اکریلیک برای نما

روش خرید ارزانترین رنگ اکریلیک برای نما

کسانی که تازه کار هستند و می خواهند در این رشته کارکنند می توانند ارزانترین رنگ اکریلیک را خریداری کنند و کار را با این مواد شروع کنند و می توانند نما های رنگ شده اکریلیک را بر روی دیوار حیاط خانه خودشان اجرا کنند . خصوصا برای تزئین خانه ویلایی در روی گلدان ها و ظروف نیز بسیار مناسب است.

اگر در این کار مهارت دارید و می خواهید این رشته را به صورت تخصصی در پیش بگیرید باید روش خرید ارزانترین رنگ اکریلیک برای نما را بدانید با مراجعه به مراکز فروش رنگ اکریلیک برای نما این رنگ ها را با قیمت ارزان تر از بازار خریداری کنید. این موضوع درباره سایر رنگ های صنعتی از جمله دریاقت قیمت زینک فسفات اپوکسی در ارازان ترین حالت آن از سایت رنگ صنعتی ترنج صدق می نماید.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با بازار فروش رنگ ساختمانی اموکالر
1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما