تولید کننده آستر اپوکسی زینک ریچ

زینک ریچ اپوکسی یک آستری و حفاظ دو بخشی است که از رزین اپوکسی پلی آمید تشکیل شده است و از سطوح فلزی مراقبت می‌کند. این اپوکسی استقامت بسیار بالا در برابر نفوذ آب، شرایط آب و هوایی متفاوت، ساییدگی، خوردگی و… دارد. رنگ زینک ریچ اپوکسی حاوی سفت کننده یا سخت‌کننده‌های پلی آمید و روی است. به علت مواد تشکیل‌دهنده، این ماده با نام پرایمر زینک ریچ اپوکسی پلی آمید نیز شناخته می‌شود.
زینک ریچ اپوکسی به خاطر میزان چسبندگی زیاد و مقاومت خوبی که در برابر مواد شیمیایی دارد با اطمینان می‌توان از آن در مکان‌های با رطوبت زیاد و نم‌دار استفاده کرد.

آستر اپوکسی زینک ریچ توسط مراکز تولید کننده صنعتی با کیفیت مرغوب روانه بازار می شود، تولید آستر اپوکسی زینک ریچ با تضمین کیفیت و برند معتبر همراه بوده و قیمتی که برای آن لحاظ شده با احتساب روش مستقیم بسیار ارزان و مناسب می باشد، این محصول با مقاومت عالی و پوشش دهندگی بی نظیر جایگاه بسیار خوبی در صنایع مختلف داشته و در تناژ انبوه با قیمت کلی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

تولید کننده آستر اپوکسی زینک ریچ

کاربرد رنگ زینک

 رنگ‌کاری سازه یا ساختارهای فلزی، رویه‌های بیرونی مخازن و لوله‌ها
 در مکان‌های صنعتی، دریایی برای رنگ کردن بدنه و عرشه‌ی کشتی‌ها
 رنگ‌کاری تاسیسات مربوط به تصفیه فاضلاب
 برای استفاده در پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها
 در سکوهای فراساحلی، پل‌ها

بیشتر بخوانید :  تولید عمده ضد زنگ اپوکسی آلمینیوم

ماندگاری زیاد آستر اپوکسی

ماندگاری زیاد آستر اپوکسی آستر اپوکسی برای اینکه از ماندگاری طولانی مدت برخوردار باشد باید یک سری نکات را رعایت نمود، در وهله اول باید به اندازه ای که ضرورت دارد اقدام به خرید نمایید، آستر اپوکسی مرغوب در واقع یک نوع رنگ محسوب می شود که با متریال پلی امید به مرحله تولید رسیده است، با استفاده از موادی چون تینر و الکل قابلیت حلال پذیری دارد.

مصارف متعددی شامل آن می شود و برای سطوح فلزی، بتنی، شیشه استعمال می شود، بسته بندی این محصول در قوطیهای با جنس فلز می باشد، اصولا با ماندگاری بسیار زیاد و مقاومت فوق العاده ای مواجه است، پوشش بسیار خوبی را روی سطوح مختلف ایجاد می کند و از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری می نماید، البته میزان ماندگاری این محصول ارتباط تنگاتنگی با سطحی که برای آن استفاده می شود دارد.

اینکه در معرض اشعه آفتاب و یا رطوبت قرار بگیرد و یا عوامل خارجی متعدد دیگری به آن سطح آسیب وارد کند قاعدتا ماندگاری رزین را کمتر خواهد نمود اما در کل باید به این نکته اذعان داشت که میزان مقاومت و ثبات این ماده بسیار زیاد است و به این سادگی ها از بین نخواهد رفت، این محصول از میزان چسبندگی بسیار بالا و استقامت کم نظیری برخوردار است لذا عمر مفید و ماندگاری بالایی به این محصول تعلق گرفته است.

بهترین مکان برای نگهداری آستر اپوکسی

بهترین مکان برای نگهداری آستر اپوکسی برای نگهداری آستر اپوکسی بهترین فضا مکان هایی هستند که عاری از رطوبت و نور و روشنایی می باشد ضمن اینکه خشک بودن مکان بسیار حائز اهمیت است، به لحاظ دمای باید یک دمای کاملا مناسب برای نگهداری این ماده صنعتی در نظر گرفت، این محصول وقتی در معرض نور و روشنایی قرار می گیرند دیگر قابلیت استفاده نخواهند داشت،ظروف مشکی بهترین بسته بندی برای این محصول به شمار می آید.

بیشتر بخوانید :  پخش کولتار اپوکسی پلی آمید مشکی مستقیم

نگهداری هر محصولی متناسب با تاریخ تولید و انقضاء امکان پذیر می باشد ضمن اینکه بعد از باز شدن درب محصول فقط در یک بازه زمانی استاندارد که اصولا بر مبنای سی روزه تخمین زده شده است قابلیت نگهداری خواهد داشت، ترجییحا باید به اندازه مصرف خریداری کرد در غیر اینصورت مضاف بر این هزینه خود را دور انداخته اید مواد را نیز اسراف نموده اید، بطری های تیره شیشه ای گزینه بسیار مناسبی برای نگهداری این مواد به شمار می آیند، با این حال باید به اندازه ای که ضرورت ایجاب می کند اقدام به خرید نمود تا شرایط نگهداری آن آسان تر شود.

۵ نکته ایمنی که در استفاده از زینک ریچ اپوکسی باید رعایت کرد

  1.  چون این اپوکسی برمبنا و اساس حلال است، امکان اشتعال زیادی دارد
  2.  زمانی که در حال اسپری کردن هستید از استشمام گرد آن خودداری کنید
  3.  در مراقبت کردن از آن در انبار و همچنین در زمان حمل و نقل نکات مربوط به ایمنی را به خاطر قابلیت مشتعل شدن آن رعایت کنید
  4.  به هنگام کار و فعالیت با این ماده از لباس مخصوص این کار، دستکش‌های استاندارد، ماسک تنفسی و عینک مناسب استفاده کنید.
  5.  در زمان کار با این ماده در فضاهای بسته حتما در مکان مورد نظر از تهویه مناسب استفاده شود، این کار برای جلوگیری کردن از انفجار و خطرات احتمالی است.

فروش عمده آستر اپوکسی زینک ریچ

زینک ریچ اپوکسی هم به صورت کیلویی و هم به شکل عمده به فروش می‌رسد. قیمت زینک ریچ اپوکسی در صورتی که عمده به فروش برسد پایین‌تر از فروش آن به شکل کیلویی است. در تعیین قیمت این ماده سطح کیفیت آن و نرخ روز یا نرخ تورم نیز تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ اپوکسی بهداشتی پارس پامچال

آستر اپوکسی با کیفیت مرغوب و با قیمت عمده در وزن و حجم متفاوت و بسته بندی گوناگون به فروش می رسد، فروش آستر اپوکسی با قیمت کلی با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه است و به دلیل کاربردهای بسیار خوب در صنایع مختلف مطالبات در این زمینه آمار فروش بسیار خوبی را نشان می دهد، این محصول با درجات کیفی مرغوب و با قیمت کلی و حذف واسطه ها به فروش می رسد.

ما این محصول را با بالاترین درجه کیفی و نازل ترین قیمت به شما عزیزان و متقاضیان ارائه می دهیم، با ارتباط با فروشنده این محصول می توانید آن را با مناسب ترین قیمت در قالب عمده خریداری نمایید، ضد زنگ اپوکسی، اپوکسی زینک ریچ، رنگ اپوکسی پلی آمید، رنگ اپوکسی آهن، رنگ اپوکسی فلز و با برند های روناس، رنگین زره، الوان با قیمت عمده به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.