قیمت ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ

ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ چیست؟

ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ نوعی لایه پوششی برای محافظت از سطوح فلزی در برابر زنگ زدگی و خوردگی است. ماده موثری که در این ترکیب، برای سطوح فلزی، حفاظت کاتدی ایجاد می کند، زینک فسفات است که با فرمول Zn3(Po4)2 تعریف می شود.

علت نامگذاری این محصول، به دلیل تشکیل شدن آن از دو جزء پودر زینک (روی) و یک مایع رزین رنگی اپوکسی است. این دو جزء، اصطلاحاً اجزای A و B خوانده شده و با توجه به ترکیب در نظر گرفته شده توسط کارخانه تولید کننده این محصول، درصد ترکیب نمودن این دو جزء متفاوت است.

لازم به توضیح است، با توجه به ماهیت دو جزئی این ترکیب، انبار نمودن و نگهداری آن به سادگی امکان پذیر است، اما پس از ترکیب نمودن، باید بلافاصله آن را استفاده نمود تا ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ ترکیب شده، خاصیت خود را ازدست ندهد. رنگ این ترکیب عموماً خاکستری روشن است.

انواع رنگ های ضد زنگ دوجزئی زینک ریچ اپوکسی

انواع رنگ های ضد زنگ دوجزئی زینک ریچ اپوکسی
رنگ های زینک ریچ اپوکسی در صنایع مختلف نفت و گاز و ساختمان و صنایع بنا بر ویژگی ها و منطبق با استاندارد رنگ و کوتینگ SSPC Paint 20 به سه گروه عمده تقسیم می گردند
۱-دسته اول مشتمل بر رنگ های معدنی حل شده در آب مثل سیلیکات های فلزات قلیایی، فسفات ها و تصحیح کننده ها می باشند که بعد از اعمال بر روی یک سطح تعیین شده می بایستی از طریق گرما و حرارت یا محلول های خشک کننده به شکل مناسبی خشک شوند.
۲-دسته دوم : مشتمل بر رنگ های معدنی تا حدی حل شده در آب مثل سیلیکات های فلزات قلیایی حل شده در آب، انواع نمک های چند ظرفیتی سیلیکات آمونیوم، فسفات ها و تصحیح کننده ها می باشد. اما جهت انجام عملیات خشک سازی این رنگ ها به یک عکس العمل بین سطح استیل یا فولاد و سیلیکات روی نیاز می باشد که در طی پروسه مزبور خشک شدن کامل سطح، آب و کربن دی اکسید تبخیر می شوند.
۳-دسته سوم: مشتمل بر رنگ های معدنی محلول در حلال هستند؛ تیتان، سیلیکات های آلی و تصحیح کننده های پلیمری، نمونه هایی از این طیف رنگ ها می باشند. رطوبت موجود در آب و هوای جوی تاثیر زیادی در نحوه اجرای این رنگ ها و تکمیل عملیات هیدرولیز دارد

بیشتر بخوانید :  صادر کننده ضد زنگ اپکسی فلزات

ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ از ترکیب دو ماده موثر روی و رزین اپوکسی تشکیل می شود.

موارد استفاده از ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ چیست؟

موارد استفاده از ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ چیست؟
با توجه به مقاومت خوبی که توسط ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ در برابر خوردگی و زنگ زدگی ایجاد می شود، از ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ در بدنه کشتی های اقیانوس پیما، سطوح داخلی و خارجی مخازن نفت و گاز، تانکر های حمل سوخت و فراورده های نفتی، اسکلت فلزی برج ها، سطوح اجزاء و دستگاه های صنعتی بزرگ به¬کار¬گرفته شده در کارخانجات و سایر ابنیه مهم استفاده می شود.

نکته قابل توجه در هنگام استفاده از این محصول، رعایت نکات فنی، برای حصول بهترین نتیجه است. از جمله مواردی که باید در هنگام استفاده از این محصول در نظر داشته باشیم می توان به تمیز بودن سطح مورد نظر اشاره کنیم.

همچنین دمای محیط، باید در محدوده ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد باشد. با توجه به استفاده از پودر روی خالص در این ترکیب، لازم است این نوع از ضد زنگ، قبل از استفاده به خوبی هم زده شود و بعد از ۱۵ دقیقه استراحت دادن به ترکیب، تا ۷ ساعت استفاده گردد.

می توان به روش های مختلف از جمله با استفاده از قلم یا اسپری هوای فشرده، ترکیب را روی سطوح مورد نظر اعمال نمود. بسته به دمای محیط، زمان خشک شدن اولیه این ضد زنگ، بین ۲ تا ۳ ساعت زمان برده و پس از حدود ۷ ساعت می توان لایه دوم را روی آن اعمال کرد.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ اپوکسی پلی آمید سفارشی | طبق رال رنگ

این ترکیب، علاوه بر حفاظت شیمیایی، با چسبندگی بالا، نوعی پوشش مکانیکی نیز روی سطوح ایجاد نموده تا عملکرد بهتری داشته باشد.

با توجه به موارد ذکر شده، این محصول متقاضیان بسیاری در بازار دارد. خرید آنلاین عمده ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ باعث کاهش هزینه های تولید می گردد. لذا پیشنهاد می گردد جهت دریافت بهترین قیمت فروش عمده ضد زنگ دو جزئی زینک ریچ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی ضد زنگ زینک ریچ از فروشگاه های معتبر

یکی از جدیدترین روش ها برای خرید ضد زنگ زینک ریچ ، به شکل اینترنتی آن می باشد. در این روش ابزار هایی جهت اعتبار سنجی فروشگاه اینترنتی مورد نظر وجود دارد که اگر آگاهی کافی نسبت به آن ها وجود داشته باشد می تواند خریدی مطمئن برای خریداران را رقم بزند. هر چند محصول مسبتا پیچیده و صنعتی مانند ضد زنگ زینک ریچ را بخواهند خریداری نمایند.

تماس تلفنی با سایت شرکت فروشنده اینترنتی و همچنین دارا بودن آدرس گوگل مپ در بخش تماس با ما سایت از روش های اعتبار سنجی این سایت ها می باشد همچنین برقراری تماس تلفنی با مشتریان قبلی آن ها و سنجش میزان رضایتشان از خریدی که از این فروشگاه های اینترنتی فروش رنگ صنعتی داشته اند؛ می تواند راه گشا باشد.

قیمت ضد زنگ زینک ریچ دو جزئی در تهران

در تعداد زیادی از مراجعات مشتریان به مجموعه رنگ صنعتی ترنج مشخص گردیده است که این دیدگاه وجود دارد که قیمت ضد زنگ زینک ریچ در شهر تهران نسبت به سایر شهر ها متفاوت است. در این مورد می بایستی عنوان نمود که چنین موضوعی اصلا صحت ندارد.دلیلی وجود ندارد که قیمت یک محصول در شهری هر چند تهران باشد نسبت به شهر دیگر ارازان تر و یا گران تر باشد. این نه تنها درباره ضد زینک ریچ بلکه درباره سایر محصولات رنگ صنعتی نیز صادق است. تنها موردی که ممکن است اضافه بهایی برای مشتریان خارج از شهر تهران ضد زنگ زینک ریچ به وجود آورد بحث هزینه حمل می باشد که آن هم در خرید های عمده کاملا در قیمت کلی گم می شود و عدد ناچیزی می گردد.

بیشتر بخوانید :  لیست مراکز و بورس فروش رنگ صنعتی در تهران

قیمت ضد زنگ زینک ریچ در هر کیلو از ۱۹۰۰۰۰ تومان  در سال ۱۴۰۱ به بالا می باشد که بنا بر درصد زینک مورد استفاده از ۳۰ درصد تا ۹۰ درصد متغیر بوده و جهت دریافت قیمت دقیق می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.