خرید اینترنتی رنگ اپوکسی براق پلی آمید

مرکز خرید رنگ اپوکسی براق پلی آمید یکی از بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه این محصول به‌صورت اینترنتی فعالیت دارد، مشتریان و متقاضیان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس سایتی که این محصول را به فروش می‌رسانند و دریافت قیمت ضد زنگ اپوکسی مراجعه نمایند و محصول موردنظر خود را تهیه و خریداری کنند.رنگ‌ها یکی از کاربردی‌ترین محصولات در زمینهٔ زیبایی و بهداشتی بودن قسمت‌های مختلف هستند که با دادن نمایی بی‌نظیر به ساختمان و ابزارآلات همواره متقاضیان آن رو به افزایش است.

عنوانتوضیحات
قابلیت استفاده در چه جاهایی دارد؟رنگ آمیزی لوازم و تجهیزات صنعتی و ساختمانی،
رنگبندی دارد؟قابلیت ترکیب رنگ طبق رال رنگ را دارد.
مشخصه ظاهری سطح رنگ شدهسطح شفافیت و براقیت دارد.
قابلیت خریدمهم ترین قابلیت خرید امکان خرید اینترنتی طبق دیتا شیت شرکت سازنده را دارد.

معرفی رنگ اپوکسی براق پلی آمید

معرفی رنگ اپوکسی براق پلی آمید

رنگ های اپوکسی براق پلی آمید دسته ای از رنگ های صنعتی پرکاربرد در رنگ آمیزی سازه های ساختمانی، پوشش ابزارها و سیستم ها در محیط های تولیدی و صنعتی مانند لوازم خانگی و لوله های انتقال سوخت بوده و دارای خواص شیمیایی و مکانیکی بسیار عالی در برابر عوامل مخرب اسیدی، حلال های نفتی، رطوبت و حرارت می باشد. این رنگ بر پایه رزین اپوکسی و دو جزئی با تینر مخصوص، ساخته شده و دارای سازگاری بالایی با سطوح فلزی دارا می باشد.
رنگ اپوکسی براق پلی آمید، به عنوان یکی از انواع رنگ های اپوکسی ضد خوردگی و ضد زنگ محبوب و محصولی از شرکت ترنج، دارای قابلیت استفاده در رنگ آمیزی لوازم و تجهیزات صنعتی و ساختمانی، به دلیل مقاومت و ماندگاری بالا داشته و در شرکت ها و کارخانجات تولیدی لوازم خانگی و صنعتی و همچنین، محیط های صنعتی سوخت، از این رنگ به طور رایج استفاده می شود.
همچنین جهت خرید ضد زنگ زینک ریچ و فروش زینک فسفات اپوکسی می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.
به دلیل درخشندگی بالای رنگ اپوکسی براق پلی آمید، از آن به صورت عمده و گسترده در رنگ آمیزی سازه ها و لوازم خانگی تزئینی و همچنین، تجهیزات صنعتی حاوی فرآیند سوخت استفاده می شود. این رنگ با وجود براقیت و درخشندگی بالا، دارای ترکیبات کرومی و آلومینیومی در ساختار خود بوده و در برابر رطوبت، عوامل جوی ناپایدار، مواد شیمیایی مضر و حلال های نفتی پایداری و ماندگاری بالایی از خود به نمایش می گذارد. همچنین، ترکیب رنگ شفاف و زیبای آن، باعث بکارگیری آن در سازه های ساختمانی، درب و پنجره های فلزی شده است.
خرید اینترنتی رنگ اپوکسی براق پلی آمید

رنگ براق اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگهای صنعتی است که به عنوان پرکاربردترین رنگ شناخته می‌شود و علاوه بر استفاده برای موارد خانگی در موارد صنعتی بیشترین میزان استفاده را دارد و مشتریان زیادی را از سراسر نقاط جهان را به خود اختصاص می دهد.

بیشتر بخوانید :  شرکت انواع رنگ اپوکسی براق سحر

این رنگ به دلیل دارا بودن پوشش بسیار عالی برای پوشش دادن لوله های مختلف در صنایع و همچنین برای پوشش دادن قسمت هایی از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل دارا بودن مقاومت بالا در مواردی مانند رطوبت می تواند تا حدود زیادی باعث دفع رطوبت شود.

مشخصات ساختاری/ عملکردی رنگ اپوکسی براق پلی آمید

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ اپوکسی براق پلی آمید

۱٫ دارای قابلیت استفاده بالا به دلیل ترکیب رنگ زیبا و پایدار آن
۲٫ بسیار مقاوم در برابر عوامل جوی ناپایدار و مخرب به خاطر وجود مواد آلومینیومی و کرومی در ساختار آن
۳٫ بسیار مناسب برای رنگ آمیزی سازه های ساختمانی به دلیل براقیت و مقاومت بالای آن
۴٫ دارای قدرت پوشش دهی بسیار قوی با براقیت و تراکم بالا و مناسب برای سطوح کج و ناهموار
۵٫ دارای چسبندگی فوق العاده قوی روی سطوح و سازگاری بالا سطوح فلزی در رنگ آمیزی سازه های فلزی و اسکلت فلزی
۶٫ دارای انعطاف پذیری و مقاومت مکانیکی بالا در برابر سایش، خراش، ضربه، ترک خوردگی و شکاف
۷٫ دارای استفاده گسترده در رنگ آمیزی لوازم و تجهیزات خانگی و تزئینی
۸٫ دارای قیمت فروش عمده مناسب و پایدار توسط شرکت ترنج

برخی از مشخصه های ساختاری و عملکردی این محصول که باعث بالاتر رفتن قیمت محصول مورد نظر در بازار شده اند عبارتند از:

  • این محصول دارای ساختار کاملا شفاف و براق است به همین دلیل علاوه بر مقاوم نمودن سطوح مختلف باعث زیبای بخشیدن به آن نیز می‌شود.
  • در این محصول از مواد آلومینیومی و کروم استفاده شده است و همین موضوع باعث مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی مختلف می شود.
  • این محصول به دلیل ساختار ویژه و منحصر به فرد خود برای جلوگیری از سایش و فرسایش بهترین گزینه ممکن است.

قیمت رنگ اپوکسی براق پلی آمید

قیمت رنگ اپوکسی براق پلی آمید

خرید عمده رنگ اپوکسی براق پلی آمید از شرکت ترنج، از یک طرف دارای قیمت مناسب به صورت ارائه عمده بوده و از طرفی باعث رنگ آمیزی با کیفیت و پوشش عالی سطوح تجهیزات و سازه های فلزی، بتنی و گچی می شود. همچنین، ماندگاری و مقاومت بالای این رنگ، موجب صرفه جویی در هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض قطعات رنگ آمیزی شده می شود.

قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید به موارد مختلفی بستگی دارد برای مثال یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول را می‌توان برند و شرکت تولیدی این محصول دانست زیرا اگر برند خارجی باشد قیمت بالاتری نسبت به برندهای داخل ایران دارد.

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده رنگ اپوکسی آهن ضد زنگ

یکی دیگر از عواملی که با استفاده از آن می توان محصول مورد نظر را با قیمت کاملا اقتصادی و مناسب خریداری نمود این است که اگر این محصول را به صورت عمده خریداری کنید قیمت تمام شده آن مناسبتر از خرید محصول به صورت جزئی خواهد بود.

۳ نکته مهم هنگام خرید رنگ اپوکسی قرمز

3 نکته مهم هنگام خرید رنگ اپوکسی قرمز رنگ های اپوکسی مانند هر محصولی دیگر تنوع و گوناگونی بسیار زیادی دارند، که با توجه به همین مسئله یعنی تنوع آن، کاربردهای متفاوتی نیز دارند و از هر کدام از رنگ ها در جای بخصوصی می توان استفاده کرد، رنگ اپوکسی قرمز نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد و کاربردهای مخصوص به خود را دارد.

اما آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که هنگام خرید رنگ اپوکسی قرمز باید به چه مسئله دقت و توجه نمود، اگر در این زمینه اطلاعی ندارد همراه ما باشید تا به دانش کافی درباره ی خرید این نوع رنگ دست پیدا کنید. ما قصد داریم در خرید این محصول به سه نکته مهم و کاربردی اشاره کنیم.

اولین نکته که دارای اهمیت بسیاری است و باید در خرید آن را لحاظ نمود، غلظت رنگ می باشد، رنگ اپوکسی خریداری شده آن هم از نوع قرمز باید دارای غلظت متناسبی باشد، یعنی خیلی رقیق و یا خیلی غلیظ نباشد. دومین مورد که باید بدان دقت نمود رنگ محصول می باشد، رنگ اپوکسی قرمز همانطور که از نامش پیداست باید متمایل به قرمز روشن و زیبایی باشد.

اگر رنگ مایل به تیرگی خیلی زیاد و قهوه ای تیره باشد حتما از خرید آن اجتناب شود. نکته ی آخر در خرید رنگ اپوکسی قرمز، نام برند و شرکت تولید کننده آن است که هر شرکت تولیدکننده این محصول، رنگ با کیفیتی تولید نمی کند پس حتما از برندی رنگ را خریداری کنید که تولیدات آن از کیفیت و مطلوبیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

آسانترین روش خرید رنگ اپوکسی براق

آسانترین روش خرید رنگ اپوکسی براق با پیشرفت تکنولوژی و فناوری زندگی روزمره خیلی از مردم راحت تر و آسان شده است، به گونه ای که به سهولت می توان بدون مراجعه کردن به فروشگاهی محصول مورد نظر خود را خریداری کرد، بله صحبت از خرید اینترنتی است، رنگ اپوکسی هم مانند هر محصولی دیگر در سایت مخصوص خود به طور اینترنتی به فروش می رسد.

در صورت نیاز به این محصول شما می توانید بدون مراجعه کردن به مرکز خرید، رنگ اپوکسی براق مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید و آن را با صرف کمترین زمان و هزینه در اسرع وقت و به موقع تحویل بگیرید. رنگ های اپوکسی در وزن های مختلف تولید و بسته بندی شده و سپس به فروشگاه ها عرضه می گردند. مشتریان و خریداران می‌توانند با توجه به نیاز خود هر مقداری از این محصول را که مدنظر دارند خریداری و از آن نیز استفاده کنند. رنگ های اپوکسی براق جزء پرفروش ترین نوع رنگ در بازار است.

بیشتر بخوانید :  با رنگ اپوکسی براق محل كسب و كار خود را دوست داشتني و جذاب كنيد

اشتباهات رایج هنگام خرید رنگ اپوکسی

اشتباهات رایج هنگام خرید رنگ اپوکسی پایه آب رنگ هایی که اپوکسی هستند بسیار راحت تر و آسان تر می توان از آن ها استفاده نمود، عموم رنگ های اپوکسی ، کاملا بی دردسر و تند و تیز مورد استفاده قرار می گیرند، همانطور که قبل تر هم گفته شده است، رنگ های اپوکسی مانند هر کالایی دیگر انواع مختلفی دارد، که یکی از انواع آن رنگ اپوکسی  پلی آمید می باشد. حین خرید هر محصولی ممکن است اشخاص خریدار دچار اشتباهات و مشکلات حین خرید شوند.

برای پیشگیری از این قبیل اشتباهات لازم است به یک سری اطلاعات در زمینه خرید محصول مورد نظر دست پیدا کنند، ما قرار است به برخی از این اشتباهات رایج در قالب چند مورد اشاره کنیم. اولی نکته این هست که رنگ های اپوکسی پلی آمید کاملا براق  هستند، رنگی که از براقیتی دیده نشود اپوکسی نبوده و از خرید آن اجتناب کرد.

مورد دیگر اینکه این نوع رنگ نسبت به دیگر انواع رنگ بسیار زودتر خشک می شود، رنگ پایه آب همانطور که نامش مشخص است، قابل حل شدن در تینر اپوکسی مخصوص است و نیازی به حل شدن در محلول های دیگر ندارد، حتما دقت شود که این محصول هزینه ی بسیار کمتری نسبت به سایر رنگ های اپوکسی دارد و از خرید محصولات با قیمت های گزاف و بسیار زیاد حتما پرهیز شود.

خرید رنگ اپوکسی بدون واسطه از تبریز

خرید رنگ اپوکسی بدون واسطه از تبریز به هنگام خرید هر محصولی به ویژه رنگ های اپوکسی باید دقت شود تا محصول خریداری شده در سطح کیفی خوب و عالی قرار گرفته باشد و همینطور تمامی ویژگی های رنگ با کیفیت را دارا باشد. مرکز رنگ اپوکسی تبریز یکی از بهترین هاست که در زمینه ارائه این محصول در انواع مختلف به صورت کاملا بدون واسطه فعالیت دارد و همیشه سعی دارد، کیفیت محصول را بالا ببرد و با فروش محصول درجه یک و مرغوب، رضایت مشتریان و متقاضیان این نوع رنگ را کسب کند.

یکی از مزایای خرید رنگ اپوکسی بدون واسطه این است که می توانید این نمونه رنگ را با قیمت مناسب تری از تبریز سفارش دهید و علاوه بر قیمت بهتر و کیفیت کالا، محصول موردنظر شما در سریع ترین زمان ممکن به دستتان می رسد. بهترین راه این است که وقت را هدر ندهید و برای تهیه این محصول، با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

43

  1. سلام خسته نباشید
    رنگ آپوکسی براق برای رنگ کردن درب و پنجره منزل هم مناسب است؟

  2. سلام من تصمیم دارم از این سایت رنگ اپوکسی خریداری کنم برای سفارش باید فرم پر کنم؟

  3. این رنگ های اپوکسی براق نمای براقی ب محل رنگ شده میدن ک خیلی زیبا و ساده هست

  4. مطالب سایت واقعا کامل و کاربردی بود و اطلاعاتم در مورد این محصول خیلی بالا رفت. واقعا ممنونم از همه کسانی که در حال زحمت و تلاش هستن

  5. سلام وقت بخیر بسیار سپاسگزارم از مجموعه ترنج که محصولاتی نظیر رنگ اپوکسی را به شیوه آنلاین در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و مشتریان می توانند در هر جایی از کشور به خرید آن بپردازند.

  6. سلام. ممنون از محصولات خوب و با کیفیتی که تولید کردید واقعیتش قبلنا میترسیدم که از یک این رنگ ها استفاده کنم اما بعد از استفاده ازرنگ های تولیدی کمپانی شما نظرم عوض شد و لذت میبرم از اینکه در کشور خودمون رنگ با کیفیت خیلی خوب تولید میشه که قدرت رقابت با بهترین برندهای خارجی را داره. دست مریزاد

  7. ببخشید در قسمت قیمت محصولات هیچ قیمتی درج نشده بود
    چطور میتونم از قیمت اون ها اطلاع پیدا کنم؟

  8. متناسب با عکس هایث که در سایت قرار دادین
    متوجه شدم که از این رنگ ها بر روی سنگ های کفپوش هم استفاده میشه
    درسته؟

  9. سلام
    می خواستم درباره ضمانت محصولتون و تاریخ انقضا سوال کنم.
    ممنون میشم پاسخ بدین.
    و اینکه محصول شما حساسیت زا هست؟

  10. سلام روز خوش
    چه جالبه این رنگتون
    واقعا خوشم اومد مخصوصا با توضیحات عالی ای که دادید.مرسی ازتون.

  11. کیفیت رنگ های شما خوب است و کاربرد متنوعی دارد . من برای کار تولیدی از شما خرید خواهم داشت . ارسال به شهرستان چگونه است و نحوه تسویه مالی چگونه است ؟

  12. هر چقدر از کیفیت و کارایی این محصول گفته بشه باز هم کم هست چون این وب سایت با تجربه و دانشی که در این زمینه دارد دست به تولید این محصول زده و باعث شده که محصول تولید شده با کیفیت باشد و تا زمان های طولانی مدت از کیفیت آن راضی باشیم

  13. سلام
    رنگ های اپوکسی براق پلی آمید،این مجموعه واقعا کیفیت خوبی داره،حتما خرید بفرماید

  14. سلام من تصمیم دارم از این سایت رنگ اپوکسی خریداری کنم لطفاً راهنمایی کنید چطور میتونم از این سایت سفارش بدم

  15. رنگ اپوکسی براق پلی آمید از بهترین محصولات این سایت است من مشتری ثابت این سایت هستم و از محصولات با کیفیت آن استفاده می کنم.

  16. رنگ براق اپوکسی پلی آمید یکی از انواع رنگهای صنعتی است که به عنوان پرکاربردترین رنگ شناخته می‌شود. با تشکر از مطالب مفید سایتتون

  17. سلام خسته نباشید. بنده میخواستم از شما رنگ اپوکسی براق سفارش دهم. چون قبلا ازتون گرفتم و راضی بودم. به دلیل کیفیت خوب محصولاتتان به آشنایانم سایت شما را معرفی کردم.

  18. من از تنوع رنگ و کیفیت کار شما خوشم آمد برای خرید کاتالوگ دارید . ارسال بار چگونه است . تسویه چه دوره ای است ؟

  19. سلام وعرض ادب این رنگ به دلیل دارا بودن پوشش بسیار عالی برای پوشش دادن لوله های مختلف در صنایع و همچنین برای پوشش دادن قسمت هایی از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد خرید اینترنتی رنگ اپوکسی براق پلی آمید ازاین سایت خیلی راحت وبه صرفه است.

  20. سلام وقت بخیر
    من به عنوان یک فروشنده از رنگ اپوکسی براق این سایت خریداری کردم. فوق العاده با کیفیت است. همچنین قیمت این سایت بسیار مناسب است. به همین دلیل توصیه می کنم از این سایت خریداری نمایید.

  21. خرید رنگ از این سایت باعث صرفه جویی در وقت و انرژی تون میشه. رنگهاش از بهترین مواد درجه یک ساخته شده به صورت عمده وفله بفروش میرسه و جایگاه مهمی تو صادرات داره

  22. تو کلینک چشم پزشکی سه سال پیش کار میکردم که واسه راهروهاش اپوکسی سفارش دادن خود شرکت هم تمام کارهاشون رو انجام دادن همیشه از اینجا میخرن .تمامی پرسنل از اپوکسی اونجا راضی بودن رنگش آبی بود مناسب اتاق عمل واقعا باعث آرامشه

  23. خرید بدون واسطه و اینترنتی باعث شده که قیمت ها خیلی به صرفه تر باشه . ممنون از سایت خوبتون که این شرایط رو فراهم کردید

  24. سلام
    یکی از اقوام سایت شما رو معرفی کرد و پیشنهاد داد که از سایت شما خریداری کنم

  25. سلام عصرتون بخیر و شادی
    رنگ براق اپوکسی پلی آمید خیلی رنگ با دوام و خوبیه، قیمت این رنگ های براق اپوکسی پلی آمید گرونه؟

  26. سلام و عرض ادب به مجموعه رنگ ترنج من یکبار رنگ ضد زنگ خریدم برای تیر آهن خونه بعد از استفاده دیدم اثر زیادی نداشته یعنی یک قسمت هایی اش زنگ زده بود دلیلش چی بوده؟

  27.  این رنگ مزایای زیادی دارد. از مزایای این رنگ می توان به مقاومت زیاد و با دوام بودن آن اشاره کرد

  28. سلام
    رنگ‌ها یکی از کاربردی‌ترین محصولات در زمینهٔ زیبایی و بهداشتی بودن قسمت‌های مختلف هستند که با دادن نمایی بی‌نظیر به ساختمان و ابزارآلات همواره متقاضیان آن رو به افزایش است.
    اپوکسی براق پلی آمید به دلیل دارا بودن پوشش بسیار عالی برای پوشش دادن لوله های مختلف در صنایع و همچنین برای پوشش دادن قسمت هایی از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل دارا بودن مقاومت بالا در مواردی مانند رطوبت می تواند تا حدود زیادی باعث دفع رطوبت شود.

  29. سلام
    رنگ اپوکسی براق یکی از رنگ های دو جزئی می باشد که پایه اصلی آن پلی اورتان است. خشک شدن این نوع از رنگ اپوکسی بسیار سریع است و به همین دلیل بسیاری از افراد از آن برای رنگ آمیزی ساختمان های خود استفاده می کنند .

  30. با سلام
    رنگ‌ها یکی از کاربردی‌ترین محصولات در زمینهٔ زیبایی و بهداشتی بودن قسمت‌های مختلف هستند که با دادن نمایی بی‌نظیر به ساختمان و ابزارآلات همواره متقاضیان آن رو به افزایش است و من قبلا از این محصول استفاده کردم و به شما پیشنهاد می دهم این محصول را تهیه کنید.

  31. میزان ماندگاری این رنگ ها بر روی سطوح تا اگر در مقابل نور مستقیم آفتاب باشد چقدر است

  32. رنگ‌ ها با دادن نمایی بی‌نظیر به ساختمان و ابزارآلات همواره موجب افزایش متقاضیان این محصول شده اند. مرکز خرید رنگ اپوکسی براق پلی آمید یکی از بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه این محصول به‌صورت اینترنتی فعالیت دارد. مشتریان و متقاضیان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس سایت محصول موردنظر خود را تهیه و خریداری کنند.

  33. سلام خسته نباشید از سایت خوبتون بسیار متشکرم میخواستم آپوکسی براق خریداری کنم آیا ارسال به شهرستان هم انجام میدید؟

  34. رنگ‌ها یکی از کاربردی‌ترین محصولات در زمینهٔ زیبایی و بهداشتی بودن قسمت‌های مختلف هستند که با دادن نمایی بی‌نظیر به ساختمان و ابزارآلات همواره متقاضیان آن رو به افزایش است، مرکز خرید رنگ اپوکسی براق پلی آمید یکی از بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه این محصول به‌صورت اینترنتی فعالیت دارد من ازشون خرید کردم و واقعا از خریدم راضیم

  35. تا جایی که میدونم رنگ اپوکسی پلی امید بیشتر برای فلز هست برای کف شما چه جوری عکس گذاشتین ؟

  36. بسیار مناسب برای رنگ آمیزی سازه های ساختمانی به دلیل براقیت و مقاومت بالای آن
    ۴٫ دارای قدرت پوشش دهی بسیار قوی با براقیت
    برای رنگ امیزی سازه نباید استر ان را بخریم ؟

    • تعریف سامانه پوششی توسط طراح سیستم های پوششی در پروژه انجام می گیرد و طبیعتا برای هر گونه رنگ رویه نیاز است تا استر مخصوص ان نیز تهیه و اجرا گردد.

  37. سلام ما پروژه ۱۷ طبقه مسکونی برای اهن الات بیرونی از اپوکسی پلی امید ناظر گفته باید استفاده بشه و پیمانکار ما مدعی هست که اجرای ان را بلد هست ولی به نظر نمیاد شما امکان داره یک توجیهی بکنید ایشان را ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.