خرید اینترنتی رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریا

معرفی رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریا

معرفی رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریایکی از رنگ‌های کاربردی برای کشیدن خط کشی های ایمنی و علائم خاص راهنمایی و رانندگی در خیابان ها و جاده ها، رنگ ترافیکی است. این رنگ قابلیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و می توان روی بسیاری از سطوح مختلف سیمانی، بتنی و آسفالتی به کار برد. در ترکیبات این نوع رنگ از مواد شیمیایی مثل رزین آلکید، رزین کلرو کائوچو و ترموپلاست آکریلیک استفاده شده است. یکی از نمونه رنگ های ترافیکی با کیفیت بازار، رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریا می باشد. از ویژگی‌های بارز این رنگ می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر بارش برف و باران، لغزش، یخبندان و تغییرات جوی نامنظم اشاره کرد.
انواع رنگ ترافیکی با توجه به نوع کاربرد در دسته بندی های تک جزئی، دو جزئی، چند جزئی و نمونه‌های سرد و گرم قرار دارند. هنگام خرید اینترنتی رنگ ترافیکی زرد باید به مشخصات و دسته بندی محصول در هر کدام از این موارد توجه داشت. رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریا یکی از رنگ های ترافیکی با کیفیت در فروشگاه اینترنتی ترنج می باشد. این نوع از رنگ به دلیل برخورداری از فرمولاسیون به روز و کیفیت بالای خود دارای محبوبیت بالایی می باشد.

مشخصه های رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریا، به عنوان یکی از رنگ های ترافیکی با کیفیت، دارای مشخصه های منحصر به فرد از جمله مقاومت بالا در برابر لغزش و بارش برف و یخبندان و همچنین، ماندگاری بالا حتی در برابر تغییرات جوی نا منظم می باشد.
رنگ های ترافیکی خود از لحاظ کاربردی به چند قسمت تک جزئی، دو جزئی و چند جزئی دارای نوع گرم یا سرد تقسیم می شوند. در خرید اینترنتی رنگ ترافیکی زرد حتما باید به این موارد دقت شود.
در تهیه رنگ های ترافیکی بایستی به مشخصه های کیفی آن، از جمله مقاومت سایشی، پایداری در برابر تغییرات جوی، خشک شدن سریع و چسبندگی بالای آن توجه کرد. رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریا از جمله رنگ های ترافیکی با کیفیت شرکت ترنج(TORANJ) می باشد که به دلیل فرمولاسیون ساخت بروز و کیفیت بالا از محبوبیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید :  زینک فسفات اپوکسی پرایمر روناس بهترین ضد زنگ در بازار

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و خرید ضد زنگ زینک ریچ و قیمت زینک فسفات اپوکسی کلیک کنید.

مشخصه های رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریا

شماتیکی از جدول جانبی و خطوط جاده حاوی پوشش رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریا

۱٫ بر پایه مواد اولیه و رزین های با کیفیت و مقاوم
۲٫ دارای قدرت چسبندگی بسیار بالا روی مصالحی چون سیمان، بتن و آسفالت
۳٫ قابلیت استفاده با روش ماشینی، اسپری یا دستی
۴٫ دارای انعطاف پذیری بالا در مقابل ضربه یا خش
۵٫ دارای مقاومت سایشی بالا
۶٫ دارای زمان خشک شدن بسیار سریع
۷٫ دارای ضخامت مناسب در توزیع روی سطوح جاده و خیابان ها
۸٫ دارای استحکام بالا در برابر برف و کولاک و یخبندان
۹٫ عدم ترک خوردگی در برابر تغییرات ناگهانی جوی
۱۰٫ حاوی دانه های رنگ بسیار ریز برای توزیع خوب روی سطوح جاده ها و خیابان ها
۱۱٫ دارای خاصیت درخشندگی و بازتابندگی نور در شب و روز
۱۲٫ دارای طول عمر و پایداری بالا به دلیل ساختار با کیفیت ناشی از مواد اولیه سازنده پیشرفته و عالیدر حالت کلی، باید کلیه موارد مربوط به خرید اینترنتی رنگ ترافیکی زرد مورد توجه قرار گیرد.
کاربرد رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریا با روشنایی و درخشندگی خاص خود در پوشش دهی جدول های جانبی، خطوط کناری و خطوط ایست یا توقف کوتاه مدت خودرو ها، خطوط حد فاصل جاده ها و خیابان ها بوده و بسیار مناسب برای قسمت هایی از بزرگراه ها و جاده های بین شهری و حومه شهری است که از سیستم روشنایی بغل جاده محدودی برخوردارند، زیرا، رنگ زرد در مسیرهای تاریک، روشنایی و بازتاب نور بالایی از خود ساطع می کند.

بیشتر بخوانید :  نرخ خرید رنگ نانو ترافیکی درجه ۱

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید زینک کرومات اپوکسی و خرید ضد زنگ سوله و  قیمت رنگ اپوکسی کلیک کنید.با توجه به تمام ویژگی ها و مشخصاتی که در مورد رنگ ترافیکی زرد ممتاز صبا شیمی آریا که به آن اشاره کردیم، این رنگ کاربرد گسترده ای در بسیاری از مکان ها را دارد. کاربردی ترین مکان های استفاده از این نوع رنگ ترافیکی به دلیل درخشندگی و روشنایی بالای آن عبارتند از:
• پوشش جدول های کنار خیابان ها
• پوشش خطوط مختلف خیابان ها و جاده ها مثل خطوط ایست، توقف کوتاه مدت، حد فاصل بین جاده ها و خیابان ها
• رنگ آمیزی تابلوهای کنار جاده در فاصله بین شهری و حومه ها

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما