خرید رنگ آستر اپوکسی اهواز

رنگ آستر اپوکسی به عنوان یکی از محبوب ترین انواع پرایمر مخصوص فلز در صنایع گوناگون و از جمله صنعت ساختمان سازی و سوله و اسکلت فلزی می باشد. رنگ آستر اپوکسی در حلب های ۳۰ کیلویی و ۲۵ کیلویی به بازار رنگ صنعتی عرضه می شود.

کاربردهای رنگ آستر اپوکسی اهواز

رنگ آستر اپوکسی اهواز یکی از رنگ های آستر اپوکسی مخصوص و محصولی با کیفیت از شرکت ترنج در شهر اهواز بوده و بر پایه رزین های اپوکسی، رنگدانه ها به عنوان عامل شبکه ای کننده و پیگمنت ها ساخته شده است، طوری که کاربردهای این رنگ را برای قسمت های مختلف فلزی لوله های پالایشگاه های اهواز و یا لوله های مدفون در زمین و یا سایر قسمت های منیع های فلزی و فولادی که در مقابل عوامل شیمیایی و خورنده قرار دارند به عنوان لایه اول قبل از اعمال رنگ رویه نهایی بسیار محبوب نموده است. این رنگ آستر های اپوکسی دارای کاربرد بسیاری در پوشش وسیله های صنعتی و لوازم خانگی تولیدی، از جمله بدنه لوله های اگزاست خروج دهنده گازهای تولید شده و بدنه سطوح مختلف فلزی ساختمان های پالایشگاهی دارند.
با خرید رنگ آستر اپوکسی از شرکت ترنج به صورت عمده و با نازلترین و مناسب ترین قیمت با وجود کیفیت ساختاری و عملکردی بالا در کلیه نقاط کشور، از جمله اهواز، می توان از مزایای اقتصادی و کیفی آن بهره مند شده و از هزینه های اضافی مربوط به واسطه بازار رنگ، خرید گران رنگ های بی کیفیت در امان ماند.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگ زینک ریچ

ویژگی های ساختاری رنگ آستر اپوکسی

ویژگی های ساختاری رنگ آستر اپوکسی
۱٫ سازگار با انواع فلزها و فولاد
۲٫ دارای قابلیت کشسانی و ارتجاعی فوق العاده در برابر ضربه و خراش
۳٫ ساخته شده از رزین های اپوکسی با کیفیت بسیار بالا
۴٫ ارائه شده به صورت ارزان قیمت توسط شرکت معتبر ترنج
۵٫ دارای رنگ های پر استفاده طوسی رال رنگ ۷۰۰۰ و ۷۰۳۵
۶٫ عدم جذب آب و رطوبت و عدم واکنش با مواد شیمیایی و هوا
۷٫ قابل استفاده برای هر سطح ناهموار و خشن
۸٫ میزان چسبندگی و ثبات رنگ بسیار بالا

فروشنده بهترین رنگ آستر اپوکسی در اهواز

پخش عمده رنگ آستر اپوکسی اهواز توسط کمپانی ترنج در سطح کشور و بین المللی انجام می گیرد و قیمت آن مطابق با نرخ مواد اولیه بکار رفته در ساختار آن محاسبه می شود. بنابراین، هدف اصلی این مرکز سودجویی نبوده، بلکه در راستای تولید محصول با کیفیت و فروش رضایت بخش و منصفانه فعالیت نموده و با ارائه خدمات پس از فروش بالا حامی مشتریان محترم بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.