رنگ ضد زنگ اطلس را از نمایندگی های اطلس خرید نمایید

رنگ ضد زنگ اطلس چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ ضد زنگ اطلس چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ ضد زنگ اطلس دارای پایه آب و رزین های امولسیونی هستند و به دلیل غلظت بالایی که دارند پوشش بسیار محکمی را روی سطوح ایجاد می‌کند. رنگ ضد زنگ اطلس برای رنگ آمیزی انواع سطح‌ها استفاده می‌شود.

از ویژگی های مهم این رنگ ضد آب بودن آن است و برای مکان‌هایی که رطوبت وجود دارد، بسیار مناسب و قابل شستشو نیز می باشد. شرکت تولید کننده رنگ ضد زنگ اطلس از بهترین برند های تولید کننده رنگ است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نموده است و مرغوب‌ترین رنگها را وارد بازار کرده است.

رنگهای ضد زنگ دارای تنوع بالایی است. این رنگ به سرعت خشک می شود. و هیچگونه مواد سمی مانند سرب و فرمالین داخل رنگ وجود دارد و یکی از بهترین برند ها برای حفاظت از فلزات است. برای خرید از رنگ های برند اطلس می توانید به نمایندگی های این شرکت مراجعه نمایید.

رنگ آکریلیک اطلس چه ویژگی هایی دارد؟

 

خرید عمده رنگهای اطلس از فروشگاه های صنایع رنگ

خرید عمده رنگهای اطلس از فروشگاه های صنایع رنگ

خرید عمده رنگ ضد زنگ از شرکت اطلس به چند روش انجام می شود. یکی از این روش ها خرید مستقیم از درب کارخانه می باشد. فروشگاه ها و نمایندگی هایی که بدون واسطه از کارخانه تولید کننده محصولات را به دست مشتریان می رساند.

فروشگاه های صنایع رنگ در سطح شهر این محصول را با قیمت مناسب به دو صورت عمده و خرده می فروشند. فروش عمده همیشه با قیمت ارزان تر محصول همراه است زیرا حجم بیشتری از کالا به مشتری عرضه می گردد. تخفیف های بسیار خوبی روی آن به مشتری داده می‌شود.

برای خرید رنگ ضد زنگ از شرکت اطلس به صورت عمده می توانید از طریق مشاورین فروش شرکت تولید کننده نیز اقدام نمایید. و برای صنایعی که مصرف بالایی از محصول را دارند خرید کلی و عمده داشته باشید.

بیشتر بخوانید :  فروش قوطی ضد زنگ اپوکسی باکیفیت

 

1

  1. باسلام خسته نباشید من رنگ پرایمن اطلس می خواستم مستقیم ازکارخانه خریدکنم عمده متشکرم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.