سفارش ویژه آستر ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی + جدول کاربردها و مزایا

یکی از جدیدترین و بهترین رنگ های صنعتی که طبق استاندارد معتبر شرکت ملی نفت تولید گشته و مورد استفاده‌ی عظیم در پالایشگاه ها، صنایع لوله، تاسیسات فلزی و غیره قرار گرفته، آستر زینک ریچ اپوکسی می‌باشد که می توان آن را از سری رنگ های دوجزئی به حساب آورد. اکنون امکان سفارش ویژه این محصول به خوبی فراهم آمده و می‌توانید به خرید این محصول درجه یک بپردازید.

رزین های اپوکسی برای آستری های ضد زنگ اپوکسی فلز به کار برده شده در طی تولید ورق سازه در نظر گرفته می شوند، زیرا آن ها خواص فیزیکی عالی داشته و با پوشش های سخت شونده واکنشی با دامنه وسیعی از محمل های رویه ها سازگاری دارند. بیشتر فرمول بندی ها دارای رنگدانه های بازدارنده می باشند.

عنوانتوضیحات
کاربرد اصلی آستر اپوکسی غنی شده از رویبه عنوان لایه اول بر روی سطح زده می شود.
قابلیت مهمقابلیت ضخامت بیشتر بدون خطر ترک خوردگی
ضخامت استانداردضخامت کمتر از ۵۰ میکرون برای پوشش زینک ریچ اپوکسی توصیه نمی گردد.
مزیت دیگردارای مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی نسبت به زینک ریچ سیلیکات سنتی

تمام رنگ های استر ضد زنگ اپوکسی زینک ریچ یا غنی از روی به مقدار زیادی به عنوان آستری مصرف می شوند، اما این ها ممکن است نیاز به یک پوشش اتصالی داشته باشند، تا چسبندگی بریا پوشش های ضد خوردگی بعدی به دست آید.

صوت های فنی رنگ صنعتی

در این بخش می توانید اطلاعات فنی رنگ صنعتی زینک ریچ اپوکسی را به صورت پادکست و صوتی دریافت نمایید.

در عمل ، بسیاری محمل ها ، با تقریبا ترکیب های نامحدود از رنگدانه های ضد خوردگی ، در خط تولید قبل از این که ورق سازه ساخته شود، به کار می روند. در واقع در کارگاه فقط یک بررسی چشمی جهت اعمال پوشش و ضخامت لایه و یک برنامه عمیراتی رسمی مقدار کمی نیاز خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  صادرات ضد زنگ اپوکسی

آنچه باید از آستر رنگ اپوکسی ممتاز بدانید

آنچه باید از آستر رنگ اپوکسی ممتاز بدانید

اپوکسی زینک ریچ در زمره رنگ ها و ضد زنگ ها قرار می گیرد که از نظر کارای در سطح عالی قرار می گیرد. از محصولات مورد نظر می توان به عنوان یک ضد زنگ قوی یاد کرد که در لوازم صنعتی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموع اگر بخواهیم ذکر کنیم اپوکسی زینک ریچ در محیط های مرطوب مورد کاربری قرار می گیرد. وجود درصد بالای روی در ترکیبات این ضد زنگ سبب می شود یک لایه محافظتی بسیار قوی روی اجسام فلزی ایجاد شود.

براقیت رنگ مات می باتشد و روش استفاده از آنها هم با اسپری بدون هوا و هم با اسپری با هوا و برس می باشد. لازم به ذکر است که میزان پوشش دهی این ضد زنگ بستگی به شرایط آب و هوایی، تعداد لایه ها، دمای محیط، میزان رطوبت و … دارد. پذیرش برای لایه بعد ضد زنگ ۱۲ تا ۲۴ ساعت می باشد.

اضافه کردن هاردنر در این ضد زنگ ها ۱۵ دقیقه قبل می باشد و باید دقت داشت که میزان هاردنر مشخص شده است و اضافه و یا کم بودن شان سبب خرابی اپوکسی زینک ریچ می شود.

یکی از پرکاربردترین رنگ های صنعتی که امروزه در صنایع بسیار مهم با سیلی از تقاضا و توجه روبرو شده، آستر رنگ اپوکسی ممتاز است که غنی شده از روی بوده و بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید می باشد.
در ادامه می توان گفت از این رنگ به عنوان لایه آستری استفاده به عمل آورده و انواع سازه ها و سطوح فلزی ای که در مجاورت با مواد خورنده یا شرایط آب و هوایی دشوار قرار دارند را با آن رنگ و پوشش دهی می کنند.

در ساختار و ترکیبات این محصول می توان پیگمنت روی را مشاهده کرد که منجر به محافظت بهتر از سطوح مختلف فلزی خواهد شد، اما انواعی از سطوحی که توسط آستر رنگ اپوکسی در معرض رنگ آمیزی و پوشش دهی قرار می گیرند، عبارتند از: انواع تجهیزات پالایشگاهی، گاز و پتروشیمی، تاسیسات مختلف ساختمانی اعم از داخلی و خارج، خطوط لوله و مخازن فلزی، انواع پل و سازه های دریایی و ماشین آلات صنعتی و سازه های فلزی دیگر.

علاوه بر موارد ذکر شده، شاید بهتر باشد با برخی از مهم‌ترین مشخصات آستر زینک هم آشنا شوید تا بتوانید با اطلاعات بیشتری اقدام به تهیه این محصول نمایید:

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگ زینک ریچ

این محصول دارای فرمولاسیون غنی از پودر روی و نیز رزین اپوکسی بوده و بنابراین نسبت به خوردگی مقاوم می باشد.

دارای قدرت چسبندگی قوی بوده و از فیلم زبر نیز برخوردار گشته است که این ویژگی هم با وجود پودر روی بکار رفته در آن دیده می شود.

از سختی ایده آلی برخوردار بوده و به عنوان یک آستری قوی عمل می کند.

در برابر عواملی مانند آب و رطوبت، مقاومتی مناسب را از خود نشان خواهد داد.

از میزان مقاومت سایشی و حرارتی فوق العاده بهره برده است.

همچنین نسبت به عوامل شیمیایی نیز حد بالایی از مقاومت را از خود بروز خواهد داد.

سفارش ویژه آستر زینک ریچ اپوکسی

عوامل موثر در قیمت آستر زینک ریچ اپوکسی

عوامل موثر در قیمت آستر زینک ریچ اپوکسی

اپوکسی زینک ریچ را از نظر کیفیت اگر مورد بررسی قرار دهیم با نمونه های متنوعی مواجه می شویم که افراد با اطلاعات دقیقی می توانند آنها را تهیه کنند. اپوکسی زینک ریچ مرغوب می تواند نظر خریداران زیادی را با خود همراه کند و این امر بدون شک در میزان تولیدات در کارخانه های تولیدی تاثیر می گذارد. مراکز پخش اپوکسی زینک را در بازار شهر های مختلف شاهد هستیم که می توانند ترتیب خرید و فروش عمده را در بازار بدهند. در مراکز ذکر شده شاهد فروش عمده هستیم که خریداران با قیمت ارزان تری می توانند آنها را تهیه کنند.

در حال حاضر با رِنج های مختلفی از قیمت آستر اپوکسی ریچ در بازار روبرو می باشیم که اگر بخواهیم عوامل موثر بر این نرخ را مورد بررسی قرار دهیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر بخوانید :  فروش قوطی ضد زنگ اپوکسی باکیفیت

برند کلی آستر زینک ریچ اپوکسی اعم از نوع ایرانی یا خارجی این محصول

حجم و اندازه آستر زینک

مارک ارائه دهنده آن

میزان کیفیت محصول

مراکز پخش اپوکسی زینک ریچ مرغوب

پوکسی زینک را در قیمت های متفاوتی می توان خریداری کرد و دلیل این امر می تواند ویژگی هایی باشد که دارا می باشند. طبق نظر خواهی ها پرفروش ترین نوع محصولات اپوکسی زینک ریچ ارزان قیمت پرفروش ترین می باشد که در کارانه های مختلفی برای فروش آماده می شوند. به طرق مختلفی محصولات مورد نظر را می توان تهیه کرد که از این موارد در مورد فروشگاه عرضه می گوییم که در بازار شهر های مختلفی فعالیت دارد.

نکاتی در خصوص اپوکسی زینک ریچ

فروشگاه های مورد نظر به صورت عمده این محصولات را ارائه می دهند که در همین راستا قیمت فروش کاهش پیدا می کندو اپوکسی ارزان قیمت در دسترس قرار می گیرد. فروشگاه عرضه اپوکسی با تاثیرات مثبت خود بر معاملات سبب می شود خریداران راحت تر نیاز های خود را برطرف کنند و علاوه بر این تولید کننده هم سریع تر به سوددهی برسد.

قصد سفارش ویژه آستر زینک ریچ را دارید؟

اگر قصد دارید سفارش ویژه برای محصول زینک ریچ در این وبسایت ثبت نمایید در جریان باشید می توانید از این طریق تخفیف های مناسبی بسته به حجم و میزان سفارش خود دریافت نمایید. لازمه آن پر کردن فرم آغاز همکاری و یا تماس با کارشناسان فنی مجموعه می باشد که ضمن ارائه اطلاعات فنی و دیتاشیت های اختصاصی آستر اقدام به ثبت سفارش و ارائه شرایط همکاری می نمایند.

در آخر می توان اعلام داشت که آستر زینک اپوکسی محصولی است که با وجود به همراه داشتن همه‌ی شاخصه های خوب کیفیتی و کمیتی، همچنان از قیمت نرمال و مناسبی برخوردار بوده و بنابراین می توانید نسبت به تهیه راحت آن اقدام فرمایید.

2

  1. در حال حاضر با رِنج های مختلفی از قیمت آستر اپوکسی ریچ در بازار روبرو می باشیم
    تعدادی از این نرخ های استر زینک ریچ را بگین ممنونم

    • نرخ های متنوعی از استر اپوکسی زینک ریچ در بازار است که بر اساس میزان درصد زینک موجود در آن تعیین می شود. قیمت های زینک ریچ اپوکسی دقیق و روز را می توانید با تماس با کارشناسان ما به لحظه دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما