تولید رنگ ترافیکی سفید + ارسال مستقیم از کارخانه

رنگ ترافیکی سفید این مزیت را دارد که ضمن داشتن قیمت ارزان هم بر روی سیمان و بتن و هم بر روی سطح آسفالت چسبندگی و ماندگاری دارد. یعنی به غیر از مصارف خط کشی خیابان ها برای پوشش کف انبار ها نیز در حجم بالا استفاده می شود.

شرکت تولید رنگ ترافیکی سفید توانسته با استفاده از کادری مجرب و متخصص در این زمینه و همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید رنگ ترافیکی، بهترین نمونه آن را وارد بازار کند. لازم به ذکر است که همه ساله حجم انبوهی از این نوع رنگ سفید توسط شرکت تولیدی آن تولید و در بازار عرضه می‌گردد. این شرکت توانسته تا حدودی نیاز بازار در این زمینه را برطرف سازد.

شرکت تولید رنگ ترافیکی شبرنگ

مطالب مفید درباره رنگ ترافیکی نانو سفید

مطالب مفید درباره رنگ ترافیکی نانو

شاید برایتان این سؤال پیش آمده باشد که رنگ ترافیکی نانو چیست؟ مواد تشکیل دهنده این رنگ چه چیزی می‌باشد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مطالب مفید درباره رنگ ترافیکی نانو برایتان ارائه دهیم.

اکثر افراد مشاهده کرده‌اند که در برخی از جاده‌ها خط کشی  و رنگ ترافیکی پاک و کمرنگ شده است. این اتفاق به دلیل دوام پایین رنگ ترافیکی می‌باشد و افراد مجبور هستند که پس از شش ماه مجدد جاده‌ها را با رنگ ترافیکی خط کشی کنند. در چند سال اخیر با پیشرفت علم در کشور محققان تصمیم به تولید رنگ ترافیکی نانو گرفتند و این نمونه را تولید و وارد بازار کردند. افراد استقبال چشمگیری از این رنگ نشان دادند و همین امر موجب شد که تولید آن افزایش یابد. رنگ ترافیکی نانو از طول عمر بالایی برخوردار بوده و ترکیبات موجود در آن موجب مقاومت در برابر بسیاری سایش و گرد و غبار شده است.

بیشتر بخوانید :  نرخ خرید رنگ نانو ترافیکی درجه ۱

خوب است بدانید استفاده از ذرات نانو در تولید این نوع رنگ باعث شده است که وضوح این رنگ به طور چشمگیری افزایش یابد.

این نوع رنگ ترافیکی به گونه‌ای است که در برابر چسبندگی آلودگی های مختلف مانند گرد و غبار مقاوم است از این رو به خوبی وضوح و کیفیت خود را حفظ می‌کند.

رنگ های ترافیکی با محبوبیتی که در کارهای غیر ترافیکی مانند پوشش کف سالن تولید و پوشش کف انبار ها و برای خطکشی مسیر حرکت ماشینا آلاتی از قبیل لیفتراک در محیط کارخانه و انبار استفاده می گردد قیمت مقرون به صرفه تری نسبت ره رنگ اپوکسی کف و کفپوش اپوکسی هم دارد.

میزان مصرف رنگ ترافیکی در هر متر مربع

اگر با ضخامت استاندارد مورد تائید اداره راه و ترابری و با ماشین آلات مخصوص مجبور باشیم که  رنگ ترافیکی اجرا کنیم هر یک کیلو گرم رنگ ترافیکی حدود یک متر مربع سطح جاده را رنگ آمیزی می نماید.
ادر صورتی که ضخامت مورد نیاز ۳ میلیمتر باشد و دستور کار شهرداری باشد تا رنگ ترافیکی را بر روی معابر اسفالت اجرا شود در هر متر مربع حدود ۳٫۵ کیلو گرم رنگ در لایه های مختلف می بایستی اجرا گردد.

فروشندگان بهترین رنگ ترافیکی سفید

فروشندگان بهترین رنگ ترافیکی شبرنگ

فروشندگان رنگ ترافیکی سفید در فروش رنگ ترافیکی موارد مهمی را رعایت می‌کنند. یکی از این موارد توزیع به اندازه نیاز مشتری است. همانطور که گفته شد خریداران رنگ ترافیکی سفید بسیار زیاد هستند و فروشندگان تمامی سعی خود را دارند تا توزیع این نمونه را افزایش دهند و آن را به اندازه نیاز مشتری تأمین کنند.

بیشتر بخوانید :  رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا، راهنمای جاده ها

همچنین جهت دریافت قیمت ضد زنگ زینک ریچ و قیمت رنگ اپوکسی می توانید با همکاران فنی رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.

قیمت‌گذاری عادلانه هم یکی از دیگر ملاک مهم برای این فروشندگان می‌باشد. متاسفانه برخی از فروشندگان هستند که این رنگ ترافیکی را با قیمت نامناسب در بازار توزیع می‌کنند اما این مسئله برای فروشنده منصف صدق نمی‌کند، چون این فروشنده رنگ ترافیکی سفید را به صورت عادلانه قیمت‌گذاری می‌کند تا خریداران جدا از تهیه بهترین رنگ ترافیکی آن را با قیمت مناسب و قابل قبولی تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.