شرکت رنگ آستر الوان با کیفیت عالی

آشنایی با رنگ آستر الوان

رنگ آستر الوان، قادر است تا چسبندگی خوبی برای رنگ اصلی شما ایجاد کرده و به کیفیت و شفافیت آن بیفزاید. پوشش آستر در زیر لایه ی اصلی رنگ به کار می رود. باید بدانید که از این پوشش نمی توان در همه ی سطوح استفاده کرد. سطوح خاصی برای استفاده از این پوشش مناسب هستند. از رنگ آستر الوان می توانید در سطوح زیر استفاده کنید:
-چوب: رنگ کردن چوب، کاری دشوار است. اگر از رنگ های آستر(بر پایه روغن یا آب) استفاده کنید، منافذ باز چوب پر شده و رنگ اصلی شما به راحتی سطح چوب را پوشش می دهد.

آشنایی با رنگ آستر الوان
-گچ: اگر رنگ اصلی را بدون استفاده از رنگ آستر روی یک سطح گچی به کار ببرید، پس از مدتی رنگ روی دیوار پوسته میشود و دلمه می کند. چرا که گچ دارای PH بالایی می باشد. اگر از رنگ آستر روی گچ استفاده کنید و سپس رنگ اصلی را روی کار بزنید، این مشکل برطرف خواهد شد.
-ایجاد خاصیت ضد لک: در برخی مکان ها که در معرض رطوبت یا دود زیاد قرار دارند، پس از مدتی بر روی رنگ دیوار ممکن است لکه هایی مشاهده شود. برای از بین بردن این لکه ها، استفاده از پوشش آستر زیر لایه ی اصلی رنگ توصیه می شود.

موارد استفاده از رنگ آستر علت استفاده از رنگ آستر
چوبمنافذ باز چوب پر شده و رنگ اصلی شما به راحتی سطح چوب را پوشش می دهد.
گچاگر رنگ اصلی را بدون استفاده از رنگ آستر روی یک سطح گچی به کار ببرید، پس از مدتی رنگ روی دیوار پوسته میشود.
سطوح لعاب داربا کمک رنگ آستر چسبندگی مناسب در سطوح لعاب دار ایجاد می شود.
بیشتر بخوانید :  فروشنده معتبر ضد زنگ اپوکسی مرغوب

-سطح های لعاب دار: ایجاد چسبندگی مناسب در سطوح لعاب دار مانند انواع کاشی ها و سرامیک ها و… امری دشوار است. با کمک رنگ آستر الوان می توانید این مشکل را نیز رفع نمایید.

رنگ آستر الوان

 

نرخ بهترین رنگ آستر الوان

نرخ بهترین رنگ آستر الوان

شرکت رنگ الوان با تولید انوع محصولات با کیفیت بالا ، نام و برندی پر اعتبار در حوزه رنگ با تولید رنگ آستر ، پرایمر آلکیدی (ضد زنگ) اخرایی ۹۴۰ (چاپ سبز) کد ALCO 2001 ، پرایمر آلکیدی (ضد زنگ) طوسی کدهای ۹۰۴ و کد ۹۰۵ با کد لیست طبق ALCO9034 ، پرایمر آلکیدی (ضد زنگ آبی) کد۹۶۰ با کد طبق لیست ALCO9034 ، پرایمر زینک فسفات آلکیدی سفید و طوسی با کد لیست ALCO 2005 ، از بهترین رنگ آستر الوان با کمترین نرخ می باشند.
شرکت الوان به عنوان یک شرکت رنگ با سابقه، محصولات خود را بر اساس استاندارد ها تهیه و عرضه می نماید. برای فروشگاه داران رنگ، امکان خرید عمده و اطلاع یافتن از نرخ بهترین رنگ های شرکت الوان در فروشگاه ترنج فراهم آمده است. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ترنج، از مشاوره برای خرید بهترین و با کیفیت ترین رنگ های موجود بهره مند شوید و خریدی راحت و امن را تجربه نمایید.

رنگ آستر الوان اپوکسی دو جزئی

علاوه بر سیستم های آلکیدی و روغنی که رنگ آستر الوان ارائه داده است رنگ آستر اپوکسی دوجزئی نیز با طیف متنوعی از محصولات پایه رزین اپوکسی ، کاربردهای متنوعی مربوط به انواع سطوح فلزی و غیر فلزی را پوشش داده است. این رنگ های آستر ها الوان از اپوکسی های ساده بدون زینک گرفته تا آستری های زیتک دار با درصد های مختلف در بازار عرضه شده اند. از آستری زینک ریچ اپوکسی گرفته تا زینک اتیل سیلیکات برای انواع کاربردهای پوششی و صنعتی استفاده ریادی دارد.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده ضد زنگ اپوکسی فلز

رنگ آستر الوان اپوکسی دو جزئی

در این جا بحث طراحی سامانه های پوششی به صورت تخصصی ویژه مطرح می گردد که در این روش بنا بر هزینه ای که قرار است صرف گردد و هدفی که از اعمال سامانه مورد نظر می باشد نسبت به ضخامت لایه های آستری و میانی و رویه و تعداد هر لایه تصمیم گیری های جزئی صورت می گیرد. به دلیل بالا بودن هزینه هر یک از لایه های مورد نظر دقت در طراحی این سامانه از اهمیت زیادی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.