مرکز فروش رنگ نمای ساختمان سیمانی

نمای سیمانی یکی از سخت ترین و خشن ترین سطوح نمای ساختمانی است که بسیار سریع در معرض آلودگی گرد و غبار و مواد شیمیایی قرار می گیرد و به مرور زمان کیفیت آن پایین می آید.

رای رفع این مشکل، رنگ نمای ساختمان سیمانی درجه یک توسط شرکت ترنج با بالاترین کیفیت تولید و در سراسر کشور به صورت عمده توزیع می گردد. این رنگ نما بر پایه رزین های اکریلیک، اپوکسی و سیلیکونی مقاوم ساخته می شود که دارای پایداری بالا در برابر بارندگی، رطوبت و اشعه های مخرب خورشید می باشند.
قدرت تخلخل پذیری رنگ نمای سیمانی برای رفع بخار از سطح نما بالا بوده و با توزیع یکنواخت و صاف کلیه ناهمواری ها و خشونت های سطحی را پوشش داده

بیشترین رنگ های مورد استفاده در نمای ساختمان رنگ سفید نمای سیمانی می باشد..

و نسبت به روش های پرهزینه سنگ نما و ورق های کامپوزیتی بسیار مقرون به صرفه تر بوده و کار با آن راحت تر است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. فروشگاه معتبر ترنج با تولید رنگ نما و عرضه آن به صورت ارزان قیمت در سال جدید باعث پر رونق شدن تجارت فروشگاه های رنگ فروشی و کسب و کار پیمانکاران نقاشی ساختمان شده است. این رنگ قابل شستشو با آب باران و خانه بوده و دارای قدرت چسبندگی و ثبات رنگ بسیار بالا می باشد.

بیشتر بخوانید :  با خرید عمده رنگ پلاستیک متین مي توانيد از محصولات تا مدت زمان زيادي استفاده كنيد

مرکز فروش رنگ نمای ساختمان سیمانی

مرکز فروش رنگ نمای ساختمان سیمانی
در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با رنگ نمای ساختمان سیمانی توضیح دهیم. در رابطه با مرکز فروش رنگ نمای سیمانی ساختمان باید بدانید که مهمترین مسئله برای خرید رنگ نمای ساختمان سیمانی مرکز فروش آن است. چرا که اگر شما یک مرکز فروش خوب را انتخاب نکنید در آینده به مشکل بر می خورید. زیرا ممکن است این مرکز فروش نه تنها از شما قیمت و هزینه بالاتری را دریافت نماید، بلکه کیفیت رنگ نمای سیمانی ساختمان آن بسیار پایین بوده و در کمترین زمان شما دچار مشکل شوید.

معرفی کامل رنگ نمای ساختمان

معرفی کامل رنگ نمای ساختمان
به طور کلی زمانی که ساختمان ها ساخته می شوند نیاز به پوششی دارند تا بتوان توسط آن پوشش از تخریب، بد رنگ شدن و فرسوده شدن ساختمان جلوگیری نمود. بیشتر افراد برای جلوگیری از این موارد از مصالحی چون سنگ های تزیینی نظیر سنگ گرانیت، مرمر و غیره استفاده می نمایند. اما در بین ساختمان سازان به خاطر صرفه جویی در هزینه ممکن است به جای استفاده از این موارد از رنگ نمای ساختمان استفاده کنند. زمانی که از رنگ نمای ساختمان استفاده می نمایید از کثیف شدن و فرسوده شدن ساختمان خود جلوگیری می کنید. همچنین در مناطقی که رطوبت زیاد است ممکن است روی نمای ساختمان جلبک گرفته شود، از این رو این رنگ مانع از رشد جلبک ها نیز خواهد شد. انواع مختلفی از رنگ نما های ساختمان وجود دارد که در این بین ما رنگ نمای ساختمان سیمانی را مشاهده می ‌کنیم.

بیشتر بخوانید :  کارخانه بهترین رنگ روغنی سحر

صادر کننده رنگ نمای ساختمان سیمانی

رنگ نمای ساختمان سیمانی

برای رنگ نما بر روی بدنه سیمانی نمای ساختمان ها به خوبی بچسبد نیاز است که از یک پرایمر نسبتا غلظ کریستالی استفاده گردد تا رنگ رویه نهایی نما که با فناوری نانو تولید می گردد بهترین کارایی را داشته باشد و پوسته پوشته نگردد و همچنین با این کار کمترین میزان مصرف رنگ رویه نما را خواهیم داشت.

شرکت ترنج علاوه بر فروش عمده داخلی، اقدام به صادرات رنگ نما به کشورهای مطرح اروپایی و آسیایی نموده و سالانه استقبال ویژه ای از این محصولات رنگی اصل می شود.

ولی با این وجود، این مرجع محبوب همواره در صدد کسب رضایت مشتریان محترم بوده و بدین جهت نرخ قیمت گذاری پایینی را برای محصولات برند دار خود تعیین می کند.

در ضمن، خرید عمده رنگ نما از این مرکز پرسابقه با راحت ترین و سریع ترین روش امکان پذیر بوده و با ورود به سایت شرکت و سفارش اینترنتی می توان در کم ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت نمود.

در رابطه با صادر کننده رنگ نمای ساختمان سیمانی باید بدانید که شرکت هایی می توانند صادر کننده رنگ نما باشند که برای تولید رنگ نما های خود مراحل کاملاً استانداردی را طی نمایند و بتوانند با کیفیت ترین رنگ نمای ساختمان را عرضه دارند. از این رو این شرکت ها نه تنها باید مورد قبول کشور ایران باشند بلکه کشور های دیگری که از این رنگ نما ها خریداری می‌ کنند باید کیفیت رنگ نما را قبول داشته باشند. آزمایش های خاصی برای سنجش کیفیت رنگ نمای ساختمان سیمانی وجود دارد که کشور های خریدار این رنگ نما تمامی این آزمایش ها را انجام خواهند داد. شرکت ترنج تنها صادر کننده رنگ نما است که با فروش رنگ نما در سرتاسر ایران توانسته است گام بزرگی در صنعت ساختمان سازی و رنگ سازی بردارد.

بیشتر بخوانید :  بهترین فروشندگان رنگ اکریلیک لاتکس مات در ايران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما