ضد زنگ آلکیدی هوا خشک را از عمده فروشی ها تهیه نمایید

رنگ ها و یا ضد زنگ های آلکیدی هوا خشک در واقع بیشتر پوشش های سنتی را شامل می گردد و به پوشش های تغییر پذیر (coatings  convertable) یا رنگ های متعارف معروف می باشند. نسل جدید این پوشش ها رنگ های آلکیدی و اپوکسی آستر هستند. همه انواع پوشش های این گروه بر پایه روغن های گیاهی قرار دارند که در یک واکنش شیمیایی یا رزین های آلی ترکیب شده اند و همچنین دارای رنگدانه های آلی و معدنی حلال های آلی و افزودنی های مختلف برای بهبود قابلیت های رنگ و یا ضد زنگ آلکیدی هواخشک می باشند.

پوشش های طبقه بندی شده در این گروه هواخشک به این دلیل تغییر پذیر نامیده می شوند که ساختمان شیمیایی آن ها در مرحله خشک شدن یا جذب اکسیژن از هوا کاملا تغییر می کند. این فرایند اکسیداسیون مخصوص گروه های آلکیدی هواخشک می باشد.

چرا از ضد زنگ آلکیدی هوا خشک استفاده می کنیم؟

چرا از ضد زنگ آلکیدی هوا خشک استفاده می کنیم؟

ضد زنگ همانطور که از نامش مشخص است، محصولی از صنایع رنگ می باشد و به منظور جلوگیری از آسیب به سطوح استفاده می شود. ضد زنگ آلکیدی هوا خشک یکی از این محصولات است که بر روی سطوحی که از قبل برای رنگ آمیزی آماده شده، استفاده می شود.

زمانی که از این ضد زنگ استفاده می شود در واقع با خشک شدن بر روی سطح یک لایه بسیار مقاومی ایجاد می‌گردد. ضد زنگ آلکیدی از رزین های آلکیدی بسیار مرغوب و رنگدانه های با کیفیت بالا تشکیل شده است و در هوا به سرعت خشک می‌گردد.

در ضد زنگ آلکیدی هوا خشک حلال کمی وجود و این یکی از ویژگی های مهم و خوب این ضد زنگ است و خشک شدن آن وابسته به حلال نیست. هرچه مواد شیمیایی که موجب آسیب به محیط زیست می شود کمتر باشد محصول تولید شده مرغوب تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  سایت فروش رنگ صنعتی پلی یورتان براق

خصوصیات مهم پوشش های ضد زنگ آلکیدی هواخشک

ضد زنگ آلکیدی هواخشک

بعضی از خصوصیات مهم پوشش های ضد زنگ آلکیدی هواخشک به شرح زیر می باشند:

همگی یک جزئی بوده و دارای روش های مصرف ساده و کاربرد آسان هستند

دارای چسبندگی بسیار خوب در شرایط متفاوت آماده سازی سطح می باشند

تعمیر و نگهداری و رنگ آمیزی مجدد این سیستم های پوشش ضد زنگ آلکیدی هواخشک به سادگی امکان پذیر است.

در شرایط مختلف آب و هوایی به خوبی خشک شده و تشکیل فیلم می دهند.

ضد زنگ های آلکیدی هواخشک در فام های مختلف قابل تامین می باشند . البته بیشتر فام های مورد استفاده ضد زنگ های آلکیدی هواخشک طوسی و اخرایی می باشد.

این ضد زنگ های آلکیدی هواخشک در گروه رنگ ها و آستری های با قیمت مناسب طبقه بندی می شوند.

در مقابل مواد شیمیایی مانند اسید ها و بازها و حلال های آلی مقاومت کمی دارند.

برای سطوح داخلی مخازن و سیستم های دیگر به طور کامل و دائم در معرض تماس با مایعات هستند و یا غوطه ور می باشند توصیه نمی شوند.

فروش ضد زنگ آلکیدی هوا خشک به قیمت درب کارخانه

ضد زنگ آلکیدی تسکلت فلزی پل

برای خرید انواع محصولات صنعت رنگ ماند ضد زنگ به فروشگاه های رنگ مراجعه نمایید. ضد زنگ توسط برند های مختلفی تولید می شود و دارای محصولات متنوعی با ویژگی های خاص خود می باشد. ضد زنگ آلکیدی از بهترین انواع ضد زنگ ها می باشد و به صورت عمده و خرده فروشی به خریداران عرضه می گردد .

برای اینکه این محصول را با قیمت مناسب و درب کارخانه خرید نمایید می توانید خرید عمده این ضد زنگ را انتخاب نمایید که در این صورت ارزان تر از قیمت بازار خواهد بود. از دلایل ارزانی قیمت عمده فروش حجم بالایی از ضد زنگ است که برخی کسب و کار ها به آن نیاز دارند و با خرید عمده قیمت از تولید به مصرف برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. فروشگاه های رنگ به صورت مجازی و حضوری در سطح شهر فعالیت می کنند و پاسخگوی انواع سفارش ها می باشند.

بیشتر بخوانید :  بزرگترین مرکز رنگ اکریلیک صنعتی با کیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.