عرضه رنگارنگ اطلس ضد زنگ با قیمت ارزان

شرکت رنگارنگ اطلس ضد زنگ

رنگ اطلس خرید
شرکت رنگارنگ اطلس مولتی کالر همواره به دنبال دستیابی به دانش و تکنولوژی های جدید در زمینه تولید رنگ است.

شرکت رنگارنگ اطلس ضد زنگ در سال ۱۳۸۱ با گرد هم آوردن متخصصین و مهندسین با تجربه اقدام به تولید رنگ ضد زنگ نمود. رنگارنگ اطلس ضد زنگ سعی کرده است علاوه بر تولید محصولات متنوع و با کیفیت، محصولاتی را تولید کند که کاملا با محیط زیست سازگار هستند. شرکت رنگارنگ اطلس ضد زنگ همواره به دنبال دستیابی به دانش و تکنولوژی های جدید در زمینه تولید رنگ است. از جمله محصولات تولید شده در این شرکت شامل رنگ ضد زنگ اخرایی، رنگ ضد زنگ طوسی، ضد زنگ اپوکسی، زینک ریچ اپوکسی و زینک فسفات اپوکسی می باشد. از ویژگی های رنگارنگ اطلس ضد زنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
پوشش دهی مناسب
سرعت خشک شدن کوتاه
بی بو بودن
نیازمند حلال آب
قیمت و کیفیت مناسب
عدم وجود فرمالین و سرب در آن
علاوه بر این که شما رنگ های با کیفیت را تهیه می کنید لازم است اجرای آن روی سطح نیز به خوبی و با دقت صورت گیرد.کیفیت مناسب رنگ، اجرا و نظارت مناسب در کنار هم می تواند سبب ایجاد کاری با کیفیت گردد. شرکت توسعه رنگارنگ اطلس در زمینه اجرای رنگ های پوششی ضد زنگ، پرایمر، آستر اپوکسی، ضد زنگ و رنگ های بیمارستانی در فضاهای مختلف نیز اجرا و نظارت دارد.

لیست قیمت رنگارنگ اطلس ضد زنگ در سال ۱۴۰۱

قیمت های رنگ ضد زنگ اپوکسی با توجه به افزایش تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی بر اساس افزایش قیمت مواد اولیه و متناسب با آن می باشد .شما می توانید این محصولات را در سایت ترنج تهیه کنید و هر سوالی در این زمینه داشتید از مشاوره رایگان همکاران ما در سایت ترنج بهره ببرید.

بیشتر بخوانید :  فروش بدون واسطه بهترین رنگ زینک کرومات به نفع خريدار رقم مي خورد

همچنین جهت خرید زینک ریچ اپوکسی و خرید ضد زنگ سوله و دریافت قیمت رنگ نما می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما