عرضه عمده ضد زنگ اپوکسی الوان

عرضه ضد زنگ عمده اپوکسی الوان در طیف های متنوعی از رنگ و مدل انجام می شود که اوزان متنوع آن با نیاز تمامی مشتریان سازگاری دارد و کیفیت های بالای محصول مورد توجه همگان قرار گرفته است، مشتری نیز می تواند با اطمینان از مرغوبیت کاملا و با رضایت کاملی از قیمت ها ضد زنگ اپوکسی الوان را تهیه نموده در نهایت با کاهش هزینه های اولیه نیز سود خوبی را نصیب خود خواهد نمود.

عرضه عمده ضد زنگ اپوکسی الوان

مهم ترین ویژگی ضد زنگ اپوکسی الوان

مهم ترین ویژگی ضد زنگ اپوکسی الوان ضد زنگ اپوکسی الوان دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • در برابر رطوبت و محیط های صنعتی و شیمیایی مقاوم بوده و از خواص ضد خوردگی نیز برخوردار می باشد که در سطوح مختلف نیز بکار می رود که از چسبندگی خوبی برخوردار می باشد.
  • دارای سختی بالایی است و مقاومت خوبی در برابر تماس با آب داشته به همین دلیل بهترین گزینه جهت پوشش دهی سطوح کشتی می باشد.
  • به دلیل خاصیت ضد زنگ زدگی که دارد در سطوح فلزی، لوله ها و مخازن فلزی بکار می رود که جهت پوشش دهی اسکلت و قایق نیز استفاده می شود.
  • ضد زنگ اپوکسی از قدرت پوشش دهی بالایی برخوردار بوده و کاربرد گسترده ای در سطوح مختلف دارد که دارای طول عمر بالا، دوام و پایداری می باشد.
  • در کمترین زمان ممکن بعد از اجرا خشک می شود که در برابر اشعه خورشید نیز مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ نخواهد شد.
  • ضد زنگ اپوکسی استحکام بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی داشته و دچار پوسته پوسته شدن نمی شود.
بیشتر بخوانید :  عمده فروشی ضد زنگ اپوکسی دو جزئی

مرکز توزیع ضد زنگ الوان درجه یک

مرکز توزیع ضد زنگ الوان درجه یک مرکز توزیع اپوکسی الوان درجه یک انواع این ضد زنگ را در کیفیت های بالا ارائه نموده و آن را به صورت عمده و مستقیم به دست مشتریان در اقصی نقاط کشور می رساند، همچنین به دلیل تنوعی که در گونه های مختلف این محصول وجود دارد نیاز تمامی مشتریان پوشش داده می شود.

جهت اجرای ضد زنگ اپوکسی ابتدا سطح را از هر گونه رطوبت، چربی، آلودگی، گرد و غبار پاکسازی نموده و بعد رنگ را کاملا هم می زنیم تا اجزای آن به خوبی مخلوط شود، همچنین جزء های مختلف ضد زنگ نیز باید طبق دستورالعمل آن ترکیب شود تا رنگی یکدست ایجاد شود و برای رقیق کردن این محصول نیز می توان تینر را به آن مخلوط نمود و بعد باید با قلم یا اسپری رنگ را اعمال کرد.

ضد زنگ الوان باید در مکانی خشک و بدور از نور خورشید نگهداری شود و محیط مورد نظر نیز باید دارای تهویه مناسبی باشد که بعد از استفاده از رنگ نیز باید درب قوطی آن محکم بسته شود، همچنین این رنگ تا ۲۴ ماه بعد از تاریخ تولید قابلیت نگهداری و استفاده را داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.