عرضه مستقیم رنگ سورمه ای پلی اورتان مات

معرفی رنگ سورمه ای پلی اورتان مات

معرفی رنگ سورمه ای پلی اورتان مات

رنگ های پلی اورتان یکی از رنگ های پرکاربرد و پرمصرف در محیط های مختلف صنعتی، مسکونی و اداری بوده و دلیل آن به کیفیت و مقاومت بالای آن ها در برابر مواد شیمیایی ویرانگر و عوامل جوی مخرب برمی گردد. این رنگ ها از ماده اصلی رزین اکریلیک POLYOL و سخت کننده یا کاتالیزور ایزوسیانات ساخته شده و همانطور که ذکر شد، دارای قابلیت استفاده فراوانی در پوشش سطوح تجهیزات و سازه های فلزی محیط های مختلف فارغ از شرایط جوی آن ها می باشند. محبوبیت بالای رنگ سورمه ای پلی اورتان مات که از محصولات رنگی شرکت ترنج می باشد، به خاطر قابلیت بکارگیری آن در صنف های مختلف اداری، خانگی و صنعتی می باشد. این رنگ با جذب بالای نور، باعث پوشش ایرادات و نواقص جزئی و خیلی ریز سطوح ابزارها یا سازه های گچی، بتنی و فلزی می شود.
بکارگیری رنگ سورمه ای پلی اورتان مات در تجهیزات و ابزارهای تزئینی و خانگی، از جمله دیوارها، کابینت ها و کمدها به دلیل ترکیب رنگ زیبا و هماهنگی بالا با دکوراسیون های خانگی، بسیار رایج بوده و با پوشش فوق العاده قوی سطوح آن ها، باعث ماندگاری و کیفیت بالای آن ها شده و همچنین، زیبایی خاصی به نمای کلی محیط می بخشد. برای نمونه، رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه با این رنگ، به دلیل مقاومت بالای آن در برابر حرارت، رطوبت و آب، باعث دوام و پایداری بالای آن ها شده و با ماندگاری بالای رنگ، زیبایی اولیه آن را حفظ می کند.

بیشتر بخوانید :  بهترین قیمت رنگ پلی اورتان طوسی 7035

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ سورمه ای پلی اورتان مات

شماتیکی از کابینت ها و دیوار حاوی پوشش رنگ سورمه ای پلی اورتان مات

۱٫ دارای قابلیت استفاده فراوان در رنگ آمیزی تجهیزات و ابزارهای تزئینی و خانگی
۲٫ دارای ترکیب رنگ زیبا با ماندگاری بالا و مناسب برای رنگ آمیزی وسیله های خانگی
۳٫ مقاوم در برابر حرارت، رطوبت و دارای خاصیت آب گریزی
۴٫ دارای مقاومت بالا در برابر اکسایش، عوامل جوی مخرب
۵٫ دارای چسبندگی فوق العاده قوی روی سطوح
۶٫ رفع ایرادات و خشونت های سطحی ابزارها و سازه های تزئینی و حساس با جذب بالای نور
۷٫ قابل استفاده در انواع سطوح چوبی، صنایع مبل سازی و ام دی اف
۸٫ دارای سرعت خشک شدن بسیار بالا
۹٫ دارای قیمت مناسب با ثبات بالا، به عنوان محصولی از شرکت ترنج
۱۰٫ دارای مقاومت بالا در برابر امواج مخرب فرابنفش

قیمت رنگ سورمه ای پلی اورتان مات

 

قیمت رنگ سورمه ای پلی اورتان مات
خرید رنگ های پلی اورتان به عنوان یکی از پرکاربردترین رنگ های صنعتی در عرصه ساختمانی و صنعتی کشور اگر به صورت عمده صورت گیرد قیمت های بسیار مناسب تری را برای واحد های تولیدی، فروشگاه ها و واحد های صنعتی به همراه خواهد داشت.
رنگ سورمه ای پلی اورتان مات، به عنوان محصولی از شرکت ترنج، دارای مزایای بسیاری از لحاظ عملکردی و اقتصادی می باشد، که از جمله آن ها می توان به قیمت مناسب آن در مقایسه با کیفیت و ماندگاری بالای آن اشاره کرد. در واقع، دریافت عمده این محصول با کیفیت، علاوه بر قیمت مناسب، باعث صرفه جویی در هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده نیز می شود.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ اپوکسی بهداشتی پارس پامچال

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.