توزیع رنگ اپوکسی آهن : عمده و سریع

یکی از رنگ های که کاربرد بسیار خاصی دارد، رنگ اپوکسی آهن می باشد. این نوع رنگ از بادوام ترین و سخت ترین مواد رنگی نیز می باشد. همین سبب شده تولید و توزیع رنگ اپوکسی آهن افزایش یابد. در این مطلب شما را انواع مدل های مختلف رنگ اپوکسی مرغوب آشنا کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

عنوانتوضیحات
ترکیبرزین اپوکساید با هاردنر یا سخت‌ کننده پولی‌ آمین و یا پلی آمید
حداکثر زمان استفاده پس از اختلاطیک ساعت
تعداد لایه های استاندارد۳ لایه

رنگ اپوکسی که از ترکیب رزین اپوکساید با هاردنر یا سخت‌ کننده پولی‌ آمین و یا پلی آمید به دست می‌آید که در زمینه های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عرضه کننده رنگ اپوکسی آهن شامل مراکزی می باشد که پس از تولید این محصول در کارخانه های تولید کننده آن اقدام به عرضه و تامین نیاز بازار می کنند.

در این میان نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه از جمله مراکز فعال در زمینه عرضه این محصول شیمیایی با کیفیت به شمار می آید.

توزیع کننده رنگ اپوکسی آهن

مدل های مختلف رنگ اپوکسی

مدل های مختلف رنگ اپوکسی همانطور که می دانید رنگ اپوکسی در مقابل مواد شیمیایی و مواد اسیدی، فراورده های نفتی و… از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. زیرا درون آن از فلز روی بکار برده است.و این رنگ قابل شست و شو و منعطف است.

رنگ اپوکسی به عنوان یکی از پوشش حفاظتی آهن، در میان صنایع مختلف شناخته شده است. از همین رو خرید و فروش رنگ آپوکسی در بازار بسیار زیاد شده اشت.

مدل های مختلف رنگ اپوکسی موجود است مانند رنگ اپوکسی صنعتی، رنگ اپوکسی پودری، رنگ اپوکسی آهن، رنگ اپوکسی چوب، رنگ اپوکسی آلمانی نیز می باشد.

در هنگام کار با رنگ اپوکسی می بایست از دستکش و ماسک استفاده کرد.

عدم خوردگی با استفاده از رنگ اپوکسی آهن

عدم خوردگی با استفاده از رنگ اپوکسی عدم خوردگی با استفاده رنگ اپوکسی آهن، در صنایع بسیاری استفاده می شود واز آن نمی توان چشم پوشی کرد. و این رنگ اپوکسی در بازار از فروش بالایی برخوردار می باشد. مراحل ساخت این رنگ مانند رنگ های دیگر می باشد. این مراحل عبارت اند از:

ابتدا تمامی وسایل با اپوکسی شسته می شود و بعد از آن باید دو جز رنگ پراکنش و اختلاط مناسبی یابد. و در مرحله بعد باید حرکت اسپری به درستی به صورت موازی و مساوی به طوری که هر بار نیمی از سطح رنگ شده قبلی پوشش دهد، باید صورت گیرد.

بیشتر بخوانید :  خرید سفارشی رنگ نما اپوکسی

باید این رنگ را تمام سطوح و زوایای کوچک با دقت با قلمو رنگ آمیزی شود. جریان هوا و درجه حرارت محیط و سطح در اعمال رنگ بسیار نقش مهمی دارد. رنگ اپوکسی آهن از قدیمی ترین نوع رنگ ها بوده و با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد.

عرضه کننده رنگ اپوکسی آهن

در هنگام کار کردن رنگ اپوکسی باید دقت لازم را داشته باشید و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. رنگ آماده شده نه بسیار غلیظ نه رقیق نباشد چرا که در صورت غلیظ بودن رنگ را به خوبی بر روی سطح مورد نظر پخش نمی شود و بعد از خشک شدن رنک اثر قلم مو یا غلطک را باقی می گذارد و در صورت رقیق بودن باید چند بار عمل رنگ زدن را تکرار کنید.

رنگ اپوکسی آهن از عمر مفیدی برخوردار می باشند چرا که ضد خوردگی و ضد زنگ ، ضد جلبکی و… می باشد . این رنگ از پر کاربرد ترین در بین رنگ ها می باشد.

این رنگ برای فلزات مناسب می باشد زیرا دارای سخت کننده یا هاردنر می باشد. در رنگ اپوکسی دو نوع سخت کننده پلی امین و پلی امید بکار می رود.

رنگ اپوکسی آهن در فروشگاه های لوازم کارخانجات و عرضه کنندگان لوازم صنعتی از فروش بالایی برخوردار می باشد. خریداران عزیز می توانند برای خرید بهرین و با کیفیت ترین رنگ اپوکسی در انواع مختلف به سایت ما مراجعه کنند و درصورت نیاز خود این محصول را سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه گزاف تحویل بگیرند.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ اپوکسی آهن

رنگ اپوکسی آهن از جمله رنگ هایی می باشد که در صنعت کاربرد بسیار گسترده ای دارد از جمله نکات قابل توجه در زمان خرید این محصول به شرح زیر است:

  • سطوح فلزی، بدنه ماشین آلات، سازه دریایی، مخازن خطوط لوله تاسیسات داخلی و خارجی ترکیبات معدنی مانند اکسید آهن میکایی که دارای عنصر اصلی آهن است یک نوع ترکیب معدنی محسوب می‌شود. این ترکیب علاوه بر نقش رنگدانه، خاصیت ضد خوردگی را به رنگ و پوشش نهایی می‌دهد.
  • به دلیل ساختار لایه‌ای میکا نور فرابنفش از آن عبور نمی‌کند و کاملا غیر نفوذ و حالت محافظ را ایجاد می‌کند.
  • برای استفاده از این محصول می بایست شرایطی را مهیا نمود تا بهترین بازدهی را داشته باشد.
  • از جمله این شرایط به این شرح است:
  • دمای محیط بین ۵ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد و درجه حرارت سطح رنگ آمیزی شونده ۱۰ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد باشد.
  • دو جز رنگ و هاردنر آن باید ۳۰ دقیقه قبل از استفاده به طور کامل اختلاط یابد. مواد مورد نیاز، اسپری هوا، اسپری بدون هوا، قلمو می‌باشد.
  • ابتدا تمامی وسائل با حلال تینر اپوکسی شسته شده و سپس باید دو جز رنگ پراکنش و اختلاط مناسبی انجام شود.
  • حرکت اسپری به درستی به صورت موازی و مساوی به طوریکه هر بار نیمی از سطح رنگ شده قبلی پوشانده شود باید صورت گیرد. سطوح و زوایای کوچک با دقت با قلمو رنگ آمیزی شود. جریان هوا در طی اعمال رنگ وجود داشته باشد.
  • درجه حرارت محیط و سطح کنترل شده باشد. رنگ اپوکسی آهن به عنوان رنگ دکوراتیو و پایانی توصیه نمی‌شود.
  • رنگ اپوکسی آهن به عنوان لایه میانی در پوشش‌های چندلایه مورد استفاده قرار می‌گیرد. مشکلات ناشی از خوردگی در صنایع سبب خسارات مالی و زیست محیطی زیادی می‌شود و از آن نمی‌توان چشم پوشی کرد. بنابراین استفاده از رنگ ضد خوردگی بسیار حائز اهمیت است.
بیشتر بخوانید :  سایت خرید رنگ صنعتی اپوکسی در تهران

راهنمای انتخاب بهترین رنگ اپوکسی آهن

ویژگی های رنگ اپوکسی اصل چیست؟

رزین اپوکسی از بیس فنل A تهیه می‌گردد که برای کاربرد رنگ می‌تواند هاردنر پلی آمینی و یا پلی آمیدی داشته باشد. جهت مقاومت بالای کفپوش اپوکسی در برابر شرایط جوی از هاردنر پلی آمیدی استفاده می‌شود.

حال آنکه اضافه شدن آهن یا اکسید آهن به ترکیب آن می‌تواند خواص جدیدی را به آن دهد. به عبارت دیگر، افزایش خواص شیمیایی آنها با اضافه شدن مشتقات آهن یعنی اکسید آهن صورت می‌گیرد.

رزین اپوکسی به صورت ذاتی دارای چسبندگی عالی، دوام و سختی بالا است و در کل خواص محافظتی را داراست. آهن در مقابل اکسیژن، رطوبت و ترکیبات نمک پایدار است و اکسید آهن میتواند خواص ضدخوردگی را به آن دهد.

ویژگی های رنگ اپوکسی اصل چیست؟

در شرایطی که سطح سازه‌ای که رنگ آمیزی نیاز دارد در معرض خطر خوردگی و زنگ زدگی است می‌توان از رنگ اپوکسی آهن استفاده کرد. رنگ‌های اپوکسی آهن عموما دو جزئی است.

زمانیکه رنگ آماده سازی شد حداکثر استفاده آن ۶ ساعت بعد است؛ بنابراین، باید به مقدار لازم و کافی جهت رنگ آمیزی در مدت مذکور، رنگ درست شود.

بعد از رنگ آمیزی به وسیله تبخیر حلال که عموما حلال آن تینر اپوکسی است، و واکنش‌های شیمیایی بین اجزا سخت شدن در آن صورت می‌گیرد.

زمان خشک شدن سطحی آن حدود ۲ ساعت و خشک شدن عمقی ۵ ساعت می‌باشد. ضخامت فیلم خشک شده حدود ۷۰ میکرون پیشنهاد می‌شود.

قیمت رنگ اپوکسی آهن

عوامل مهم در تعیین قیمت رنگ اپوکسی آهن:
 کیفیت رنگ اپوکسی آهن
 میزان و حجم رنگ
 غلظت رنگ
 برند یا کارخانه‌ای که رنگ آهن در آنجا تهیه می‌شود.
 متریال یا مواد استفاده شده در رنگ و کیفیت آن
عوامل مهم در تعیین قیمت رنگ اپوکسی آهن:
 کیفیت رنگ اپوکسی آهن
 میزان و حجم رنگ
 غلظت رنگ
 برند یا کارخانه‌ای که رنگ آهن در آنجا تهیه می‌شود.
 متریال یا مواد استفاده شده در رنگ و کیفیت آن

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ اپوکسی آهن عمده

در خرید رنگ اپوکسی آهن بهتر است به نکاتی توجه کنید. یکی از این نکات، برند یا کارخانه تولید کننده رنگ است. چرا که هر برندی می‌تواند با کیفیت‌های متفاوتی رنگ اپوکسی را تولید کند. برای این کار می‌توانید از راه‌هایی همچون تحقیق کردن در سایت‌های مختلف، مشورت گرفتن از افرادی که به علت فعالیت کاری خود از این رنگ استفاده می‌کنند و همینطور از راهنمایی‌های فروشنده‌ها و مراکزی که قصد خرید از آنجا را دارید، استفاده کنید.
نکته‌ی بعدی، توجه به تاریخ تولید رنگ و زمانی است که رنگ منقضی می‌شود. از رنگ‌هایی که تاریخ انقضای طولانی و بیشتری دارند، استفاده کنید که از مرغوب بودن آن هم مطمئن شوید.

واحد فروش رنگ اپوکسی آهن

واحد فروش رنگ اپوکسی آهن در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می تواین به واحد فروش رنگ اپوکسی کیلویی مراجعه کرده و آن را خریداری کنید.

بهترین رنگ اپوکسی اصل آهن محصولی است که از بهترین متریال اولیه تولید شده باشد و در عین حال به وسیله تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و بر اساس فرمولاسیون مخصوص تولید شده باشند.

خرید رنگ اپوکسی آهن به صورت عمده باید از مراکزی معتبری انجام شود تا خریداران بتوانند از کیفیت و اصل بودن محصول اطمینان حاصل نمایند و در عین حال با تخفیفات ویژه ای این کالا را تهیه نمایند.

رنگ های آپوکسی از چند لایه محافظتی ساخته می شوند چرا که در برابر عوامل محیطی و ایجاد جلا و شکوه بیشتر بر روی سطوح کار های مختلف می باشد.

رنگ اپوکسی دارای چسبندگی فروانی است و به همین دلیل یکی از پرفروش ترین نوع رنگ در بازار به شمار می رود. برای آگاهی دقیق قیمت رنگ اپوکسی آهن می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

8

  1. باید این رنگ را تمام سطوح و زوایای کوچک با دقت با قلمو رنگ آمیزی شود. جریان هوا و درجه حرارت محیط و سطح در اعمال رنگ بسیار نقش مهمی دارد.
    در این بخش اگر میگفتین در چه دمایی زده بشه ممنونم

    • دمایی که به طور معمول رنگ باید زده بشه بالای ۵ درجه سانتیگراد هست و در دمای خیلی زیاد هم رنگ را نباید اعمال نمود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما