فروش رنگ نانو اکریلیک آبگریز کننده

امروزه به علت صنعتی شدن ، جوامع بشری ناگریز به استفاده ی هرچه بیشتر از سوخت های فسیلی شده اند . تا آنجا که چهره ی اکثر شهر های دنیا به سببآلودگی ها و چربی های حاصل از این سوخت ها سیاه و کثیف شده اند. به تناسب پیشرفت جوامع ، کشف مواردی در حوزه نانو می تواند راه حل بسیاری از این مشکلات به وجود آمده باشد.

هدف بررسی پوشش هایی با استفاده از فناوری نانو و به کمک خواص آبگریزی که منجر به حفظ ، نگه داری و افزایش طول عمر مصالح ساختمانی وابنیه ی تاریخی که در معرض باران های اسیدی و عوامل مخرب انسانی قرار دارند انجام شده است.ابگریز کننده نانو در این حوزه مورد استفاده قرار میگیرد/

فروش رنگ نانو اکریلیک با قیمت مناسب

فروش رنگ نانو اکریلیک با قیمت مناسب

آیا می دانید وارد سایتی با مناسب ترین قیمت برای فروش نانو آکریلیک شده اید؟ رنگ نانو آکریلیک یک از خاص ترین و جدید ترین رنگ های موجود در بازار است و شما می توانید آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید. استفاده از صنعت نانو در این رنگ باعث وجود ذرات کامپوزیت در آن شده است.

نانو کامپوزیت یا به عبارتی همان Nano Silica Sol XL100 یک عایق بسیار قوی است. این ماده به صورت ذرات بسیار ریزی در مقیاس نانو وجود دارد. جز دیگر این رنگ رزین آکریلیک است.

ترکیب این مواد در تکنولوژی این رنگ باعث اختراع رنگی شده که از خود قابلیت کشسانی نشان می دهد. یعنی با کلمات ساده تر ذرات آن شبیه یک کش کوچک عمل می کنند و می توانند تغییر شکل دهند. این خاصیت برای مثال بسیار در ترک خوردگی دیوار ها خود را نشان می دهد. زمانی که دیوار در اثر عوامل مختلف ترک می خورد، رنگ نانو اکریلیک به خاطر قابلیت کشسانی خود گسترده تر شده و در سطح آن شما شاهد هیچ گونه ترکی نخواهید بود.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با قیمت رنگ آکریلیک پارس بهار

خیس شدن شیشه خودرو و لکه گرفتن سطوح از جمله اثرات جانبی باران است و یک شرکت نانویی دارای گواهینامه نانو مقیاس، اسپری آبگریز کننده سطح، تولید و به بازار عرضه کرده است. با این فناوری، شیشه و بدنه خودرو در روزهای بارانی عملکرد بهتری خواهند داشت. یکی از محصولات این شرکت اسپری آبگریزکننده بدنه خودرو است که در آن از نانومواد استفاده شده است.

ابگریز کننده نانو چه کاربردی دارد؟

همچنین آلاینده‌های محیط نظیر لکه‌های چربی، غبار هوا، فضولات اسیدی پرندگان و همچنین شیره درختان که می‌تواند به بدنه خودرو آسیب بزند، با وجود این نانوپوشش در بدنه خودرو، اثر کمتری روی خودرو خواهد داشت. در صورت استفاده از این اسپری، برای تمیز کردن بدنه خودرو به مواد شوینده نیاز نبوده و تنها با آب و دستمال بدنه خودرو قابل تمیز کردن است. براساس اطلاعات درج شده در سایت این شرکت است و می توانید تهیه کنید .

شرکت تولید کننده محصول مشابهی نیز برای شیشه‌ها ارائه کرده است. این شرکت اسپری ویژه آبگریزکردن سطح شیشه تولید کرده که منجر به افزایش زاویه تماس قطره با سطح شیشه شده که این موضوع منجر به غلتیدن قطران باران از سطح شیشه می شود. با این کار شیشه‌ها در روزهای بارانی دید بهتری دارند .

فروش رنگ نانو اکریلیک با قیمت مناسب در انواع رنگ ها

فروش رنگ نانو اکریلیک با قیمت مناسب در انواع رنگ ها

تونل هایی توسط نانو کامپوزیت درون رنگ ایجاد می شود که در این تونل ها هوا قرار دارد. مولکول های هوا خود یک عایق محسوب می شوند و این گونه رنگ نانو اکریلیک یک عایق حرارتی نیز هست.

پوشش های آب گریز کننده نانو نیز دسته ای از پوشش های محافظتی هستند. این پوشش ها به منظور حفاظت از سطوح ساختمانی و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری دارای کاربردهای وسیع در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان می باشند. تولید کنندگان آبگریز کننده نانو سعی در راحتی هر چه تمام زندگی ما دارند تا ما در زندگی خود احساس راحتی داشته باشیم و همه چیز در دسترس ما باشد .تولید ابگریز کننده از جمله محصولاتی است که در این سایت موجود است وبه راحتی قابل دسترس می باشد .خرید ابگریز کننده نانو در این سایت امکان پذیر می باشد.

بیشتر بخوانید :  تولید رنگ اکریلیک استخری پایه آب تالاب نیپون

خرید مستقیم ابگریز کننده نانو

علاوه بر این می توان به ویژگی مقاومت این رنگ در برابر رطوبت و نم اشاره کرد. رنگ های نانو مختلف می توانند علاوه بر نم و گرما در مقابل آتش نیز مقاوم باشند.
در استفاده از این رنگ شما نیاز به حلال دیگری ندارید زیرا رنگ نانو اکریلیک بر پایه آب ساخته شده است.
فروش رنگ نانو اکریلیک در انواع مختلف برای کاربرد های گوناگونی مانند سازه های فلزی، ساختمان ها، استخر ها، مخازن و… انجام می شود. برای خرید به صورت عمده با قیمت مناسب از طریق راه های دسترسی سایت می توانید اقدام کنید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما