فروش اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی روناس

اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی در دو نوع سالونت فری و معمولی به بازار عرضه شده است که سیستم سالونت فری و بدون حلال آن ضخامت های بسیار بالایی در حد ۴۰۰ میکرون به بالا را قابلیت اجرا دارد و برای جاهایی که امکان ترمیم رنگ اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی وجود ندارد و یا نیاز به مقاومت بسیار بالایی مورد نظر باشد به کار می رود.

کارخانه رنگ صنعتی روناس

کارخانه رنگ صنعتی روناس

کارخانه روناس به عنوان برندی معتبر در عرصه تولید داخلی و صادراتی رنگ های صنعتی در ایران با ارائه کیفیت های بالای تولیدی و استفاده از تکنولوژی و مواد اولیه برتر توانسته است اعتبار زیادی برای نام روناس در بین شرکت های صنعتی و پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و سایر واحدهای تولیدی و صنعتی کشور کسب نماید. به همین دلیل با هر محصولی که از برند روناس موجه می شویم انتظار و سطح توقع بالای کیفیت را داریم . رنگ های اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی و یا رنگ های اپوکسی بهداشتی روناس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
از اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی روناس برای مواردی مانند لایه های میانی و نهایی سیستم های پوششی مخازن آب و سازه های فلزی و خطوط انتقال در تماس با آب مورد استفاده قرار می گیرد. مخازن آب پس از مدتی ممکن است کمی دچار پوسیدگی شوند که برای پیشگیری باید از اپوکسی مخصوص استفاده شود.

برای سطوحی که همواره در آب غوطه ور هستند، سطوح بتنی و فولاد، محیط های صنعتی و نیمه صنعتی از این نوع اپوکسی ها باید استفاده شود و در برابر مواد شیمیایی و حرارت بالا در حدود ۱۲۰ درجه سانتی گراد مقاومت دارند.

برای ساخت این نوع اپوکسی برند روناس از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و کیفیت محصول بالا می باشد.

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش رنگ صنعتی و ساختمانی در تهران

خرید اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی روناس

خرید اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی روناس

برای خرید هر محصولی باید ابتدا از معتبر بودن فروشگاه مطمئن بود، چرا که فروشگاه های نا معتبر محصول با کیفیت ارائه نمی دهند. اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی روناس را فروشگاه ها و نمایندگی های فروش رنگ ها و تجهیزات مربوط به آن دارا هستند، فروش و عرضه عمده هم انجام می دهند.
فروشگاه های اینترنتی و سایت هایی هم مدتی است که در زمینه فروش چنین محصولاتی فعالیت می کنند و به راحتی می توان اپوکسی های مخصوص آب آشامیدنی روناس را از آن ها خریداری کرد. در این سایت ها قیمت محصولات نیز در دسترس است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما