قیمت زینک ریچ اپوکسی (۷۰درصد) + ارسال فوری

ضد زنگ ها در صنایع مختلف دارای کاربردهای فراوانی هستند. نکته ای که در خصوص زینک ریچ اپوکسی مطرح می شود؛ این است که قیمت زینک ریچ اپوکسی چگونه و بر چه اساسی محاسبه می گردد.
این موضوع از این نظر حائز اهمیت است که به دلیل مخارج بالای هر صنعت، لازم است تا هزینه ها در هر قسمت کنترل گردد .از ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی در صنایع پتروشیمی، کشتیرانی، آب و فاضلاب و … استفاده می کنند.
هر چه قدر مقدار زینک (روی) مورد استفاده در آستری اپوکسی زینک ریچ بیشتر باشد ، کاربردهای آن برای محیط های با شرایط بحرانی تر به لحاظ رطوبتی و شیمیایی بیشتر می باشد.

عنوانتوضیحات 
زینکپودر روی است که به آستر اضافه می گردد و درصد آن متفاوت است
هاردنرهمان خشک کن است که با نسبت مشخصی با رزین ترکیب می گردد
تینرتینر مخصوص اپوکسی است و از تینر متفرقه استفاده نشود
حداقل سفارش اپوکسی غنی شده از رویحداقل سفارش می تواند قوطی چهار کیلویی + یک قوطی هاردنر باشد

در واقع به طور مثال اپوکسی زینک ریچ شصت درصد برای کار های اسکلت فلزی و ضد زنگ ها و محافظت اسکلت فلزی ها و سوله های فلزی در آب و هوای تهران و شهرستان های اطراف استفاده می شود ؛

ولی بر فرض مثال اپوکسی زینک ریچ هفتاد درصد برای مناطق مرطوب تر مانند آب و هوای شمال کشور مثل استان گیلان و مازندران که رطوبت های بسیار زیادی دارند؛ استفاده می شود.

همه چیز راجع به قیمت زینک ریچ اپوکسی

فروش غیرحضوری رنگ زینک ریچ اپوکسی ۴ کیلویی اصل

به منظور ایجاد تنوع و گوناگونی می دانیم که امروزه ابزار ها و لوازم بسیاری عرضه می گردد که هر کدام از آنها کارایی خاص خود را دارند. در این میان اشاره ای داریم به رنگ که با دنیایی از تنوع در دسترس خریداران قرار می گیرد. فروش غیر حضوری رنگ زینک ریچ اپوکسی اصل بهترین شیوه برای داد و ستد است و زمینه را برای معاملات عمده فراهم می آورد. در فروش غیر حضوری ابزار ها و روش های مدرن برای اعتبار سنجی فروشنده و همچنین اعتبار کل معامله وجود دارد که آگاهی نسبت به آن ها می تواند خریدار را نسبت به انجام معامله ای اطمینان بخش ترغیب کند. چرا که بزرگ ترین نگرانی در فروش غیر حضوری رنگ زینک ریچ اپوکسی عدم وجود دیدار رو در رو و در عین حال بزرگترین مزیت آن عدم نیاز به حضور در محل فروشنده با این وضعیت آلودگی هوا و ترافیک شهری می باشد.

دلیل محبوب بودن انواع رنگ زینک ریچ اپوکسی

واژه رنگ تا به حال بسیار به گوش ما خورده و می دانیم که از ابزار های پرکاربردی است که در هر جا که فکر کرده باشیم ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد. اما در اینجا می خواهیم به بیان تخصصی تر این محصولات بپردازیم تا با آنها آشنا شوید. در مجموع رنگ های صنعتی را در سه گروه رنگ اپوکسی و پلی اورتان و و رنگ پرایمر ها قرار می دهند که هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارند.

از نظر کارایی رنگ زینک ریچ اپوکسی در محیط مرطوب و رنگ پلی اورتان در محیط بیرون مطرح می باشد و دلیل آن مقاومت رنگ های اپوکسی در برابر رطوبت می باشد. موضوع مورد بحث در این قسمت رنگ های پرایمر  اپوکسی می باشد و این محصولات بسیار محبوب هستند که در ادامه دلایل محبوبیت شان را می خواهیم بگوییم.

رنگ زینک ریچ اپوکسی پایه رزین اپوکسی است و منظور از پایه رزین این است که همانند رنگ های صنعتی از حلال تینری برای شان استفاده می شود و به همین دلیل در موقع رنگ کاری بوی تندی را ایجاد می نمایند و باید حتما از ماسک استفاده گردد که به محیط و افراد آسیب وارد نکنند.  رنگ زینک ریچ اپوکسی قابل تمیز کردن است.

از دیگر دلایل محبوبیت این است که در برابر نم تغییراتی در آنها ایجاد نمی شود. رنگ زینک ریچ اپوکسی غلیظ است و می تواند به عنوان بتونه روی فلز استفاده شود و همچنین رنگ های مورد نظر پروسه رنگ کاری شان کوتاه است زیرا سریعا خشک می شوند. این بود دلایل محبوبیت رنگ های اپوکسی که سبب جلب توجه خریداران می شود.

اگر برای یک صنعت بزرگ خرید می کنید؛ معمولا خرید خود را به صورت عمده انجام می دهید. در این صورت قیمت زینک ریچ اپوکسی نسبت به خرید قوطی های تک به صرفه تر خواهد بود.هم چنین برندی که از آن خرید می کنید و درصد مواد ترکیب شده ی ضد زنگ نیز بر روی قیمت نهایی این محصول موثر خواهد بود.

قیمت زینک ریچ اپوکسی

ارسال فوری زینک ریچ اپوکسی در تهران – کرج – قم-قزوین

خریداران محترمی که در تهران و کرج و یا شهر های قم و قزوین حضور دارند به کمک خدمات ارسال فوری زینک ریچ اپوکسی در پکیج های ده تا بیست کیلویی می توانند در همان روز سفارش محصول صنعتی خود را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید :  خرید انواع اپوکسی زینک ریچ

رنگ چهار کیلویی زینک ریچ اپوکسی مورد استقبال خریداران زیادی قرار می گیرد و دلیل آن هم قیمت مقرون به صرفه ای است که دارا می باشند. دلیل این امر هزینه های بسته بندی است که رنگ ها متحمل نمی شوند.

رنگ اپوکسی زینک ریچ بر روی فلزات

قیمت هر کیلو رنگ زینک ریچ

برای دریافت قیمت هر کیلو رنگ زینک ریچ قبل از آن بایستی توجه داشت که کمترین بسته بندی ارائه شده توسط کارخانجات رنگ صنعتی برای رنگ زینک ریچ در حدود بسته بندی های جهار تا پنج کیلویی است و به دلیل عدوم قابلیت بهره برداری معمولا بسته بندی یک کیلویی رنگ زینک ریچ توسط این کارخانجات ارائه نگردیده است.

با توجه به توضیح بالا در عین حال می توان عنوان داشت قیمت هر کیلو رنگ زینک ریچ به دلیل نوسانات بازار چیزی در حدود ۱۹۰ هزار تومان به بالا می باشد که بر اساس درصد زینک و روی آن متفاوت می گردد همچنین قیمت هاردنر این رنگ ها بالای ۲۰۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۱ در هر قوطی می باشد.

انواع رنگ زینک ریچ چهار کیلویی در دسترس خریداران قرار می گیرد تا از آنها افراد و بتوانند در زمینه های مختلفی استفاده کنند و از کارایی شان بهره ببرند.

هم چنین اگر خرید خود را از شهرستان های دیگر  به صورت اینترنتی و از طریق مجموعه ی ترنج انجام دهید؛ هزینه پست نیز به هزینه کل اضافه میشود .
بسته بندی های زینک ریچ به صورت چهار تا پنج کیلویی می باشد. لذا محاسبه ی قیمت آن نیز به صورت پک رنگ و هاردنر انجام خواهد شد .
این ماده به دلیل داشتن پودر زینک (روی) در ساختار و ترکیب خود دارای مقاومت زیادی در برابر خوردگی و اکسید شدگی است.
و به مراتب قیمت های بیشتری دارد. هر چه قدر مقدار زینک (روی) بیشتر باشد . به دلیل نوسانات قیمت ارز قیمت تمام شده زینک ریچ نیز بیشتر می شود.
گران ترین نوع اپوکسی زینک ریچ اپوکسی ها را می توان با درصد نود درصد و نود و پنج درصد عنوان می شود ، که بالاترین میزان زینک را دارد.

زينك ريچ اپوكسی، محصولی ارزشمند، پرکاربرد و ارزان قیمت است که در صنایع مختلف استفاده های فراوانی از آن می شود. مرکز تولید زينك ريچ اپوكسی، نمونه های درجه یک از این محصولات را با بهره مندی از بهترین مواد اولیه می سازند. بدین ترتیب هر کدام از علاقمندان به خرید آن می توانند از مزیت های خرید این زینک ریچ اپوکسی بهره مند شوند و نمونه های مورد نظر از رنگ های خود را به دست آورند.

مرکز عرضه زينك ريچ اپوكسی

مقاومت فیزیکی زينك ريچ اپوكسی

مقاومت فیزیکی زينك ريچ اپوكسی اگر شما آشنایی کامل با انواع پوشش رنگ اپوکسی داشته باشید قطعاً یکی از طرفداران و مشتریان خاص این کالا خواهید بود. زينك ريچ اپوكسی ضد اکسایش را می توانید بر روی سطح های مختلف مانند فلزی چوبی سیمانی استفاده نمایید پوشش های اپوکسی شامل اپوکسی پلی آمید و اپوکسی پلی آمین می باشد که هرکدام از این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و موجب شده که این کالا از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از زينك ريچ اپوكسی ضد آب آن است که این محصول را از قدرت رنگدهی بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین می تواند بر روی سطوح فولادی آلومینیومی بتنی و چوبی براقیت بسیار زیبایی را ایجاد کند. همچنین زينك ريچ مقاوم از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما میتوانید با خیال راحت از این کالاها برای مدت طولانی استفاده کنید.

از دیگر مزایای استفاده از زينك ريچ اپوكسی مرغوب می توان به این موارد اشاره کرد که این محصول برابر انواع مواد شیمیایی و محیط های اسیدی و بازی پایداری بسیار خوبی را داشته و شما می توانید در هر منطقه زندگی می کنید از این محصولات استفاده کنید چرا که این کالا در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد و این محصول از مواد اولیه درجه یک تهیه و تولید شده است.

طول عمر بالای زينك ريچ اپوكسی

طول عمر بالای زينك ريچ اپوكسی زينك ريچ اپوكسی دارای رنگ های مختلف با تناژ های مختلف همانند رنگ های معمولی می باشد و اما مهم ترین ویژگی که آن را از سایر رنگ ها متمایز می سازد وجود رزین در داخل این نوع رنگ می باشد که به همین دلیل رنگ اپوکسی سریع تر از رنگ های معمولی خشک می گردد.

همچنین وجود رزین داخل رنگ اپوکسی باعث گردیده از این نوع رنگ بیشتر در رنگ آمیزی کف های سیمانی و بتنی نظیر کف استخر ها، کف گاراژ ها و مراکز و انبار های بزرگ استفاده شود زیرا رنگ اپوکسی هم دارای رنگ دلخواه می باشد و هم به دلیل وجود رزین مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع مختلف خراش، کشیدگی و حتی آب ایجاد می کند و همچنین در جاهای فرو رفته هنگام رنگ آمیزی رفته و بصورت درزگیر عمل می کند.

قیمت خرید زينك ريچ اپوكسی

قیمت خرید زينك ريچ اپوكسی اگر شما هم قصد خرید زينك ريچ اپوكسی را دارید، مسلما به دنبال ارزان ترین زينك ريچ اپوكسی موجود در بازار و یا قیمت زينك ريچ اپوكسی و مکان هایی برای خرید این محصول می باشید.

امروزه با گسترش فرهنگ خرید آنلاین، سایت های زیادی طراحی شده است که مشتریان می توانند با مراجعه به آن ها، به راحتی رنگ زینک ریچ اپوکسی مدنظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

بیشتر بخوانید :  عمده فروشی ضد زنگ اپوکسی دو جزئی

حتی برخی از فروشگاه های اینترنتی فقط برای خرید انواع زينك ريچ اپوكسی در نظر گرفته شده اند که به صورت روزانه تمامی لیست قیمت و رنگ زینک های جدیدی که تولیدکنندگان مختلف در سراسر جهان ارائه می دهند را به مشتریان اعلام می دارد.

این سایت ها، انحصارا در زمینه ی فروش زينك ريچ اپوكسی فعالیت دارند و محصولات بی شماری را می توان از این طریق خریداری نمود. طبیعتا امروزه برای اینکه مشتری و فروشنده روزانه با یکدیگر در ارتباط باشند و مشتری بتواند با صرف کمترین هزینه از زينك ريچ اپوكسی جدیدی که کارخانه های مختلف تولید می کنند، باخبر باشند، داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای تمامی برندها و تولیدکنندگان نیاز است تا تمامی موارد مورد نیاز جهت رفع ابهام مشتری هنگام خرید زينك ريچ اپوكسی را در این فروشگاه های اینترنتی اطلاع رسانی کنند.

اگر رنگ ها به خصوص انواع ضد زنگ ساخته نمی شدند، مطمئنا استفاده از سازه های فلزی در صنایع ناممکن می شد. رنگ هایی مانند زینک ریچ اپوکسی یکی از معروفترین انواع ضد زنگ بوده که می توانند پوشش محافظتی روی فلزات به خصوص استیل را ایجاد نمایند.

با وجود چنین رنگی آسیب های ناشی از عوامل رطوبتی تقریبا به صفر خواهد رسید. البته لازمه این امر، استفاده درست و اصولی از زینک اپوکسی می باشد. زینک اپوکسی به دلیل استفاده در سازه های انسانی بسیار زیادی در کشور، توسط کارخانجات متعددی تولید می شود.

ولی یکی از بهترین شرکت های تولید زینک اپوکسی، شرکت ترنج می باشد.این شرکت به صورت عمده به فروش زینک اپوکسی می پردازد و قیمت عمده این رنگ ها را بسیار مناسب تر از قیمت رنگ های جزئی قرار داده است. البته باید گفت قیمت زینک ریچ اپوکسی با برند ترنج بسیار مناسب تر از برند های دیگر می باشد. زیرا کاملا به صورت عرضه مستقیم و با قیمت کارخانه به دست مشتریان می رسد.

عمده فروشی زینک ریچ اپوکسی، یکی از بهترین پوشش ها برای جلو گیری از عوامل شیمیایی که سبب خوردگی می شوند زینک ریچ اپوکسی است که امروزه بسیار در صنایع دریایی، پتروشیمی و پالایشگا ها مورد استفاده قرار می گیرد.این پوشش پرایمری دارای سه جز اصلی می باشد. در نتیجه تهیه عمده این محصول بدون واسطه بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و با در نظر گرفتن میزان کیفیت بالا نسبت به قیمت یک خرید با صرفه برای مصرف کنندگان است.

عمده فروشی زینک ریچ اپوکسی

بررسی مشخصات ظاهری زینک ریچ اپوکسی

بررسی مشخصات ظاهری زینک ریچ اپوکسی
در خصوص زینک ریچ های اپوکسی و مشخصات آن باید گفت که ترکیبات آن از گرد روی و رزین اپوکسی می باشد. درصد بسیار بالایی از این رنگ، گرد روی بوده و دارای خلوص بسیار بالایی است.

این رنگ می تواند به صورت تک جزئی یا دو جزئی تولید و به فروش برسد. زینک ریچ اپوکسی علاوه بر این که می تواند برای محیط های با رطوبت کم مورد استفاده قرار گیرد، برای محیط با رطوبت بالا نیز قابلیت استفاده دارد.

البته میزان استفاده و روش آن در هر دو متفاوت است. از مشخصات دیگر این رنگ عدم دوام آن در برابر مواد قلیایی و اسیدی می باشد و باید به این مسئله توجه نمود.

بررسی مشخصات ظاهری زینک ریچ اپوکسی، از پرایمر های رزین اپوکسی که دارای پودر روی هستند به دلیل جلوگیری از خوردگی روی در سطح فلزات استفاده می شود. برای زیر سازی بسیاری از رنگ ها و پوشش ها مناسب است، این محصول رنگ نقره ای جذابی دارد و تنها ۲ الی ۳ ساعت برای خشک شدن به زمان نیاز است هم چنین دارای مقاومت حرارتی تا دمای ۱۴۰ درجه سانتی گراد می باشد. از این رنگ به در بسیاری از موارد برای پوشش سازه های فلزی، کف مخازن، تانکر های آب، تجهیزات پالایشگاهی و صنایع پتروشیمی، سازه های دریایی و غیره استفاده می شود.

برای جلوگیری از خوردگی سطوح در سازه ها و هم چنین می تواند یک پوشش اولیه بسیار مناسب و با کیفیت برای سطوح فلزی و یا بتنی باشد که مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در هر مرحله از تولید با دقت مورد ارزیابی قرار می گیرد. در حقیقت با انجام تست های آزمایشی در تمامی مراحل کیفیت، عملکرد و کارایی ان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با تضمین کیفیت با بسته بندی ایمن و مناسب عرضه می شود.

با خرید این محصول مشتریان این شرکت از همه نظر رضایتمند خواهند شد زیرا تولید با مواد دارای کیفیتی باور نکردنی و مرغوبیت بالا است که در نتیجه محصولی با کیفیت را در اختیارشان قرار می دهیم و هدف ما جلب رضایت مصرف کنندگان است. میزان کیفیت بسیار بالای این محصول به اعزای نیاز مشتریان می انجامد.

تولید کننده عمده زینک ریچ اپوکسی

تولید کننده عمده زینک ریچ اپوکسی
ترنج از تولید کننده های اصلی زینک ریچ اپوکسی است. این شرکت با در نظر گرفتن میزان نیاز بازار داخلی و خارجی به تولید انواع این رنگ ها پرداخته و آن ها را عرضه می کند.

این شرکت برای بالا بردن میزان رضایت مشتریان، واسطه ها را به کلی حذف نموده و به صورت عمده و جزئی به فروش زینک اپوکسی می پردازد. در نتیجه قیمت این رنگ ها با قیمت کارخانه ای تفاوتی نداشته و خرید آن صرفه اقتصادی دارد.

تولید کننده عمده زینک ریچ اپوکسی، این محصول دارای میزان بالای از کیفیت و مرغوبیت است و می تواند به راحتی یک پوشش مناسب برای خوردگی باشد که در آن پیگمنت های استفاده شده در پرایمر پودر روی باعث محافظت سطح فلز از خوردگی به طریق کاتدیک می شود. تولید و عرضه این نوع از آستر که دارای خصوصیاتی مانند؛ مقاومت شیمیایی، مقاومت حرارتی، مقاومت سایشی، چسبندگی بر روی فلزات و سختی مناسب است تولید شده و هم چنین بدون واسطه در دسترس همگی است.

بیشتر بخوانید :  فروشگاه عرضه اپوکسی زینک ریچ عمده

راهکارهای موثر بر افزایش فروش زینک ریچ

راهکارهای موثر بر افزایش فروش زینک ریچ راهکار های موثر بر افزایش فروش زینک ریچ، این پرایمر در بسیاری از شرایط صنعتی و دریایی که میزان خوردگی بالا است، استفاده می شود و همین طور در محیط غیر شیمیایی و دارای مرطوب بالا به صورت یک لایه مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین کارایی آن در سازه های فلزی دریایی و کنار ساحلی، نیروگاه ها و کارخانه های شیمیایی، تاسیسات که در مجاورت دایمی رطوبت هستند و بسیاری از مخازن نگهداری مواد شیمیایی و یا دارای رطوبت است.

ارتقا کیفیت و رضایت مشتری و کارایی محصول اهداف مهمی برای این شرکت می باشند. در حقیقت این شرکت بعد از فروش محصول خود رابطه با مشتری را قطع نخواهد کرد و از طریق سامانه های نظر سنجی و پیامک کوتاه می تواند از رضایت مشتری خود بعد از استفاده از محصول شرکت اطلاع و آگاهی پیدا کند و در بهتر شدن خدمات برای مشتری تلاش کند.

پاسخگو بودن در برابر مشتریان و مصرف کنندگان نه تنها برکیفیت محصول تاثیر گذار است بلکه انها را به مشتریانی همیشگی تبدیل می کند تا در کنار هم بتوانند نیاز های عرضه و تقاضای خود را ارضا کنند و با بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت محصول بتوانند آن را در سطح وسیع تری عرضه کنند و نیاز های بیشتری را پاسخگو باشند.

میزان فروش سالیانه زینک ریچ اپوکسی پلی امید

میزان فروش سالیانه زینک ریچ اپوکسی پلی امید میزان فروش سالیانه زینک ریچ اپوکسی پلی امید، قیمت این محصول به بسیاری از عوامل وابسته است و در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شود. یکی از مهم ترین این عوامل که در تعیین قیمت بسیار موثر است نیاز و تقاضا برای این محصول در بازار است. فروش زینک ریچ به صورت سالیانه با در نظر گرفتن نیاز داخلی به این محصول و یا صادرات ان به کشور های دیگر دارای اهمیت است. این شرکت با توزیع محصولی با کیفیت بالا توانسته که مشتریان خاص خود را جلب کند با خرید آسان و راحت در دسترس بودن محصول است.

تاثیر بسته بندی بر میزان فروش رنگ زینک ریچ اپوکسی

تاثیر بسته بندی بر میزان فروش رنگ زینک ریچ اپوکسی تاثیر بسته بندی بر میزان فروش رنگ زینک ریچ اپوکسی، این محصول دارای کاراییی بالا و بسیار مورد ستفاده است از جمله نکاتی که باید در بسته بندی آن رعایت کرد ایمنی بسته بندی است که باید دارای جذابیت بسته بندی برای خریدار باشد این محصول دارای بخارات حلال است و در یک فضای بسته استفاده مداوم از ان باعث مشکلات تنفسی خواهد شد و در صورتی که با پوست و یا چشم افراد تماس مستقیم داشته باشد به سرعت باید با مقداری بسیار زیادی آب شستشو داده شود این محصول هم چنین اشتعال زا می باشد و از هر گونه حرارت و حرقه یا شعله باید در محل نگه داری از ان پرهیز شود و بسته بندی باید به شکلی باشد که از این خطرات جلوگیری کند و کیفیت محصول هم از بین نرود.

با توجه به تنوع محصولات در این دوران و عرضه بالا باید به نوع بسته بندی برای استفاده راحت مشتریان و زیبایی بصری بسته بندی ها برای جلب نظر مشتری توجه لازم را داشت. بسته بندی یک محصول هر چند هم که از کیفیت محصول اطمینان داشته باشیم در هنگام خرید اولین نکته جذب مشتری ظاهر بسته بندی از نظر زیبایی مقاومت بسته بندی محصول است در واقع بسته بندی باید مطلوب باشد تابتواند مشتری را جذب کند و ایمنی و کیفیت محصول را تضمین کند و تا زمان استفاده هیچ گونه آسیبی نبیند و به راحتی در انبار ذخیره شود و هنگام استفاده دارای کیفیت بالا باشد.

عمده فروشی زینک ریچ اپوکسی در تهران

عمده فروشی زینک ریچ اپوکسی در تهران عمده فروشی زینک ریچ اپوکسی در تهران، این مجموعه با هدف افزایش کیفیت محصول و با در نظر گرفتن نیاز مشتریان سعی در رضایت مشتریان در عمده فروشی بازار تهران دارد. در واقع کاربرد گسترده این محصول به عنوان یک پوشش ضد خوردگی که در بسیاری از صنایع مورد استفاده است و هم چنین فروش بدون واسطه و به صورت عمده و قیمتی بسیار مناسب باعث جلب اعتماد مشتریان و رضایت مصرف کنندگان خواهد شد.

اپوکسی زینک ریچ ها معمولا نسبت به هاردنر یک به ده دارند، بدین معنی که اگر ده کیلو اپوکسی زینک ریچ تهیه شود می بایستی یک قوطی یک کیلویی نیز هاردنر مخصوص زینک ریچ اپوکسی نیز تهیه شود .
عموما قیمت هاردنر زینک ریچ اپوکسی به دلیل وارداتی بودن آن قیمت بیشتری نسبت به قیمت اصلی زینک ریچ اپوکسی دارد و در فاکتور سفارش نهایی می بایستی این موضوع به خصوص در سفارش عمده زینک ریچ مورد نظر قرار گیرد ؛ چرا که ممکن است در قیمت نهایی سفارش تغییراتی ایجاد نماید.
بنابراین با صرف هزینه ای اندک می توانید در آینده از هزینه های هنگفت تعویض قطعه جلوگیری کنید . همچنین اگر کل بسته ضد زنگ برای یک مرتبه مورد استفاده قرار نگرفت؛ میتوانید با بستن درب آن در آینده از آن استفاده نمایید .
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت زینک ریچ اپوکسی می توانید با مشاوران حرفه ای تیم ترنج تماس برقرار نمایید .

21

  1. زینک ریچ اپوکسی چون زینک داره می چسبه به اهن و اصلا کنده نمیشه مگر این که زنگ زدگی روی سطح باشه و خوب سنباده نخورده باشه

    • این زنگ زدگی را با سنباده میشه برداشت ؟چون همیشه راحت هم کنده نمیشه رفته به خورد اهن جدا نمیشه چه راهی داره اهن را قشنگ تمیز کنیم در این مواقع ؟

      • با استفاده از برس برقی می توان این زنگ زدگی ها را برداست و یا در حالت بهتر می توان سندلاست انجام داد.

    • سلام در ارسال فوری زینک ریچ اپوکسی بین چهار تا هفت روز برای احجام بالا و برای پک های کوچکتر دو روز زمان نیاز است

    • سلام در برخی موارد ظرف همان روز سفارش و به صورت فوری تحویل و ارسال رنگ زینک ریچ انجام می گیرد.

  2. سلام
    زینک ریچ ترنج خرید کردیم به موقع فرستادن و کیفیتش مناسبه با خیال راحت انجام بدین

  3. اپوکسی زینک ریچ برای چه کارهایی کلا مناسب است برای سوله در آب و هوای ایلام جواب میده ؟سوله برای بیست سال پیش است و مقداری زنگ زدگی دارد رنگ مورد نظر ما آبی است

  4. هر چه قدر مقدار زینک (روی) مورد استفاده در آستری اپوکسی زینک ریچ بیشتر باشد ، کاربردهای آن برای محیط های با شرایط بحرانی تر به لحاظ رطوبتی و شیمیایی بیشتر می باشد.
    این که در متن گفته شده هر چه بیشتر باشه زینک بهتره رنج خاصی داره ؟هرچی زینک بیشتر باشه سفت نمیشه ؟میشه زد ؟

    • اگر زینک خیلی زیاد باشه رنگ را باید به کمک وسایلی مثل همزن برقی شل کرد و تینر اپوکسی به مقدار کافی زد تا قابل استفاده باشد. حداقل درصد استاندارد زینک هم شصت درصد می باشد.

      • پس زینک سی درصد چیه ؟ در بعضی فروشگاه ها زینک ریچ اپوکسی سی درصد عرضه میشه به چه معناست ؟

        • برای برخی مصارف از زینک ریچ سی درصد استفاده می شود که می بایستی طبق دستورالعمل باشد و نسبت به کارایی ان درباره موضوع مورد نظر اطمینان حاصل کرد.

  5. ولی بر فرض مثال اپوکسی زینک ریچ هفتاد درصد برای مناطق مرطوب تر مانند آب و هوای شمال کشور مثل استان گیلان و مازندران که رطوبت های بسیار زیادی دارند؛ استفاده می شود.
    دقیقا این درسته از هفتاد درصد در رشت استفاده کردیم خیلی خوب بود

  6. خریداران محترمی که در تهران و کرج و یا شهر های قم و قزوین حضور دارند به کمک خدمات ارسال فوری زینک ریچ اپوکسی در پکیج های ده تا بیست کیلویی می توانند در همان روز سفارش محصول صنعتی خود را دریافت نمایند.
    اقا این خدمات ارسال فوری برای اصفهان هم میدین ؟

  7. اعتبار سنجی فروشنده و همچنین اعتبار کل معامله وجود دارد که آگاهی نسبت به آن ها می تواند خریدار را نسبت به انجام معامله ای اطمینان بخش ترغیب کند.
    درباره این روشها بیشتر توضیح بدین

    • گرفتن اطلاعات شرکت تولید کننده بررسی انبار کارخانه و حضور در محل دفتر شرکت مربوطه نیز می تواند به اطمینان هر چه بیشتر و دریافت اعتبار از مجموعه تولید کننذه منجر گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.