فوق العاده ترین رنگ ترافیکی سرد

فوق العاده ترین تولید کننده رنگ های ترافیکی سرد

تولید کننده رنگ های ترافیکی سرد سبب شده تا خودروها امروزه راه مناسبی را برای تردد پیدا کنند. رنگ های ترافیکی عموما در دمای محیط بیرون بر روی سطح مورد نظر اعمال می گردند و به صورت تک لایه اجرا می شوند.
رنگ ترافیکی سرد معمولا تک جزئی هستند و برای کفپوش و خط کش.ی کف انبارها جهت راهنمایی پرسنل و محدوده بندی فضا به دلیل مقاومت بالایشان کاربرد بسیار زیادی دارند.به مقاومت زیاد رنگ های ترافیکی سرد استفاده از انواع رزین های آلکیدی ، کلرکائوچو و آلکید های نوین و اکرولیک های خاص است.

رنگ های ترافیک سرد روش های اجرایی ساده ای دارند به طوری که اکثر پیمانکاران ترافیکی که با شهرداری ها و معاونت های حمل و نقل شهرداری های شهر های مختلف کشور همکاری دارند؛  از این رنگ های تک جزیی جهت خط کشی جاده ها و معابر و چهارراه ها استفاده می نمایند؛ رنگ های ترافیکی که پیمانکاران ترافیکی عموما استفاده می نمایند؛ در کشور ایران پایه حلال است و با تینر رقیق می شود. که به لحاظ بوی نامطبوع و این که با محیط زیست سازگاری و دوستی ندارد .

رنگ ترافیکی سرد  کارکرد اصلی این نمونه از رنگ ها این است که قابلیت حل شدگی در تینر ترافیکی را دارا هستند و همینطور اینکه رنگ های ترافیکی  سرد از مزایای زیادی برخوردار هستند از این نمونه رنگ میتوان بر روی سطوح گوناگون استفاده کرد و غلظت بالای آن باعث می شود که سطوح زودتر خشک شود و این گونه از رنگ ها مزایای زیادی از خود نشان میدهد که تاکنون مشتریان خود را راضی و خشنود نگه داشته است رنگ های ترافیکی سرد انعطاف پذیری بالایی دارند که این نمونه از رنگ در رده بالا قرار دارند .

بیشتر بخوانید :  پرایمر اپوکسی زینک ریچ دو جزئی

 

فوق العاده ترین تولید کننده رنگ های ترافیکی سرد

امروزه اکثرا در کشورهای دیگر از رنگ های ترافیکی پایه آب استفاده می گردد و با توجه به توان بالای تولید کارخانه های رنگ سازی در ایران امروزه کارخانه های داخلی نیز رنگ های ترفیکی سرد پایه آب را با همان کیفیت و پوشش عالی رنگ های پایه حلالی و تینری ارائه می دهند.اما امروزه قیمت رنگ های ترافیک سرد پایه حلالی نیز به دلیل استفاده زیاد ار دی اکسید تیتانیوم که در بین مولکول های رزین با استفاده از اختلاط آرام در میکسر استفاده می گردد و این که دی اکسید تیتانیوم یک محصول وارداتی است؛

رنگ ترافیک پایه حلال قیمت تمام شده بسیار بیشتری نیز نسبت به رنگ های ترافیکی پایه آب دارد. البته سایر پر کننده هایی از قبیل کربنات کلسیم و متریال های ضد رسوب و ضد کپک و قارچ و همتراز کننده ها و سایر افزودنی ها به دلیل این که عموما تولید داخلی هستند تاثیر کمتری در افزایش قیمت نهایی به دلیل نوسانات قیمت ارز خواهند داشت.

همانطور که می دانید وجود رنگ ترافیکی سرد می تواند ایمنی را در رانندگی بالا ببرد و حوادث و خطرات ناشی از عدم وجود خط کشی با استفاده از رنگ ها را کم می کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در رنگ های ترافیک سرد آن است که رنگ های ویژه ترافیکی سرد به راحتی قابل رویت است.حد و راه به راحتی با استفاده از رنگ های ترافیکی مشخص است و در بدترین شرایط نیز تغییر نخواهد کرد.

بهترین رنگ ترافیکی سرد را در کشور خودمان ایران تولیدکنندگان ارائه می دهند با بهترین کیفیت و طیف های مختلف بهترین رنگ ترافیکی و وزن های متعدد به فروش می رسد. تفاوت رنگ های ترافیکی سرد در این است که ارزان تر از دیگر رنگ ها هستند و در تینر ترافیکی نیز حل میشوند و بوی آنچنان زننده ای ندارند. و با سرعت بالایی نیز خشک میشوند ولی نمیتوان از رنگ های ترافیکی گرم بر روی سطوح مختلفی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش رنگ صنعتی و ساختمانی در تهران

رنگ ترافیکی سرد فاقد بوی خیلی تند هستند و در بازارهای سراسر دنیا محبوب ترین رنگ های صنعتی هستند که این مزایا در مرتبه خود نیز از جایگاه بالایی برخوردار است رنگ های ترافیکی سرد به راحتی بر روی سطوح پخش میشوند و کارکرد خوبی نیز از خود ارائه میدهند و قابل شستشو هستند و همین طور دوستدار طبیعت پس بهتر است که از محصولی استفاده کنیم که برای محیط زیست مشکلی ایجاد نکند.

تولید کننده رنگ های ترافیکی سرد

ویژگی مهم موجود در رنگ ترافیکی سرد این است که نیازی به دماهای بالا ندارد و با ترکیب اجزای مختلفی از رنگ ها، دید را در بهتر می کند. از انواع رنگ های مورد استفاده ای که تولید کننده رنگ های ترافیکی سرد به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهند. موارد زیر از انواع این رنگ می باشند:
رنگ ترافیکی سرد اکریلیک ترموپلاست
رنگ ترافیکی سرد کلروکائوچو
رنگ سرد ترافیکی چند جزئی
در ادامه بیشتر در مورد ویژگی های موثر این رنگ صحبت خواهیم کرد.

 

رنگ ترافیکی سرد از بهترین مواد موجود و اولیه تولید می شوند و در طیف رنگ های متنوع و زیبا ارائه شده اند و از بهترین تکنولوژی های روز در ساخت آن استفاده شده است .  و به آسانی خشک می شوند که این بخاطر غلظت زیاد آن است که کیفیت خوب آن را نشان میدهد و رنگ های ترافیکی سرد جزو پر مصرف ترین رنگ ها در بازار جهانی هستند و مقاومت بالایی دارند که نشان دهنده ی کاهش اسیب دیدگی آن است در تولید رنگ ترافیکی سرد کارشناسان ایرانی تمام تلاش خود را می کنند که بهترین کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهند و برای تهیه رنگ های ترافیکی مرغوب می توانید به فروشگاه های معتبر و انلاین شاپ های معتبر و عمده فروش ها و همینطور فروشگاه های رنگ این نوع رنگ ها را تهیه کنید و بدانید که کشور خودمان ایران بهترین کیفیت را ارائه میدهد تا مشتریان عزیز راضی باشند .

بیشتر بخوانید :  مرکز پخش عمده رنگ نسوز سیلیکونی

 

ویژگی های موثر برای تولید کننده رنگ های ترافیکی سرد

ویژگی های موثر برای تولید کننده رنگ های ترافیکی سرد

یکی از مهم ترین دلایلی که استفاده از رنگ های ترافیکی سرد اهمیت زیادی دارد، سبک بودن و استفاده کردن از آن ها در دماهای پایین است.

• مقاومت سایشی بالایی دارد
• دانه بندی مناسبی در رنگ ها مشاهده می شود
• نسبت به آسفالت و بتن چسبندگی بالایی دارد
• به هیچ وجه رنگ آن با استفاده از تابش نور خورشید تغییر نخواهد کرد
• سرعت بالایی در خشک شدن دارد

روش هایی که می توان در آن از رنگ ترافیکی سرد استفاده کرد

روش هایی که می توان در آن از رنگ ترافیکی سرد استفاده کرد

با استفاده روش های سنتی مانند روش دستی
اجرای رنگ سرد ترافیکی با استفاده از اسپری
مخلوط مذاب و یا اسکرید
استفاده از روش اکستروژن در اجرای رنگ ترافیکی سرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما