قیمت رنگ اکریلیک لاتکس الوان

ویژگی های رنگ اکریلیک لاتکس الوان

رنگ لاتکس الوان
رنگ اکریلیک لاتکس الوان، کاملا سازگار با محیط زیست می باشد.

رنگ اکریلیک لاتکس الوان جهت رنگ آمیزی کلیه سطوح گچی، سیمانی، چوبی، آردواز و آجری می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این رنگ بر استفاده از رزین های اکریلیک پایه آب تهیه شده است و در نمای داخلی و خارجی کلیه اماکن از جمله مهد کودک ها و بیمارستان ها می تواند استفاده شود.

از مهمترین ویژگی ای این رنگ می توان به پوشش دهی عالی، قابلیت شستشو، مقاومت در برابر نور ماورا بنفش و اشعه خورشید، عدم وجود بوی نامطبوع بعد از رنگ آمیزی، رنگ آمیزی آسان و راحت، سرعت بالای خشک شدن رنگ اکریلیک لاتکس الوان، قابلیت رقیق شدن با آب و عدم ایجاد آلودگی در محیط زیست از جمله مزایای استفاده از این رنگ است. همانند آن چه درباره رنگ نما سفید مشاهده شده است.
رنگ اکریلیک لاتکس الوان در سه نوع مات، نیمه مات و براق به بازار عرضه می شود. مدت زمان لازم برای خشک شدن سطحی آن حداکثر یک ساعت می باشد. بعد از قرار دادن لایه اول رنگ لازم است ۳ ساعت صبر کنید تا رنگ خوب خشک شود سپس اقدام به رنگ آمیزی مجدد کنید.

نحوه استفاده از رنگ اکریلیک لاتکس الوان

رنگ اکریلیک الوان لاتکس

برای رنگ آمیزی سطح مورد نظر با استفاده از رنگ اکریلیک لاتکس الوان لازم است در ابتدا سطح را به خوبی شستشو دهید تا هر گونه گرد و غباری از روی آن پاک شود. برای پاک کردن سطوح سیمانی بهتر است از واتر جت استفاده کنید. اجازه دهید سطح کاملا خشک شود و سپس اقدام به رنگ آمیزی کنید.

بیشتر بخوانید :  خرید تضمینی رنگ اکریلیک تیوپی مرغوب

یکی نکاتی که باید قبل از رنگ آمیزی رعایت کنید استفاده از سیلر استارت لاتکس و فاساد (ALCO-3307) روی سطح مورد نظر می باشد. این سیلر ترک های سطحی را پر می کند و دیگر هیچ تخلخلی روی سطح باقی نمی ماند. ضمن این که چسبندگی عالی و پایداری مناسب برای رنگ نهایی ایجاد می کند.

رنگ را باید بسته به دمای محیط، نوع ابزار مورد استفاده برای رنگ آمیزی و سطح مورد رنگ آمیزی با مقدار مناسبی آب مخلوط کنید. اما در حالت نرمال باید میزان آب اضافه شده به رنگ بر اساس درصد وزنی با قلمو ۲۰-۱۵ درصد، با پیستوله ۲۵-۲۰ درصد و با غلتک ۱۵-۱۰ درصد باشد. برای گوشه های دیوار می توانید از اسپری رنگ استفاده کنید.

برای افزایش دوام رنگ و ایجاد سطحی براق می توانید از لاک اکریلیک پایه آب روی رنگ استفاده کنید. رنگ آمیزی را یاد در رطوبت پایین ۸۰ درصد، دمای محیط بالای ۱۰ درجه سانتی گراد انجام دهید.

همچنین جهت دریافت سایر انواع رنگ های صنعتی ار جمله دریافت قیمت زینک فسفات اپوکسی با کارشناسان رنگ ترنج تماس حاصل فرمایید.

نگهداری از رنگ اکریلیک لاتکس الوان

بعد از اتمام رنگ آمیزی بهتر است درب ظرف را خوب ببندید و در جای خشک و خنک به دور از تابش مستقیم خورشید آن را نگهداری کنید. محل نگهداری رنگ باید از تهویه مناسبی برخوردار باشد. تا ۳۰ ماه بعد از تاریخ تولید می توانید از رنگ استفاده کنید بعد از آن کیفیت رنگ کمی کاهش می یابد.

قیمت رنگ اکریلیک لاتکس الوان

 

بیشتر بخوانید :  عوامل موثر بر تعيين قیمت هر کیلو رنگ پیکو کالر

لیست قیمت لاتکس الوان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.