قیمت رنگ پلاستیک و نیم پلاستیک ممتاز زیبا

رنگ ممتاز زیبا

رنگ پلاستیک زیبا

رنگ تمام پلاستیک ممتاز زیبا محصول مناسبی برای شرایط مختلف آب و هوایی کشور ایران می باشد. بویژه این رنگ مناسب آب و هوای مرطوب استان های شمالی مانند مازندران و گیلان می باشد همانند ضد زنگ اپکسی فلز که به عنوان آستری در این مناطق جذاب است بسیار مناسب است. رنگ تمام پلاستیک ممتاز زیبا در گالن و دبه های ۱۲ کیلویی بسته بندی و به بازار عرضه می شود. این رنگ بر پایه آب فرموله شده است، به این معنی که برای رقیق کردن آن آب لازم است و نیازی به استفاده از حلال های دیگر نمی باشد. همین امر آن را به محصولی سازگار با محیط زیست تبدیل کرده است. رنگ تمام پلاستیک ممتاز زیبا معمولا به رنگ سفید می باشد. جهت خرید عمده و تکی رنگ تمام پلاستیک ممتاز زیبا می توانید سفارش خود را در سایت ترنج ثبت نمایید.

ویژگی های رنگ تمام پلاستیک ممتاز زیبا

رنگ نیم پلاستیک زیبا
رنگ ممتاز زیبا به راحتی با استفاده از قلمو یا غلطک قابل اجراست.

در ابتدا لازم است تفاوت رنگ پلاستیک را با نیم پلاستیک مطرح کنیم. رنگ نیم پلاستیک در برابر رطوبت مقاومت خیلی خوبی ندارد. اما رنگ تمام پلاستیک به خوبی در برابر رطوبت مقاوم است همانند رنگ ترافیکی سرد که در رنگ های صنعتی این ویژگی را دارد؛ و در مقایسه با رنگ نیم پلاستیک کمی گرانتر است در بازار کمتر یافت می شود. بعد از استفاده از رنگ پلاستیکی باید یک روز کامل بگذرد تا بگوییم رنگ خشک شده است اما برای خشک شدن کامل رنگ باید مدت ۷ روز زمان بگذرد. بعد از رنگ آمیزی اولیه چنانچه قصد دارید ست دوم رنگ آمیزی را انجام دهید باید حداقل ۲ ساعت صبر کنید تا ست اول رنگ کمی خشک شود. چنانچه رنگ به طور ناخواسته به قسمتی برخورد کرد و شما قصد پاک کردن آن را دارید بهتر است با دستمال مرطوب این کار را انجام دهید. برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن رنگ بهتر است سطح زیرین را به خوبی با سنباده ۱۵۰ آماده کنید و سپس اقدام به رنگ آمیزی نمایید.

بیشتر بخوانید :  سفارش انواع رنگ پلاستیک الوان

همچنین جهت  خرید رنگ زینک ریچ و دریافت قیمت رنگ پلی اورتان فلز  می توانید روی همین لینک ها کلیک نمایید.

مزایای کاربرد رنگ تمام پلاستیک ممتاز

از مزایای استفاده از رنگ تمام پلاستیک ممتاز زیبا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 رنگ های پلاستیک معمولا بر پایه نوعی لاتکس تحت عنوان کوپلیمر پلی وینیل استات ساخته می شوند که استفاده از این رزین سبب سهولت در کاربرد و سرعت اجرای بالای رنگ آمیزی می شود.
 فاقد هر گونه بو
 پوشش دهی مناسب
 استفاده از حلال آب به جای حلال نفتی
 به راحتی با استفاده از قلمو یا غلطک می توان عملیات رنگ آمیزی را انجام داد.
 رنگ تمام پلاستیک تا حدودی قابل شستشو است.

لیست قیمت رنگ ممتاز زیبا

لیست قیمت رنگ ممتاز زیبا در دو حالت رنگ تمام پلاستیک و رنگ نیم پلاستیک  در جدول زیر ارائه شده است و این قیمت ها در سال ۱۴۰۱ بر اساس تورم رسمی اعلام شده از سوی بانک مرکزی نسبت به سال ۱۳۹۹ که این جدول بر اسان آن تهیه شده است ۳ تا چهار برابر  افزایش قیمت خواهد داشت. این موضوع درباره رنگ های صنعتی از جمله قیمت زینک فسفات اپوکسی نیز صدق می نماید و پیشنهاد می نماید حتما قبل از خرید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

لیست قیمت رنگ تمام پلاستیک زیبا

لیست قیمت رنگ نیم پلاستیک زیبا

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما