قیمت عمده ضد زنگ آهن ساختمان

ضد زنگ آهن ساختمان در انواع مختلف آلکیدی و اپوکسی جهت پوشش سوله و اسکلت فلزی ساختمان با ضخامت های پوششی استاندارد مورد نظر آیین نامه های مختلف ساختمان در دسترسی است. ضد زنگ آهن ساختمان از نوع اپوکسی آن تا ضخامت های ۴۰۰ میکرون به بالا را نیز قابلیت تامین و اجرا دارد که کیفیت پوششی مورد نظر را حتی در شرایط اسیدی و شیمیایی خاص با بهترین درجه ارائه می دهد.

امروزه انواع ضد زنگ آهن نقش بسیار مهمی در صنایع ساختمان سازی و کارگاهی دارند. به همین دلیل این روزها اقسام متفاوت ضد زنگ آهن اپوکسی و آلکیدی تولید می شود. از این ضد زنگ ها برای پوشاندن اسکلت فلزی ساختمان ها و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرند.
از ضد زنگ آهن اپوکسی حتی برای سطوحی که ضخامت ۴۰۰ میکرون و بیشتر یا سطوحی که شرایط اسیدی یا شیمیایی دارند هم می توان استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت ضد زنگ آهن با ما همراه باشید.

معرفی انواع ضد زنگ مخصوص آهن

معرفی انواع ضد زنگ مخصوص آهن
آهن و خیلی از مواد دیگر، در اثر قرارگیری در محیط مرطوب و خیس و بر اثر گذشت زمان اصطلاحاً زنگ میزنند. زنگ زدن اهن، باعث ایجاد خسارات زیادی خواهد شد. از این رو بهترین کار آن است که با استفاده از روش های مناسب، مانند ضد زنگ آهن از زنگ زدن آهن و فلزات جلوگیری شود.

برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدن آهن، باید به آنها ضد زنگ زده شود. ضد زنگ آهن در واقع یک نوع رنگ است. رنگی که بر روی آهن قرار می‌گیرد و آهن را از رطوبت مواد شیمیایی، اسیدها و غیره محفوظ نگاه می دارد. علاوه بر اینکه ضدزنگ باعث ایجاد طول عمر بالایی برای آهن میشود، و باعث دوام بیشتر آن نیز خواهد شد.

عمدتاً به دو دلیل از ضد زنگ آهن استفاده می شود: یکی نفوذ ناپذیری و پوشش زیاد و دیگری دوام و پایداری در هوای خارج و همچنین دفع اشعه ماورای بنفش uv خورشید که باعث جلوگیری از تخریب فتوشیمیایی رزین ها می شود. هم در سازه های فولادی و هم در سازه های فلزی عمدتاً از ضد زنگ ها استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  عمده فروشی زینک ریچ اپوکسی

در صورتی که آهن و برخی دیگر از فلزات، مدت زمان زیادی در معرض رطوبت محیط قرار بگیرند، به مرور زمان دچار زنگ زدگی و خوردگی می شوند. این زنگ زدن می تواند مشکلات زیادی از قبیل معضلات مالی یا ایمنی را ایجاد کند. اما برای جلوگیری از زنگ زدن آهن چه راهکاری وجود دارد؟ یکی از راحت ترین و با اهمیت ترین راهکارهایی که برای جلوگیری از زنگ زدن آهن و دیگر فلزات پیشنهاد می شود، استفاده از ضد زنگ آهن می باشد.
ضد زنگ آهن در حقیقت نوعی رنگ است. زمانی که یک لایه از ضد زنگ روی سطوح آهنی کشیده می شود، به خوبی جلوی زنگ زدگی آن سطح را می گیرد. علاوه بر این، استفاده از ضد زنگ باعث افزایش طول عمر آهن شده و مقاومت آن را در هوای آزاد بیشتر می کند. علاوه بر این، ضد آهن جلوی آسیب دیدن آهن توسط مواد شیمیایی و اسیدها را می گیرد.
از دیگر دلایل استفاده از ضد زنگ ها می توان به جلوگیری از آسیب اشعه ماورای بنفش UV اشاره کرد. از ضد زنگ ها می توان برای سطوح فلزی و فولادی استفاده کرد.

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید زینک کرومات اپوکسی و خرید ضد زنگ سوله و  قیمت رنگ اپوکسی آهن کلیک کنید.

قیمت عمده ضد زنگ آهن ساختمان

قیمت عمده ضد زنگ آهن ساختمان

عمدتاً ضد زنگ ها انواع مختلفی دارند .
۱٫ضد زنگ صنعتی
۲٫ ضد زنگ اپوکسی
۳٫ ضد زنگ آبی
۴٫ ضد زنگ آهن
یکی از مهمترین انواع ضد زنگ ها، ضد زنگ های آلکیدی است که برای سازه های فلزی استفاده میشود. ضد زنگ های آلکیدی قدرت پوشانندگی بسیار خوبی دارند و علاوه بر قیمت مناسب، از پیگمنت های ضد خوردگی اکسید آهن برای جلوگیری از فرایند خوردگی استفاده می کند.
ضد زنگ های آلکیدی بر پایه رزین های آلکیدی لانگ اویل تولید شده‌اند.

بیشتر بخوانید :  فروش ویژه ضد زنگ اپوکسی در تهران

 

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و خرید ضد زنگ زینک ریچ و قیمت زینک فسفات اپوکسی کلیک کنید.

 

عمده فروشی ضد زنگ فلزات ساختمان

ما در عمده فروشی ضد زنگ فلزات ساختمانی، انواع مختلفی از ضد زنگ ها با برندهای مختلف و متناسب کسب و کارهای مختلف را برای مصارف گوناگون تهیه کرده ایم و با قیمت بسیار مناسب آنها عرضه می کنیم.

حجم فروش عمده ضد زنگ آهن و فلزات ساختمان حداقل از ۱۰۰ کیلو شروع می شود و می تواند تا تناژ های بالا سفارش داده شود و در حالت خرده فروش آن مقادیر کمتر از ۱۰۰ کیلو محاسبه می شود و طبیعتا قیمت فروش عمده ضد زنگ آهن ساختمان از قیمت خرده فروشی آن به مراتب کمتر است.

در عمده فروشی ضد زنگ فلزات ساختمان، انواع ضد زنگ ها از شرکت های مختلف و با کاربردهای متفاوت وجود دارد که با قیمتی مناسب و کاملا مقرون به صرفه عرضه می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت ضد زنگ آهن، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. فروش محصولات عمده فروشی ضد زنگ آهن ساختمان به صورت عمده، حداقل از ۱۰۰ کیلوگرم شروع می شود. در صورتی که مایل به خرید کمتر از ۱۰۰
کیلوگرم باشید، مبلغ بر مبنای خرده فروشی محاسبه خواهد شد.

6

    • سلام خرید عمده رنگ ضد زنگ آهن معمولا حداقل صد کیلو می باشد و حداکثر ظرف دو روز کاری تحویل می گردد.

    • سلام خرید عمده ضد زنگ آهن در حلب ۲۵ کیلویی و به میزان حداقل چهار حلب عمده محسوب می شود و طی دو روز تحویل می گردد.

  1. سلام استرابادی هستم در حال تولید پمپ های کفکش هستیم برای بدنه این پمپ ها که کاملا در اب است چه پیشنهادی دارید ؟ضد زنگ اهن چی بزنیم ؟کولتار اپوکسی خوبه ؟زینک ریچ خوبه ؟یا رنگ اپوکسی معمولی بزنیم ؟

    • بله در این شرایط استفاده از زینک ریچ اپوکسی می تواند مناسب باشد با درصد زینک استاتدارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.