قیمت نهایی رنگ اکریلیک نما

رنگ اکریلیک نما رنگ های شیمیایی با دوام و درخشش بالا،که نوع حلال در آب  آن در هنر نقاشی و هنرهای دکوراتیو کاربرد دارد. در این بخش قصد داریم به معرفی رنگ اکریلیک پرداخته و قیمت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

مزیت استفاده از رنگ اکریلیک مرغوب

رنگ نمای اکریلیک رنگ های شیمیایی با دوام و درخشش بالا،که نوع حلال در آب آن در نمای ساختمان و حتی هنرهای دکوراتیو کاربرد دارد. این نوع رنگ ها قابل استفاده برای انواع سطوح میباشد شیشه، چوب،سفال و سرامیک، پلی استر، پارچه، چرم و … می باشند.

مزیت استفاده از رنگ اکریلیک مرغوب

رنگ اکریلیک در مدل‌های متالیک و نئونی و ساده عرضه می شود مزایای رنگ اکریلیک ضد خش سازگاری با محیط زیست بدون بو قابل رقیق شدن با آب ضد باکتری و کپک عدم ایجاد حساسیت مقاوم در برابر نور خورشید و انعطاف پذیری جمله ویژگی‌های رنگ اکریلیک می‌باشد

این نوع رنگ ها را نباید به هیچ عنوان بر روی سطوح مرطوب یا خیس استفاده کرد بهتر است قبل از رنگ کاری  آن محیط را خشک کرده و رنگ را بر روی سطح مورد نظر استفاده کرد و این را در نظر داشته باشید که قلم مو یا سایر وسایلی که مورد استفاده قرار می‌گیرند حتماً با آب شسته شود.

اگر رنگ براق تری را نیز می خواهید و زودتر خشک شود می‌توانید از لاک اکریلیک استفاده کنید.

تفاوت عمده این رنگها و رنگ روغن در این است که رنگ اکریلیک زودتر از رنگ روغن خشک شده، رنگ روغن بعد از مدت زمانی سرب از آن تولید می شود و برای محیط زیستمان ضرر بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید :  بهترین فروشندگان رنگ اکریلیک دکوراتیو اصل

فروش رنگ اکریلیک نما با ماندگاری بالا

انواع رنگ اکریلیک در مدل‌های متالیک و نئونی و ساده عرضه می شود مزایای رنگ اکریلیک ضد خش سازگاری با محیط زیست بدون بو قابل رقیق شدن با آب ضد باکتری و کپک عدم ایجاد حساسیت مقاوم در برابر نور خورشید و انعطاف پذیری جمله ویژگی‌های رنگ اکریلیک می‌باشد.

تفاوت عمده این رنگها و رنگ روغن در این است که رنگ اکریلیک زودتر از رنگ روغن خشک شده، رنگ روغن بعد از مدت زمانی سرب از آن تولید می شود و برای محیط زیستمان ضرر بسیاری دارد.

دوام و ماندگاری بالا، خاصیت درخشندگی بالا، دارای غلظت بالا، سهولت در استفاده، تنوع رنگی زیاد، فاقد بوی بد، مقاوم در برابر نور خورشید، قابلیت شست و شوی سطحی، خاصیت خشک شدن سریع، سازگاری با محیط زیست، انعطاف پذیری، قابل استفاده روی سطوح مختلف، عدم جذب گرد و خاک، دارای قابلیت ترمیم دوباره، عدم ترک خوردگی

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید زینک کرومات اپوکسی و خرید ضد زنگ سوله و قیمت رنگ اپوکسی آهن کلیک کنید.

فروش رنگ اکریلیک نما با ماندگاری بالا

اگر قصد دارید رنگی مناسب و با کیفیت بالایی خریداری کنید و امکانات رنگ پلاستیک و حتی بالاتر از رنگ پلاستیک را داشته باشد که مقاومت آن در برابر شست و شو تا ۹۰ درصد میباشند یکی از دلایل خوبی می تواند باشد برای خرید و مزایایی همچون استفاده بر تمام سطوح از جمله چوب یا فلز که این مزیت را در رنگ پلاستیک نمی توان یافت مقاومت بالا در برابر نور که باز هم این مزیت را در رنگ پلاستیک نمی توان یافت اگر ما بخواهیم برای مثال رنگ پلاستیک را در نظر بگیریم برای رنگ آمیزی حدود ۳۰ الا ۴۰ هزار تومان میشود ولی با صرف هزینه ای کمی بیشتر که تقریباً ۶۰ الی ۸۰ هزار تومان می شود با این تفاصیل که شما امکان استفاده در سطوح های مختلف را دارید قابلیت شست و شو را دارید و همچنین مقاومت بالایی در برابر نور خورشید را دارید

بیشتر بخوانید :  بازار فروش رنگ عایق نمای ساختمان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما