قیمت هر دبه رنگ استخری سحر

رنگ استخری سحر

رنگ سحر یکی از برترین برندهای تولید کننده انواع رنگ در ایران محسوب می شود. مجتمع صنایع رنگ سحر یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع رنگ است. محصولات رنگ سحر از تنوع بالایی برخوردارند. رنگهای اکریلیک، پلاستیک، روغنی، صنعتی، اسپری و استخری از جمله محصولات رنگ سحر بشمار می روند. رنگ استخری سحر یک رنگ اکریلیک بر پایه آب محسوب می شود. رنگ را می توان با اطمینان برای دیواره و کف استخرهای شنا بکار برد.

یکی از ویژگی های مهم رنگ استخری سحر این است که ضد جلبک و قارچ بوده لذا از رشد آن بر روی دیواره استخر جلوگیری می کند. رنگ با چسبندگی عالی بر روی انواع سیمان، آجر و بتن یکی از برترین انواع رنگ های استخری در بازار بشمار می آید. نکته مهم دیگر این است که رنگ استخری بدون بو و حساسیت زایی است لذا می توان بدون هیچ مشکلی آنرا برای استخر استفاده نمود.

رنگ را می توان با تینر فوری ۱۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰ به سهولت رقیق نمود و برای دیوار استخر بکار برد. رنگ استخری سحر در بسته بندی های قوطی فلزی و دبه موجود است. برای خرید عمده رنگ های استخری سحر با ما مشورت کنید.

فروش عمده رنگ استخری سحر

فروش عمده رنگ استخری سحر
قیمت هر دبه رنگ استخری سحر

رنگ استخری سحر یکی از پرتقاضاترین رنگ های موجود در بازار است. برای خرید عمده رنگ در اندازه های مختلف و با قیمت مناسب از ترنج تنها کافی است که با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :  شرکت تولیدی رنگ استخری سیلیکونی

اگر برای فروشگاه خود نیاز به تهیه عمده رنگ های استخری دارید، دبه های رنگ استخری سحر به شما توصیه می شود. قیمت مناسب و تخفیفات ویژه در خریدهای عمده بهترین گزینه برای فروشندگان است.

رنگ آکریلیک استخری سحر در قوطی های فلزی ۴ کیلویی و دبه های بزرگ به فروش می رسد. زمان خشک شدن سطحی رنگ ۶ ساعت و خشک شدن عمقی نیاز به ۲۴ ساعت زمان دارد. از طرفی رنگ به مدت دو سال تاریخ مصرف دارد لذا می توانید جهت خرید عمده رنگ استخری سحر بدون هیچ نگرانی از تاریخ انقضا اقدام نمائید.

ترنج بزرگترین مرکز فروش رنگ استخری سحر

ترنج بزرگترین مرکز فروش رنگ استخری سحر
رنگ استخری اکریلیک پایه آب سحر

ترنج یکی از برترین مراکز فروش انواع رنگ، اپوکسی و رزین در ایران محسوب می شود. رنگ استخری سحر یکی از پرکاربردترین انواع رنگ در میان برندهای مختلف است. رنگ استخری جهت استفاده در استخرهای خانگی، صنعتی، مخازن بزرگ آب و حوضچه های بزرگ کاربرد زیادی دارد.

برای خرید عمده رنگ استخری تنها کافی است که با مشاوران فروش ترنج تماس حاصل نمائید.

رنگ استخری پایه اکریلیک از جمله رنگ‌های اقتصادی و ارزان موجود در بازار است. رنگ‌های استخری پایه اکریلیک جز رنگ‌هایی هستند که دو قابلیت همزمان دارند. از این رنگ می‌توان برای آب‌بندی کردن استخر و همچنین برای رنگ کردن استخر استفاده کرد. این رنگ استخری بازاری دارای رزین‌های بسیار مقاوم است و می‌تواند با نفوذ کردن به بافت بتن‌ها و سیمان‌های استخر یک اسکوپ مولکولی ایجاد کند و باعث آب‌بندی استخر شود.

برای استفاده کردن از این رنگ بهتر است سطح استخر شما کاملا خشک باشد و هیچ چربی و جلبکی وجود نداشته باشد. این رنگ با انواع سیمان‌ها تطابق دارد. از ویژگی‌های این رنگ می‌توان به چسبندگی قوی، انعطاف‌پذیری، امکان ترمیم، ضد جلبک و آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :  صادرات جدیدترین رنگ استخری ضد آب درجه یک

رنگ استخری پایه اکریلیک

شما می‌توانید این رنگ را به همراه دیگر رنگ‌های استخری، صنعتی و ساختمانی از مجموعه رنگ ترنج به صورت عمده همراه با بهترین قیمت خریداری کنید.

قیمت هر دبه رنگ استخری بدون واسطه و با شرایط ویژه تحویل مشتری می گردد لذا می توانید رنگ های استخری را با قیمت مناسب و زیر قیمت بازار تهیه کنید.

قیمت های ارائه شده در ترنج قابل مقایسه با قیمت های تولید کننده است بنابراین برای خریدهای عمده و افرادی که فروشگاه رنگ دارند بسیار مناسب است.

نکته مهم در خصوص رنگ این است که رنگ استخری سحر مقاومت زیادی در برابر آب، نور و اشعه خورشید داشته و چسبندگی بسیار بالایی دارند. رنگ های استخری عمدتا به رنگ آبی و در طیف های متنوعی در بازار عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ترنج تماس حاصل نمائيد.

صادرات رنگ به کشورهای اروپایی و همسایه چند سالی است که بسیار مورد توجه کارخانه‌داران و تولیدکنندگان رنگ قرار گرفته است. در این میان رنگ استخری پایه اکریلیک از جمله مهم‌ترین رنگ‌هایی است که صادر می‌شود. مجموعه رنگ ترنج با تضمین کیفیت رنگ استخری و دیگر رنگ‌هایی که تولید می‌کند توانسته به یکی از بهترین‌ها در صادرات رنگ تبدیل شود.

همچنین شما می توانید جهد دریافت قیمت رنگ پلی اورتان فلز و قیمت زینک ریچ اپوکسی و خرید ضد زنگ اپوکسی روی همین لینک ها کلیک بفرمایید.

این مجموعه با سال‌ها تجربه و آزمایش فرمولاسیون‌های مختلف توانسته با کیفیت‌ترین رنگ‌های موجود در بازارهای داخلی و خارجی را تولید کند. گروه رنگ ترنج سال‌ها است که به صورت عمده اقدام به تولید رنگ‌های بسیار پرکاربرد کرده است. برای خرید عمده از این شرکت راه‌های مختلفی وجود دارد، در قدم اول می‌توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید یا اینکه با مراجعه به سایت این مجموعه اقدام به خرید آنلاین رنگ استخری یا دیگر رنگ‌های ساختمانی و صنعتی کنید.

بیشتر بخوانید :  سفارش رنگ استخری پليمری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما