قیمت رنگ سحر در بازار(لیست قیمت رنگ روغنی آلکیدی)

رنگ سحر

شرکت تولید کننده رنگ سحر در سال ۱۳۶۵ در ایران شروع به فعالیت کرده است. رنگ سحر به تولید انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی پرداخته است و از جمله مهمترین این رنگ ها می توان به رنگ های روغنی آلکیدی و رنگ های برق سحر اشاره نمود.  و با توجه به شرایط بحرانی مختلفی چون جنگ و تحریم ها در کشور، شرکت در کلیه این شرایط سخت به طور مصمم در زمینه تولید محصولات با کیفیت ، بر اساس استانداردهای ملی اقدام فعالیت نموده است. رنگ سحر همواره شعار رضایت مشتری را در راس کار خود قرار داده است.

در ابتدا باید اشاره نمود رنگ روغنی آلکیدی سحر رنگ بدون سرب و با بهترین مواد اولیه ساخته شده و با پوشش و چسبندگی عالی، برای سطوح داخلی و خارجی ساختمان اعم از: گچ ، فلز و چوب مناسب بوده و پس از گذشت ۲۴ ساعت کاملا خشک می گردد.

در خصوص بدون سرب بودن رنگ روغنی آلکیدی سحر جا دارد تاکید بیشتر داشته باشیم چرا که یکی از معایب همیشگی رنگ های روغنی آکیدی وجود مواد سمی و حساسیت زا از جمله سرب و وی ناخوشایند بوده است که عمال سرب را شرکت سحر توانسته حذف کند چرا که اثرات سرب تاسال های سال بر روی دیوار باقی می ماند و برای سلامتی و دستگاه تنفس مشکل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ صنعتی و ساختمانی روناس
فروش رنگ روغنی آلکیدی سحر
رنگ روغنی آلکیدی سحر کیفیت و درخشندگی بسیار مناسبی دارد همان طور که می دانید در تقسیم بندی انواع رنگ روغنی  مقدار درخشندگی رنگ ها اهمیت زیادی دارد. منظور از درخشندگی رنگ میزان انعکاس نور توسط رنگ بعد از خشک شدن آن است.
اگر رنگ سفید براق سحر خریداری شود؛  به آسانی می توان گفت : قابلیت ترکیب با انواع رنگ های دیگر را دارد.
همچنین شما می توانید جهت خرید سایر رنگ ها از قبیل خرید آنلاین ضد زنگ و دریافت قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید با کارشناسان رنگ ترنج تماس حاصل بفرمایید.

لیست قیمت رنگ روغنی آلکیدی سحر

در ادامه قصد داریم به معرفی رنگ روغنی آلکیدی سحر و قیمت آن در یکی دو سال گذشته اشاره کنیم. لازم به ذکر است احتمالا این قیمت ها در سال ۱۴۰۱نسبت به این لیست که در جدول زید مشاهده می گردد چیزی حدود ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

لیست قیمت رنگ روغنی آلکیدی سحر

بازار تولید رنگ روغنی متین

یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان انواع رنگ و رنگ های روغنی در ایران، رنگ متین می باشد.

از اهداف این برند تولید کننده رنگ ایرانی، کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. بازار تولید رنگ روغنی متین به دلیل ویژگی های مناسب و کیفیت مطلوب آن، در سراسر کشور رونق بالایی دارد.
این محصول یکی از محصولات موجود در مجموعه ترنج می باشد که با قیمت مقرون به صرفه و به صورت عمده در این مجموعه به فروش می رسد.

انواع رنگ های روغنی و دیگر رنگ های تولیدی شرکت متین در این مجموعه آماده عرضه به مشتریان و فروشگاه های رنگ در سر تا سر کشور است.
بازار تولید رنگ روغنی متین به دلیل پرکاربرد بودن رنگ های روغنی در پروژه های مختلف رونق مناسبی داشته و در صورت اجرای مناسب این نوع رنگ، دارای ماندگاری بالایی نیز می باشند.

بیشتر بخوانید :  رنگ روغنی نیمه براق؛ رنگ ضد آب

کاربردهای رنگ روغنی متین

رنگ روغنی فروش

به دلیل خصوصیات زیادی که رنگ های روغنی و یا آلکیدی متین دارا می باشند، استفاده از آنها نیز در پروژه های ساختمانی و صنعتی بسیار معمول می باشد. یکی از مهمترین این ویژگی ها، قابل شستشو بودن رنگ های روغنی است.
همچنین این رنگ دارای طول عمر بالا و ماندگاری در حدود ۱۵ سال در صورت اجرای درست، است. علاوه بر این دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و از رشد باکتری ها و ویروس ها بر روی محل رنگ آمیزی شده جلوگیری می کند.
رنگ های متنوع و طیف گسترده رنگی از دیگر خصوصیات این رنگ های می باشد.

همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف و در مقابل سرما و گرما مقاوم بوده و به آسانی قابل استفاده است. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که هنگام استفاده از این رنگ به دلیل حلال های نفتی موجود در آن، بوی نامطبوعی به وجود می آید.

این بو برای بیماران تنفسی مضر بوده و بهتر است در محل زندگی این بیماران از این رنگ استفاده نشود.

مزایای خرید رنگ روغنی متین

عرضه رنگ روغنی

کاربرد رنگ روغنی بر روی بازار تولید رنگ روغنی متین تاثیر به سزایی دارد. از رنگ روغنی متین می توان برای رنگ آمیزی دیوار و سقف های موجود در ساختمان استفاده کرد. همچنین به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن آن می توان برای رنگ آمیزی درب و پنجره ها و دیگر اشیا فلزی از آن استفاده کرد.
خاصیت آنتی باکتریال رنگ روغنی متین نیز باعث می شود تا از آن برای پوشش دهی نمای ساختمان استفاده کرد. علاوه بر این به دلیل مقاوم بودن این نوع رنگ در مقابل شرایط محیطی مختلف می توان آن را در مکان های غیر مسقف نیز به کار برد.
یکی از مسائلی که در کاربرد رنگ روغنی متین باید به آن توجه کرد، ابزار رنگ آمیزی می باشد. برای پوشش دهی دیوار یا سقف ساختمان با رنگ روغنی، می توان از قلمو، غلتک و پیستوله استفاده کرد.
در این میان استفاده از غلتک باعث بهتر شدن کیفیت کار نهایی می شود. بهتر است از غلتک هایی با جنس طبیعی و پرز کم برای رنگ آمیزی با رنگ روغنی استفاده کرد.
در بازار تولید رنگ روغنی متین، بایستی به مراحل زیر سازی و بتونه کاری در رنگ آمیزی های ساختمان نیز دقت کرد. استفاده از رنگ های روغنی با زیر سازی مناسب، باعث افزایش کیفیت کاری و ماندگاری بالای رنگ می شود.

بیشتر بخوانید :  مشخصات و قیمت رنگ روغن هادی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.