مراکز فروش رنگ استخری پلی اورتان

رنگ استخری پلی اورتان از جمله رنگ های دو جزئی قدرتمند می باشد که توان مقابله با طیف وسیعی از انواع رطوبت زدگی و نم زدگی استخر پاسخگو می باشد و به همراه پرایمر اپوکسی غلظ مخصوص بتن که به عنوان لایه اولیه قبل از رنگ پلی اورتان زده می شود در مجموع برای استخر هایی که آسیب ها جدی از ترک ها و نم زدگی ها دارند بهترین گزینه می باشد. چرا که در برابر آفتاب نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

مشخصات رنگ استخری پلی اورتان

مشخصات رنگ استخری پلی اورتان
رنگ استخری پلی اورتان از جمله رنگ‌های با کیفیتی است که در رنگ آمیزی موارد مختلف از جمله استخرها از آن استفاده می‌شود. این رنگ‌ها برای رنگ آمیزی استخرهای ساخته شده از بتن و همچنین استخرهایی که از قبل رنگ شده‌اند متناسب می‌باشد. از جمله نکات مهم در انتخاب رنگ مناسب برای رنگ آمیزی استخرها می‌توان به کیفیت بالا و مقاومت در برابر لایه لایه شدن و گچ زدگی، مقاومت در برابر شرایط جوی نامساعد، مقاومت در برابر ساییدگی و مواد شیمیایی اشاره کرد.
رنگ استخری پلی اورتان به عنوان یک رنگ استخری درجه یک دارای ویژگی‌های زیر است:
۱٫ پوشش دهی بالا
۲٫ خشک شدن سریع
۳٫ کیفیت و چسبندگی بالا به بتن
۴٫ مقاومت بالا در برابر لایه لایه شدن و گچ زدگی
۵٫ مقاومت در برابر شرایط جوی نامساعد
۶٫ مقاومت در برابر ساییدگی و مواد شیمیایی مثل کلر موجود در آب استخر و دریا
۷٫ درخشندگی و براقیت بالا

بیشتر بخوانید :  شرکت تولیدی رنگ استخری سیلیکونی

عرضه رنگ استخری پلی اورتان

رنگ استخری پلی اورتان
کیفیت بالای رنگ استخری پلی اورتان سبب شده این محصول تبدیل به اولین انتخاب متقاضیان خرید رنگ استخری شود. این محصول توسط تولید کنندگان بسیاری در سراسر ایران تولید و در بازار عرضه می‌شود. فروشگاه رنگ ترنج بهترین ارائه کننده رنگ استخری در ایران است که با عرضه‌ی مستقیم محصولات و حذف واسطه‌ها توانسته است بهترین رنگ‌های استخری را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار مشتریان در سراسر ایران قرار دهد.
متقاضیان رنگ‌های استخری می‌توانند رنگ‌های مورد نیاز خود را به قیمت عمده و به راحتی از این فروشگاه خریداری کنند. علاوه بر این فروشگاه داران عرضه کننده‌ی رنگ و مغازه‌های رنگ فروشی می‌توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت کارتنی و عمده از این شرکت معتبر خریداری کنند. از جمله امکاناتی که جهت رفاه مشتریان در سراسر ایران در نظر گرفته شده است امکان خرید عمده به صورت اینترنتی برای خریداران است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.