مرجع فروش کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش اپوکسی صنعتی در مدل های سه بعدی مناسب برای پارکینگ های طبقاتی و بیمارستانها از پرفروش ترین نوع کفپوش ها می باشد. مراجعه کنندگان این محصول به دلیل کیفیت و ضخامت خوب رنگ، این کفپوش ها را در مدل های عادی و آنتی الکترواستاتیک به صورت عمده خواستارند. زیرا این کفپوش ها در ساخت خود از رنگ های الوان، بارک و رنگسازی ایران استفاده نموده اند که از برندهای معروف می باشد.

مرجع فروش کفپوش اپوکسی صنعتی

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی یکی از تجهیزات ساختمانی که برای دکوراسیون منزل استفاده می شود و سبب زیبایی اتاق نشیمن و همین طور پذیرایی می گردد کفپوش ها هستند که به کف ساختمان نصب می گردد.

کف پوش ها انواع مختلفی دارند و هر کدام دارای خصوصیات و کاربرد خاصی است. کفپوش اپوکسی در واقع از رنگ اپوکسی تشکیل شده است که می تواند کف زمین را پوشش دهد.

این رنگ ها از ضخامت بسیار خوبی برخوردارند و این امر سبب شده تا مقاوم و بادوام باشند. از مهمترین ویژگی آن یکدست بودن آن است. از این کفپوش در سطوح بتنی و سطوحی که دارای موزاییک هستند استفاده زیادی می کنند.

مراحل اجرای کفپوش در صنعت طی مراحلی مختلفی است که اولین مرحله آن آماده سازی کردن سطوح می باشند. سطوحی که قرار است اپوکسی بر روی آن نصب شود باید صاف بوده و همین طور سختی لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید :  فروشگاه ضد زنگ اپوکسی در اراک

زیرا این مواد بر روی سطوح نرمی مانند آسفالت نمی تواند اجرا شود. در مرحله بعدی استفاده از پرایمر اپوکسی می باشد که نباید هیچ گونه مواد افزودنی به آن اضافه گردد.

سازنده کفپوش اپوکسی صنعتی

سازنده کفپوش اپوکسی صنعتی همانطور که میدانید انواع مختلفی از کفپوش ها در بازار موجود می باشد که هر کدام می توان کاربرد خاصی داشته باشد. یکی از مشکلاتی که کفپوش قدیمی داشتند این بود که خیلی مقاوم در برابر آب و ضربه نبودند.

همین طور در مقابل اشیاء تیز به راحتی صدمه می دیدند. و از همه مهمتر اینکه سرعت نصب بالایی هم نداشتند. اما امروزه استفاده از کفپوش اپوکسی تمامی این دردسرها را ندارد و به راحتی قابل نصب می باشد.

از جمله کاربرد این نوع کفپوش ها در بیمارستانها و کارخانه های صنعتی می باشد. نوعی کفپوش اپوکسی که در صنعت از آن به شدت استفاده می کنند اپوکسی آنتی استاتیک است.

این کفپوش جریان الکتریسیته تشکیل شده بر روی سطوح  را به سمت چاه ارت را به راحتی هدایت می کند. در کشورمان سازندگان رنگ زیادی در زمینه ساخت کفپوش فعالیت دارد از جمله هادی رنگ، رنگ الوان، رنگ سحر، رنگ روناس، رنگ فراز پیشه به دلیل ضخامت و کیفیت بسیار خوبی که این رنگها دارند به عنوان سازنده کفپوش صنعتی در کشورمان محسوب می شوند.

ویدیو اجرای کفپوش اپوکسی

در این ویدیو کفپوش اپوکسی با رنگ آبی آسمانی در حال اجرا می باشد. جهت دریافت رنگ کفپوش اپوکسی طبق رال رنگ می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.