مرکز پخش عمده رنگ نسوز سیلیکونی

معرفی رنگ نسوز سیلیکونی

معرفی رنگ نسوز سیلیکونی

در خصوص رنگ نسوز سیلیکونی باید بگویم که این رنگ مقاوم در برابر حرارت است، این قابلیت مطمئناً باعث می شود که کاربرد های آن بی نهایت باشد. از این رنگ می توان در صنایع گوناگونی مثل نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع نیروگاهی و غیره استفاده کرد و جز تولیدات استراتژیک این حوزه می باشد.

این رنگ کاملا مقاوم در برابر حرارت است و به راحتی می تواند در برابر دمای بالا مقاومت فوق العاده از خود نشان دهد. خصوصاً در دمای بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد به راحتی می توان از این رنگ استفاده کرد. رنگ نسوز سیلیکونی نه تنها در برابر حرارت غیر مستقیم بلکه در برابر حرارت مستقیم نیز به راحتی می‌تواند مقاومت کند و به هیچ عنوان تخریب نشود.

در برخی از صنایع به خاطر فعل و انفعالات شیمیایی که در لوله های آنها وجود دارد و همینطور حرارت بسیار بالایی که بعضی از لوله ها از خود بروز می دهند باعث می شود که لایه بیرونی رنگی آنها از بین برود، اما رنگ نسوز سیلیکونی به راحتی می‌تواند در مقابل حرارت های بسیار بالا مقاومت نشان دهد. رنگ سیلیکونی نسوز دارای ضخامت پوششی ۲۵ میکرون میباشد و برای اینکه کاملاً خشک شود دمایی در حدود ۲۰۰ درجه سانتیگراد احتیاج دارد.

گوناگونی رنگ نسوز سیلیکونی

رنگ نسوز سیلیکونی

عموماً این گونه رنگ ها را بر اساس قابلیت شان دسته بندی می‌کنند، یعنی مقاومت در برابر دما. درجه بندی گوناگونی برای رنگ سیلیکونی نسوز وجود دارد:
۲۵۰ درجه سانتیگراد
۴۰۰ درجه سانتیگراد
۶۰۰ درجه سانتیگراد
به هر مقدار تحمل در برابر دما بیشتر باشد، مقدار رزین سیلیکونی که در رنگ استفاده شده است بیشتر خواهد بود و همینطور این رزین سیلیکون به سمت خلوص بیشتر خواهد رفت. در دماهای پایین تر می توانید رزین اکرولیک را با رزین سیلیکونی ادغام کنید.

بیشتر بخوانید :  ضد زنگ آلکیدی هوا خشک را از عمده فروشی ها تهیه نمایید

یک نوع درجه بندی دیگر در بین این رنگ ها وجود دارد و آن هم درجه بندی رنگ های سیلیکون آلومینیوم است که برحسب مقدار تحمل آنها در مقابل دمای بالا به شرح زیر است:
رنگ سیلیکون آلومینیوم، استحکام در مقابل حرارت تا ۶۰۰ درجه سانتی گراد.
رنگ اکریلیک سیلیکون، استحکام در مقابل حرارت تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد.
رنگ اکریلیک سیلیکون، استحکام در مقابل حرارت تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد.
آستر اکریلیک سیلیکون، استحکام در مقابل حرارت تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد.

مرکز پخش عمده رنگ نسوز سیلیکونی

مرکز پخش عمده رنگ نسوز سیلیکونی
برای خرید عمده رنگ های نسوز سیلیکونی می توان به مرکز پخش عمده رنگ نسوز سیلیکونی با درجه حرارت های مختلف مراجعه نمود . این مرکز پخش می تواند به صورت فیزیکی و یا با توسعه خرید های اینترنتی به صورت آنلاین عمل نمایند.
در این خصوص می بایستی اعتبارسنجی مناسبی در جهت شناسایی میزان کیفیت و نحوه اعلام قیمت و خدمات مالی و حمل و نقل سایت اینترنتی و آنلاین خرید و فروش مرکز پخش عمده رنگ نسوز سیلیکونی صورت گیرد.

افراد و شرکت های دولتی و خصوصی که می‌خواهنددسترسی آسان به لیست مرکز فروش عمده رنگ نسوز سیلیکونی را در اختیار داشته باشند، می توانند جهت استفاده از مزایای توزیع بدون واسطه و قیمت های عمده این محصول با کارشناسان فروش شرکت رنگ ترنج تماس بگیرند تا خدمات مناسبی در این خصوص خدمتشان ارائه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.