همه چیز درباره قیمت محصولات رنگارنگ اطلس

درباره شیوه تعیین قیمت محصولات رنگارنگ اطلس درب کارخانه چه می دانید؟ تولید و عرضه رنگ های ساختمانی اطلس در تمام کشور انجام می شود.

فرمولاسیون این رنگ بر پایه رزین امولسیونی پلی وینیل استات کوپلیمر می باشد. اگرچه تنوع برندهای تولید رنگ بسیار زیاد است اما افراد در کارهای ساختمانی خود همیشه دوست دارند بهترین برندها را با قیمت مناسب خریداری کنند.

لیست قیمت محصولات رنگارنگ اطلس

فروش ارزان و عمده رنگارنگ اطلس

. لیست قیمت محصولات رنگارنگ اطلس نیز با توجه به ویژگی های بی نظیری نظیر خشک شدن سریع، بدون بو، رفع ایرادهای موجود در دیوارها، قدرت چسبندگی بالا و سازگاری با محیط زیست بسیار مقرون به صرفه است.

خرید و فروش این محصول در فروشگاه های معتبر مصالح ساختمانی در سراسر کشور انجام می شود و اگر شما خرید خود را به صورت عمده از نمایندگی ها و سایت های معتبر این شرکت انجام دهید می توانید بهای کمتری را نسبت به خریدهای خرد بپردازید.

قیمت محصولات رنگارنگ اطلس درب کارخانه

قیمت محصولات رنگارنگ اطلس درب کارخانه

قیمت محصولات رنگارنگ اطلس تماماً با ویژگی های منحصر به فرد آن نظیر داشتن بافت یک نواخت، یکسان بودن فام رنگ، رعایت استانداردها و مواد اولیه مصرفی درجه یک کاملاً هم خوانی دارد. ماده اصلی این رنگ لاتکس می باشد و کیفیت آن بر قیمت نهایی رنگ تأثیر می گذارد.

این محصول در حجم های مختلفی نظیر گالن، کوارت و با اوزان مختلفی به فروش می رسد. این محصول به دلیل مقرون به صرفه بودن و قدمت زیادی که دارد، به وفور یافت می شود و هر روز تقاضا برای خرید آن بالا می رود.

بیشتر بخوانید :  سفارش رنگ روغنی آریا پارس با کیفیت

قیمت انواع محصولات رنگارنگ اطلس

فروش ارزان رنگارنگ اطلس

قیمت محصولات رنگارنگ اطلس با توجه به درجه بندی کیفیت آن تعیین می شود.

 این برند در انواع رنگ پلاستیک استاندارد، رنگ پلاستیک ممتاز ۱، رنگ نیم پلاستیک ممتاز، رنگ نیم پلاستیک نیلوفر و رنگ نیم پلاستیک یاس تولید می شود و رنگ های تمام پلاستیک با کیفیت بالاتر و با قیمت بالاتر عرضه می شوند و در تمامی سطوح داخلی ساختمان قابل استفاده هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما