خرید رنگ اپوکسی آهن عمده

خرید رنگ اپوکسی فلز عمده توسط بیش از ۹۰ درصد مشتریانی که نیاز عمده به این محصول دارند به صورت آنلاین انجام می شود. رنگ اپوکسی آهن از رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید تولید شده است و به دلیل چسبندگی بالا و مقاومت زیادی که در برابر رطوبت دارد بازار خرید آن همیشه داغ می باشد.

دلایل شهرت رنگ اپوکسی آهن

اطلاعات کافی درباره رنگ اپوکسی آهن

رنگ اپوکسی آهن سطح گسترده ای از سطوح را می پوشاند و چسبندگی آن فوق العاده است علاوه بر این در برابر عوامل جوی، اصطحکاک و رطوبت مقاومت بالایی دارد و همین ها باعث شده اند شهرت فراوانی پیدا کند و به جای پوشش های محافظتی استفاده می شود این نوع رنگ بعد از خشک شدن قابل شست و شو است و در برابر تغییر ظاهری سطح سازه مقاومت بالایی دارد و این به دلیل خاصیت انعطاف پذیری آن می باشد و همین ها باعث شده اند در هر شرایطی خرید عمده اپوکسی بازار گرمی داشته باشد.

در انواع مختلفی تولید می شود که می توان رنگ اپوکسی میانه، رنگ اپوکسی رویه، ضد زنگ اپوکسی، رنگ صد زنگ استر و… را نام برد برای استفاده از این رنگ درجه حرارت سطح مورد نظر و دمای محیط باید به ترتیب ۱۰ تا ۴۵ درجه سانتی گراد و ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد باشد و قبل از استفاده از این رنگ باید ۳۰ دقیقه قبل از استفاده دو جز رنگ و هاردنر با هم ترکیب شوند.

بیشتر بخوانید :  صادر کننده رنگ اپوکسی آهن

از چه رنگی برای رنگ‌آمیزی آهن استفاده کنیم؟

رنگ اپوکسی آهن برای محافظت کردن از فلزاتی مانند آهن که سریع دچار زنگ‌زدگی می‌شوند یا در برابر نم و رطوبت صدمه می‌بینند، استفاده می‌شود. بنابراین به کارگیری این رنگ آهن برای مراقبت و نگهداری از تاسیساتی که در آن‌ها از آهن استفاده شده بسیار ضروری است.
بهره‌گیری از این رنگ برای پوشش‌دهی سطح آهن باعث می‌شود این فلز به مدت طولانی قابل استفاده باشد و در برابر عوامل آسیب‌رسان پایداری خوبی داشته باشند.
رنگ اپوکسی آهن مانند رنگ‌های معمولی که برای ساختمان‌ها استفاده می‌شوند، نیست و استقامت و استواری بسیار زیادی دارد و از همین روی در کاربری‌های صنعتی انتخاب خوبی برای مصون نگه داشتن سطوح آهنی در برابر آسیب‌ها است.
رنگ اپوکسی آهن به عنوان لایه میانی برای آستری و پوشش‌های چند لایه استفاده می‌شود. بنابراین نباید از این رنگ در قالب رنگ پایانی استفاده کرد. در زمان کار کردن با این رنگ باید به دمای محیط توجه کرد. دمای محیط باید بین ۵ تا ۴۰ درجه باشد و میزان حرارات سطحی که رنگ‌آمیزی می‌شود ۱۰ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد باشد.

 

پخش کلی رنگ اپوکسی آهن ارزان

یکی از بزرگترین آسیب هایی که می تواند برای محصولات آهنی و فلزی به وجود آید این است که با قرار گرفتن در معرض هوا و رطوبت دچار فرسایش و آسیب شده و استحکام و دوام خود را از دست بدهند؛ در چنین شرایطی بهترین انتخاب ممکن این است که به مراکز پخش انواع رنگ اپوکسی مراجعه کرده و از طریق آن اقدام به خرید رنگ اپوکسی آهن ارزان قیمت نمایید.

برای رنگ آمیزی به اسپری هوا، قلمو و اسپری بدون هوا نیاز است و همانند دیگر رنگ ها برای رنگ آمیزی به این رنگ باید مراحلی طی شود در اولین مرحله باید با حلال تینر تمام وسائل شسته شوند اسپری باید به صورت مساوی و موازی حرکت داده شود به طوری که سطح رنگ شده قبلی هر بار نیمی از آن پوشانده شود و با قلمو تمام زوایای کوچک و سطوح باید با دقت رنگ آمیزی شوند در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که در حین رنگ آمیزی و در طی اعمال رنگ باید جریان هوا و حرارت سطح کنترل شود.

بیشتر بخوانید :  واردات عمده رنگ اپوکسی مخصوص فلز

اطلاعاتی درباره رنگ اپوکسی آهن

به طور کلی رنگ اپوکسی به محصول گفته می شود که دارای ویسکوزیته بسیار پایین بوده و از آن به صورت مستقیم در رنگ سیستم هایی که دارای پرایمر با لایه میانی و یا بدون لایه های زیرین هستند استفاده می شود.
بزرگ ترین ویژگی که می توان برای رنگ اپوکسی آهن ذکر نمود این است که کاملاً ضد خش، ضد سایش و همچنین ضد خوردگی است.

لازم به ذکر است که رنگ اپوکسی آهن از توانایی ترکیب شدن با الیاف تقویت کننده برخوردار است و به همین سبب کاربرد بسیار زیادی در پوشش های کامپوزیتی دارد و حتی تجربه نشان دهنده این است که در برابر تغییرات شیمیایی، مکانیکی و حرارتی نیز از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است.
در واقع این رنگ بی نظیر و مقاوم تمامی ویژگی هایی که یک فلز برای زیبایی، استحکام و همچنین طول عمر نیاز دارد را برای آن به ارمغان می آورد.

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در مورد رنگ اپوکسی آهن باید به آن اشاره کنیم این است که این ماده با استفاده از فرمولاسیون کاملاً تخصصی تولید شده است و یکی از بهترین و مناسب ترین جایگزین ها به جای رنگ های رزین آلکید هوا خشک نیز به شمار می رود و می تواند کارایی بی نظیری از خود ارائه دهد.

تولید رنگ اپوکسی آهن در تناژ بالا

عرضه رنگ اپوکسی آهن ارزان قیمت

تولید رنگ اپوکسی آهن در تناژ بالا با بهترین مواد اولیه درجه یک و رعایت تمام استاندارد های لازم توسط تولید کنندگان معتبر و صاحب نام مختلفی انجام می شود علاوه بر این موارد مصرف مختلف رنگ اپوکسی باعث شده تولید آن رونق خوبی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • روی تمام سطوح فلزی قابل استفاده است.
  • برای سازه دریایی و بدنه ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای رنگ آمیزی تاسیسات داخلی و خارجی و خطوط لوله کاربرد دارد.
بیشتر بخوانید :  توزیع رنگ اپوکسی آهن : عمده و سریع

عرضه رنگ اپوکسی آهن ارزان قیمت

بسیاری از صنایع و کارخانجات تولید کننده محصولات آهنی و فلزی، رنگ ارزان قیمت و با کیفیت اپوکسی آهن مورد نظر خود را از طریق شرکت بازرگانی ما که یکی از بهترین مراکز عرضه رنگ اپوکسی در ایران می باشد تهیه کرده و از کارایی بی نظیر و منحصر به فرد آن برخوردار می شوند.

این رنگ در واقع یک محصول دو جزئی می باشد که با استفاده از اپوکسی و ماده هاردنر پلی امید تولید می شود و یکی از بزرگترین ویژگی هایی که دارا می باشد این است که از محصولات و سازه های فلزی در برابر سایش و پوسیدگی جلوگیری به عمل می آورد؛ بنابراین از آن برای رنگ آمیزی محصولاتی استفاده می کنند که در شرایط آب و هوایی ناپایدار مورد استفاده قرار می گیرند و همواره در معرض رطوبت و سایر عوامل آسیب زا هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما