چرارنگ گالوانیزه چسبندگی بالایی به سطوح فلزی دارد؟

رنگ گالوانیزه به عنوان یکی از صنعتی ترین رنگ های موجود در بازار طیف وسیعی از سطوح مختلف فلزی را پاسخگو می باشد و توانایی حل مشکلات سطوح فلزی در معرض خوردگی را دارد. رنگ گالوانیزه عموما دو جزئی می باشد و تینر های مخصوص به خود را دارد و قیمت های تمام شده آن نسبت به سایر رنگ های روغنی بالاتر است.

چرا ورق گالوانیزه به رنگ گالوانیزه نیاز دارد؟

چرا ورق گالوانیزه به رنگ گالوانیزه نیاز دارد؟

ورق گالوانیزه ترکیبی از آهن یا فولاد است که توسط فلزی مانند روی پوشیده می شود روش گالوانیزه کردن فولاد متفاوت است ولی معروف ترین آن استفاده از روی است و این عمل برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آهن و یا فولاد است مانند خوردگی و یا پوسیدگی که بر اثر عوامل محیطی بوجود می آید. علاوه بر پوشش فلز روی بر روی فولاد و یا آهن استفاده از رنگ گالوانیزه هم می تواند نقش موثری در نگهداری و جلوگیری از آسیب به این مواد شود.

رنگ آمیزی به دو روش امکان پذیر است، یکی رنگ کردن در کارخانه که به صورت اتوماتیک و در کوره انجام میشود و دیگری با کمک دست و در محل استفاده از ورق‌های گالوانیزه انجام می شود.

 

مزایای رنگ گالوانیزه چیست؟

مزایای رنگ گالوانیزه چیست؟
رنگ گالوانیزه دارای مزایای بسیاری است مثلا، در فرصت بسیار اندکی رنگ خشک می‌گردد و این عمل در مقایسه با رنگ معمولی بسیار کمتر است. چسبندگی این رنگ به سطوح زیاد است و به همین دلیل لایه ای کاملا یکنواخت را ایجاد می کند. در برابر حرارت و یا سرما نیز تغییر شکل نمی دهد. و از خصوصیات مهم این رنگ عایق بودن آن می باشد. روش دستی رنگ آمیزی با این رنگ نیز بسیار ساده است. در برابر ضربه نیز مقاومت دارد.

بیشتر بخوانید :  مشاوره عالی و فروش بهترین رنگ نما مناسب مناطق شرجی

رنگ گالوانیزه و بهترین شیوه خرید و فروش عمده

عمده فروشی از راه های خرید این رنگ با قیمت مناسب می‌باشد. فروشگاه هایی که با قیمت مناسب بسته های رنگ را در اختیار مشتریان قرار می دهد از درب کارخانه رنگ ها را تحویل می گیرد و بدون دست به دست شدن توسط دلالان به طور مستقیم در اختیار خریدار قرار می گیرد. افرادی که برای پروژه های بزرگ نیاز به تناژ بالای رنگ دارند می تواند خرید عمده این محصول را داشته باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.