کیلر خشک کن یونیورسال از برترین محصولات صنعت رنگ

آشنایی با کیلر خشک کن یونیورسال

کیلر خشک کن یونیورسال رنگی است که به عنوان رنگ نهایی بر روی لایه ای رنگ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از کیلر خشک کن یونیورسال، رنگی به نام سیلر روی سطح قرار می گیرد و تمام منافذ سطح را می پوشاند. حلال رنگ کیلر، تینر می باشد و دارای دو نوع مات و براق است.

پایه رنگ کیلر، نیترو سلولز و آلکید رزین می باشد، نوع براق کیلر خشک کن یونیورسال، می تواند موجب براق شدن سطوح گردد. کیلر یونیورسال یکی از بهترین و بادوام ترین نوع محصولات یونیورسال است که در نمایندگی و فروشگاه های رنگ عرضه می گردد.

از کیلر ها در صنعت چوب و اتومبیل استفاده می گردد و یکی از راه های براق کردن سطوح می باشد. یونیورسال از برند های معروف و دارای محصولات با کیفیت در صنعت رنگ است و کیلر یکی از محصولات این شرکت می باشد. برای خرید این محصول می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی و یا به صورت حضوری از نمایندگی ها در شهر ها اقدام نمود.

آشنایی با کیلر خشک کن یونیورسال

کیلر خشک کن را از بهترین نمایندگی های صنایع رنگ خرید نمایید

کیلر خشک کن را از بهترین نمایندگی های صنایع رنگ خرید نمایید
رنگ کیلر خشک کن را می‌توانید از فروشگاه های رنگ که تنوع زیادی در محصولات ارائه شده به مشتری دارند خرید نمایید، عرضه رنگ توسط تولید کنندگان از طریق نمایندگی ها انجام می شود و این فروشگاه ها عرضه مستقیم کالا را به عهده دارند و اکثر محصولات از جمله کیلر خشک کن را به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید :  شرکت های تولید کننده رنگ صنعتی با قیمت عالی

کیلر خشک کن به صورت عمده و خرده به خریداران عرضه می گردد. در بسیاری از مشاغل که این رنگ دارای کاربرد فراوانی است، صاحبان کسب و کار می توانند آن را به صورت عمده خرید نمایند. قیمت عمده محصول با قیمتی که بدون واسطه از درب کارخانه خرید شود برابر است و برای مشتریان مقرون به صرفه می باشد.

همچنین جهت خرید زینک ریچ اپوکسی و خرید آنلاین ضد زنگ و همچنین رنگ پلی اورتان دو جزئی می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما