قیمت هاردنر اپوکسی پلی آمید درب کارخانه

قیمت هاردنر اپوکسی در مراکز خرید سراسر کشور همواره متعادل و مناسب بوده است. رنگ اپوکسی  در گروه رنگ های صنعتی قرار دارد. این برند با داشتن شهرت جهانی به خوبی توانسته است متقاضیان زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی به سمت خود بکشاند و با تولید نسل جدید رنگ های اپوکسی با بهره گیری از فناوری های روز دنیا به موفقیت والایی دست پیدا کرده است.

هاردنر اپوکسی بر پایه تینر و فاقد هر گونه حلال آلی و مواد مضر هستند و در طول زمان ایجاد سرب نمی کنند و سلامت انسان را به خطر نمی اندازند.از این رو نسل جدید هاردنر و خشک کن با طیف مقاومت و فرمولاسیون متنوع جوابگوی تمامی سلیقه ها خواهد بود و شما می توانید با خیال راحت از رنگ آمیزی محیط خود با رنگ اپوکسی و هاردنر ، آرامش و زیبایی را به محیط خانه ببخشید.

عنوانتوضیحات
مزیت هاعمر کاربردی طولانی، چسبندگی منحصر به فرد سیستم پخت متعادل و سریع
هاردنر اپوکسی پلی آمید در چه شرایطی نگه داری شود؟باید در ظرف در بسته و دمای محیط اطراف متعادل نگهداری شود و عمر نگهداری آن تحت این شرایط حدود ۱۸ ماه است.
با چه نسبتی با رنگ اپوکسی و آستر اپوکسی استفاده می شود؟با نسبت یک به چهار برای رنگ  و با نسبت یک به ده برای آستر اپوکسی استفاده می شود. البته این نسبت قطعی نسیت و نسبت به فرمولاسیون هر کارخانه ممکن است متفاوت باشد.

هاردنرهای اپوکسی‌ نقش زیادی در مقاومت رنگ اپوکسی دارند. رنگی که دارای این خشک کن نباشد، به سادگی تحت تاثیر عوامل جوی قرار می‌گیرد و تغییر شکل می‌دهد. با اضافه کردن خشک کن و هاردنر به رزین اپوکسی ، امکان ترکیب سریع آن با مواد شیمیایی موجود در فضا از بین می رود. همین موضوع باعث افزایش ماندگاری رنگ می‌شود.

هاردنر اپوکسی پلی آمید

کاربرد هاردنر پرایمر اپوکسی پلی آمید به عنوان نوعی لایه زیرین و زیر ساخت برای سطوحی با جنس های مختلف مانند بتن و فلز است. در حقیقت با اجرای این محصول بر روی سطح مورد نظر، سطح برای اقدامات بعدی آماده می شود. از این طریق ناصافی ها از بین می رود تا پوشش نهایی با کیفیت بالاتری اجرا گردد. این محصول شیمیایی دو جزئی است و بر پایه اپوکسی و هاردنر پلی آمید می باشد.
هاردنر پرایمر اپوکسی پلی آمید با هدف سخت کردن و خشک کردن رنگ به کار میرود و محصولی ضروری برای سطوح مختلف است. از آنجایی که محافظت از سطوح خورنده و فلزی و حتی سطوح بتنی کاری حائز اهمیت می باشد. امروزه محصولات ذکر شده بسیار اهمیت پیدا کرده اند؛ بنابراین در بازارها انواع متفاوتی از این محصولات با برندهای متفاوت وجود دارد. استفاده از محصولات ذکر شده در کفپوش ها، دیوارها، سطوح لوازم کارخانه ای و صنعتی و… نمونه هایی از کاربردهای این محصول هستند.

جزئیات قیمت هاردنر اپوکسی پلی آمید

رنگ اپوکسی عمده صنعتی

قیمت هاردنر اپوکسی پلی آمید ترنج بسته به نیاز و سلیقه‌ افراد که کدام یک از انواع این محصول را انتخاب کنند متفاوت است. مهمترین مواردی که تعیین کننده قیمت هستند میزان زمان مورد نیاز برای استفاده از رنگ اپوکسی و وسایل هم زدن و مخلوط کزدن رنگ و هاردنر و میزان بودجه در نظر گرفته شده می باشد. هاردنر اپوکسی پلی آمید ترنج با درجه بندی کیفیت عرضه می شوند و شما با توجه به سطح انتظارات خود هاردنر و خشک کن مورد نظر را انتخاب می کنید.

هاردنر اپوکسی پلی امید با داشتن ویژگی هایی نظیر سرعت خشک کردن و زمان ترکیب در رنگ اپوکسی کمک می کند به رنگ اپوکسی که انعطاف پذیری بالا در رنگ آمیزی سطوح مختلف سیمانی، گچی، بتونی و …، مقاومت در برابر رطوبت و خشک شوندگی سریع، ضد باکتری و کپک، مقاوم در برابر نور خورشید، رنگ پذیری و تکرار مجدد بیشتر از دو بار، طیف رنگی گسترده و ترکیب رنگ به سلیقه‌ مشتری و … در انواع محیط های بیمارستانی، مدارس، ادارات و مساجد، ساختمان های مسکونی و تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و خرید ضد زنگ زینک ریچ و قیمت زینک فسفات اپوکسی کلیک کنید.

پرایمر اپوکسی پلی آمید مخصوص بتن

در بسیاری از سازه ها، سطوح بتنی می باشند؛ این سطوح نیز با هدف بهبود کیفیت رنگ پذیری و نیز با هدف مراقبت از آنها، نیازمند به هاردنر پرایمر پلی آمید هستند. برخی از این محصولات دوکاره بوده و در سطوح متفاوت قابل مصرف می باشند. فرمولاسیون محصولات به شکلی طراحی گشته است که به عنوان لایه اولیه کاربرد بهتری دارند.

این محصولات مایع باید به درستی و در ضخامت درست پوشش داده شوند. مرغوبیت محصول در کیفیت نهایی کار تاثیرگذار است؛ بنابراین لازم است که محصولات مرغوب بیشتر مد نظر باشند. داشتن چسبندگی بالا، کیفیت استاندارد، مقاومت بی نظیر در برابر عوامل بیرونی، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدی، سرعت خشک شدن بالا و… از بارزترین ویژگی های این محصول کاربردی است.

قیمت انواع رنگ اپوکسی پلی امید و هاردنر

قیمت رنگ اپوکسی پلی امید و هاردنر به مواد مصرفی و کیفیت رزین آن بستگی دارد. اصولاً مواد اولیه رنگ های اپوکسی و هاردنر وارداتی هستند و با افزایش قیمت ارز قیمت این مواد و متعاقباً قیمت هاردنر و رنگ بالا می رود.

این محصول در انواع ۱.هاردنر انیدرید ۲.هاردنر فنالامین ۳.هاردنر پلی‌آمیدی ۴.هاردنر پلی‌آمینی تولید می گردد که مصارف گوناگونی در ترکیب با رزین های اپوکسی را بر اورده می نماید.

در محصولات درجه یک از بهترین رزین ها استفاده شده است و با داشتن ویژگی های ممتاز قیمت بالاتری نیز دارند. انواع رنگ های اپوکسی برای کاربردهای جداگانه ای تولید شده اند و بهتر است قبل خرید از راهنمای مشاوران کمک بگیرید.

فروشگاه های حضوری و غیر حضوری و نمایندگی های مجاز شرکت رنگسازی ترنج محصول را با مناسب ترین قیمت و حتی نزدیک به قیمت کارخانه عرضه می کنند تا مشتریان بتوانند محصول خود را به صورت خرده یا عمده تهیه نمایند.

3

  1. این طور که متوجه شدم به طور کلی قیمت هاردنر از رزین اپوکسی سی چهل درصد قیمت بیشتری دارد و در پیش فاکتور ذکر می شود همه شرکت ها یه این شکل پیش فاکتور صادر میکنند ؟

  2. سلام فروش تیتان داریم در تولید رنگ های اپوکسی استفاده میکنید ؟با قیمت های عمده عالی مناسب کارخانه ها در خدمت هستیم می توانید نمونه بگیرید در تولیدات بعد خرید کنید تا از کیفیت مطمئن باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.