ارزان ترین قیمت رنگ روغنی سفید مات درجه ۱

معرفی رنگ روغنی سفید مات

معرفی رنگ روغنی سفید مات

در این مقاله م خواهیم به توضیح رنگ روغنی سفید مات بپردازیم. رنگ های روغنی محصولات تک جزیی هستند که بر مبنای رزین آلکیدی روغن بلند ساخته می شوند. رنگ های روغنی در سه گروه تولید می شوند که این گروه ها عبارت است از:
رنگ روغنی آلکیدی مات
رنگ روغنی آلکیدی نیمه براق یا نیمه مات
رنگ روغنی آلکیدی براق
این گروه از رنگها حاوی چسبندگی و دارای انعطاف بسیار زیادی بر روی سطح کار هستند و از آنها برای سطوح مانند فلز، چوب، گچ و سیمان استفاده می شود.
توجه داشته باشید که رنگ آمیزی کردن با این نوع رنگ ها بسیار راحت و ساده است، همینطور توانایی دریافت پوشش مجدد را دارند.

در واقع رنگ روغنی سفید مات بسیار پرکاربرد می باشد، به صورتی که در اجرای آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و چنانچه میخواهید پوشش را مجدداً تکرار کنید با رعایت فاصله زمانی استاندارد می توانید این کار را انجام دهید.

قبل از اجرای رنگ روغنی سفید مات باید سطح را آماده سازی کنید مواردی را که باید رعایت کنید عبارت است از:
پاک کردن سطح مورد نظرتان از هرگونه چربی آلودگی و رطوبت، از بین بردن رنگهای قدیمی که روی سطح کار مورد نظرتان وجود دارد.
در نظر داشته باشید که ساعتی که می خواهید رنگ روغنی را روی آن اعمال کنید قبل از آن باید آن سطح را بسیار صاف و فلز زدوده کنید. برای این کار می توانید از سمباده یا گرید زبر استفاده کنید. اگر چنانچه سطح مورد نظر شما شور زده بود از برس سیمی برای تمیز کردن آن استفاده کنید همچنین سطح را از هرگونه زنگ‌ زدگی و براده عاری کنید.

بیشتر بخوانید :  عرضه کنندگان رنگ روغنی پارس اشن با بهترین کیفیت

کاربرد رنگ روغنی سفید مات

رنگ روغنی سفید مات

در خصوص زمان خشک شدن رنگ روغنی سفید مات می توان گفت که زمان خشک شدن در این رنگ ها بستگی به دمای هوای محیط و همینطور جریان هوا و میزان رطوبت دارد. البته ضخامت و تعداد پوشش هایی که شما روی سطح کار اعمال کرده اید نیز می تواند در زمان خشک شدن موثر باشد. البته می توان یک معیار عددی متداول برای خشک شدن رنگ روغنی سفید مات ارائه کرد و آن از قرار زیر است…
زمان خشک شدن سطحی رنگ حدوداً ۶ ساعت می باشد،
زمان خشک شدن عمقی رنگ حدوداً ۲۴ ساعت می باشد.

در خصوص شرایط نگهداری رنگ روغنی سفید مات می توان گفت که این رنگ را باید در فضای سر بسته و به دور از تابش مستقیم آفتاب قرار داد، همچنین دمای ۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد برای نگهداری این رنگ مناسب است. در خصوص انبارداری این محصول می‌توان به مدت سه سال اشاره کرد.

برای خرید عمده شما می توانید از نمایندگی هایی که به شکل توزیع بدون واسطه کار خود را انجام می‌دهند استفاده کنید.

ارزان ترین قیمت رنگ روغنی سفید مات درجه ۱

ارزان ترین قیمت رنگ روغنی سفید مات درجه ۱
رنگ های روغنی سفید مات درجه ۱ در بازار ایران توسط شرکت ها و کارخانه های متعددی ارائه می گردد. ارزان ترین قیمت رنگ روغنی سفید مات درجه ۱ را می توان از مرکز پخش رنگ های آلکیدی و روغنی در بازار تهران و یا بازار مراکز استان ها تهیه نمود.

همچنین یکی از سریع ترین روش ها جهت دریافت ارزان ترین قیمت رنگ روغنی سفید مات درجه ۱ را که با توجه به گستردگی بستر اینترنت بسیار رواج یافته است؛ استفاده از سایت های خرید انلاین و خرید اینترنتی این رنگ های می باشد.

بیشتر بخوانید :  صادرکنندگان رنگ آلکیدی هیراد شیمی با کیفیت

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.