پرایمر اپوکسی زینک ریچ دو جزئی

پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی از دسته آستر های قوی ضد زنگ مخصوص آهن و فلزات می باشد که در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. این پرایمر دو جزئی در شرایط هوای مرطوب کارایی بسیار بالایی دارد و در حالت هایی که فلز مربوطه تحت فشار زیاد رطوبت نیز می باشد کارایی بالایی دارد.

فروشندگان پرایمر زینک ریج اپوکسی دو جزئی توصیه می کنند که حتما زا تینر مخصوص اپوکسی استفاده گردد و از حلال های متفرقه به هیچ عنوان استفاده نگردد. در برخی موارد دیده شده است از تینر های متفرقه مانند تینر ۲۰۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ استفاده می شود که نتیجه نهایی را کار را خراب می نماید.

ویژگی های رنگ پرایمر اپوکسی زینک ریچ

ویژگی های رنگ پرایمر اپوکسی زینک ریچ
پرایمر ها دارای انواع مختلفی هستند و تفاوت اصلی آنها در ترکیباتشان می‌باشد. ولی اکثر آنها به عنوان پوشاننده سطوح و آماده کردن بخش هایی است که نیاز به رنگ کردن دارند. اپوکسی پرایمر زینک ریچ دارای هاردنر یا سفت کننده پلی آمید است، که مقدار بسیار زیادی روی در ساختار آن استفاده شده است. در واقع یک پرایمر دو جزیی می باشد که پایه آن رزین اپوکسی است و مقدار زیادی پودر روی هم در آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید :  خرید انواع اپوکسی زینک ریچ

پودر روی که در این پرایمر وجود دارد برای محافظت فولاد و آهن در برابر خوردگی استفاده می شود، روش محافظت آن هم الکترو شیمیایی و کاتدی است. اپوکسی پرایمر زینک ریچ را برای مقابله با خوردگی فلزها در محیط های مرطوب استفاده می کنند، مثلا تجهیزاتی که به صورت مداوم در مواجه با آب دریا هستند. به طور کلی این پرایمر می تواند:
• اولین لایه رنگ بر روی فلز باشد.
• آماده کردن سطح برای رنگ های بعدی بر روی فلز
• ایجاد مقاومت در برابر خوردگی
• رنگ به خوبی به سطح می چسبد.

خرید عمده رنگ پرایمر اپوکسی زینک ریچ بوسیله صنایع دریایی

خرید عمده رنگ پرایمر اپوکسی زینک ریچ بوسیله صنایع دریایی

یکی از راه های خرید محصولات با قیمت مناسب خرید عمده آن می باشد و یا خرید از فروشگاه هایی که به طور مستقیم از درب کارخانه و بدون واسطه ای محصول را به فروش می رسانند.

عرضه کالاها با قیمت مناسب برای صنایعی که به مقدار فراوانی به برخی محصولات نیاز دارند مقرون به صرفه است، بنابراین خرید از مراکز عمده فروشی و فروشگاه‌های اینترنتی و یا نمایندگی های عرضه مستقیم می‌تواند راه مناسبی برای خرید انواع محصولات صنعت رنگ اعم از اپوکسی پرایمر ها باشد.

صنایع دریایی یکی از مواردی است که از پرایمر دو جزیی استفاده می کند و به دلیل پوشش مناسبی که این اپوکسی دارد از خوردگی در مقابل رطوبت جلوگیری می نماید.

رنج قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی

رنج قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی با توجه به نوع محصول و نحوه عرضه آن متغیر است. البته مواردی مثل میزان تقاضای بازار در خرید محصول نیز باعث تغییر قیمت عرضه آن می شود. این ماده در انواع مختلف توسط تولید کننده های زیادی در کشور توزیع می شود که هر کدام درجه کیفی مخصوص به خود را دارند. متناسب با کیفیت این مواد، قیمت فروش آنها نیز متغیر است. میزان و نوع خرید پرایمر زینک نیز روی قیمت آن تاثیرگذار است. فروش این محصول در حجم های عمده به صرفه تر و ارزان تر از خرید در حجم های پایین است. افزایش تقاضا از طرف مشتریان نیز باعث می شود تا موجودی آن کاهش یافته و قیمت عرضه آن افزایش یابد. تمام این موارد در کنار هم یا به صورت تکی می توانند روی قیمت فروش پرایمر زینک ریچ اپوکسی تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید :  فوق العاده ترین رنگ ترافیکی سرد

عملکرد زینک ریچ اپوکسی چگونه است؟

قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی با توجه به عرضه آن توسط مراکز مختلف و بسیاری از موارد دیگر متغیر است. استفاده از این محصول به صورت گسترده در بسیاری از بخش های صنعتی مشاهده می شود. دلیل کاربرد گسترده این ماده، مکانیسم حفاظتی است که در آن وجود دارد. زمانی که از این محصول برای پوشش سطح خارجی فلزات استفاده می شود، نقش آن محافظت از سطح فلز در برابر اکسید شدن است. در واقع تغییرات دمایی محیط یا تماس مواد شیمیایی با سطح فلزی که توسط این پرایمر پوشش داده شده باعث اکسید شدن پرایمر می شود تا از نفوذ زنگ زدگی به سطح اصلی فلز جلوگیری شود. در چنین شرایطی پرایمر زینک ریچ اپوکسی یک عملکرد محافظتی و فداکارانه برای بالا بردن ماندگاری فلزات انجام می دهد.

بررسی قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی

یکی از مشکلات اصلی در مکان های صنعتی، خوردگی و زنگ زدگی فلزات است. روش های مختلفی برای جلوگیری از این مشکل انجام می شود که یکی از آنها نیز استفاده از پرایمر زینک ریچ اپوکسی می باشد. نحوه کاربرد این محصول باعث بالا رفتن مقاومت و ماندگاری فلزات در برابر تغییرات محیطی و مواد شیمیایی می شود.

قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی

برای اطلاع از قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی در حجم های عمده، می توان با کارشناسان فروش در فروشگاه اینترنتی ترنج ارتباط برقرار کرد. این مجموعه عرضه کننده انواع رنگ و پرایمرهای صنعتی در کشور است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.