فروش آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات

در صنعت رنگ آمیزی صنعتی و پوشش و کوتینگ فلزات ، وقتی می خواهیم سطوح مختلف را رنگ آمیزی کنیم، با توجه به نوع رنگ و جنس سطح مورد نظرمان، یک لایه به عنوان زیر ساخت یا آستر باید برای تثبیت بهتر و استحکام بیشتر رنگ به کار ببریم. بخصوص وقتی از رنگ های صنعتی مانند اپوکسی استفاده می کنیم، نیاز به لایه آستر بیشتر احساس می شود. شرکت های بازرگانی انواع مختلف آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات را عرضه کرده و به فروش می رسانند.

این روزها فروشندگان زیادی اقدام به فروش پرایمر زینک ریچ اتیل سیلیکات می کنند. اما موارد مصرف این پرایمر چیست؟ در واقع یکی از مراحل رنگ کردن سطوح مختلف، به وجود آوردن نوعی لایه به عنوان زیر ساخت است. استفاده از پرایمر ها با توجه به مواردی مانند نوع رنگ و جنس سطحی که قصد رنگ آمیزی آن را داریم، انتخاب می شود.
استفاده از پرایمر به عنوان نوعی زیر ساخت، باعث تثبیت شدن بهتر رنگ روی سطح مورد نظر می شود. قبل از استفاده از انواع رنگ به ویژه رنگ های اپوکسی حتما باید از پرایمر استفاده کرد.

شاخصه های بارز آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات

یکی از موضوعات مهمی که در هنگام رنگ آمیزی کردن هر سطحی مورد توجه قرار می گیرد، استفاده از ماده ای است که بتواند سطح زیرین و زمینه رنگ را به نحوی تغییر دهد که برای قرار گیری رنگ و چسبیدن کامل آن آماده شود. به خصوص وقتی درجه حرارت محیط بابا باشد باید از آستر و پرایمر اپوکسی استفاده نمود که در برابر این دمای بالا مقاومت کافی داشته باشد.

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولید ضد زنگ رزین اپوکسی فلز

به طور مثال برای دمای محیط ۲۰۰ درجه نمی توان از آستر اپوکسی معمولی استفاده نمود و چه بهتر که از آستر زینک ریچ اتیل سیلیکات استفاده نمود .

ممکن است سطح مورد نظر دارای ناهمواری و ناصافی بوده یا یک رنگ تیره تر و کاملا متفاوت با رنگ فعلی بر روی آن قرار داشته باشد، که مطمئنا بر نتیجه نهایی کار تاثیر بدی می گذارد، در این شرایط باید چه کرد؟

بهترین راهی که برای حل این مشکلات وجود دارد، استفاده کردن از یک آستر رنگ اپوکسی می باشد. اما ویزگی ها و شاخصه های بارز آستر اپوکسی زینک ریچ ضد حرارت باکیفیت چیست و این ماده چه کاری انجام می دهد؟ در ادامه به بیان این مورد می پردازیم.

یک آستر رنگ اپوکسی زینک ریچ اتیل سیلیکات  مرغوب، همان کار بتونه کاری را بر روی سطوح مختلف برای مقابله با حرارت انجام می دهد، تمام ناهمواری ها، خلل و فرج ها، ترک ها، شکسنتگی ها و رنگ های قبلی که روی سطح وجود دارد را کاملا پوشانده و سطح را صاف، یکدست و هموار می سازد.

عرضه کننده انواع آستر رنگ اپوکسی

در این حالت رنگ مورد نظر ما کاملا یکنواخت روی همه قسمت ها پخش شده و یک پوشش کامل ایجاد می کند. این آستر باعث می شود که پایداری و استحکام رنگ بیشتر شده و طول عمر آن نیز افزایش یابد.

قبل از رنگ کردن هر نوع سطحی، باید ابتدا از یک ماده برای مهیا کردن آن سطح جهت رنگ آمیزی استفاده شود. در واقع باید از ماده ای روی سطح مورد نظر استفاده شود که قدرت جذب شدن رنگ را افزایش دهد.
استفاده از انواع پرایمر و آستر اپوکسی زمانی به اوج اهمیت خود می رسد که دمای محیط بالا باشد. استفاده از پرایمر و آستر اپوکسی قبل از رنگ کردن سطح، باعث می شود مقاومت رنگ در برابر دمای محیط افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگ زینک ریچ

آستر ها و پرایمر های معمولی توان مقاومت در برابر دمای ۲۰۰ درجه محیط را ندارند. به همین دلیل در دمای ۲۰۰ درجه باید از آستر زینک ریچ اتیل سیلیکات استفاده کرد که باعث افزایش مقاومت رنگ می شود.

در برخی موارد، سطحی که قصد رنگ آمیزی آن را داریم، به اندازه کافی صاف و هموار نیست یا دارای رنگی است که هیچ مشابهتی با رنگ جدید ندارد. این مسائل باعث می شود نتیجه ی دلخواه از رنگ آمیزی سطح به دست نیاید.
اما برای این وضعیت چه راهکاری وجود دارد؟
در این وضعیت، به کار بردن یک آستر رنگ اپوکسی می تواند بهترین راهکار به شمار رود. اما یک آستر رنگ اپوکسی زینک ریچ اتیل سیلیکات با کیفیت بالا چه مشخصات و ویژگی هایی باید داشته باشد؟ کاربرد این نوع آستر چیست؟
در حقیقت یک آستر رنگ اپوکسی زینک ریچ اتیل سیلیکات با کیفیت، کارکردی مشابه بتونه کاری دارد.
استفاده از آستر رنگ اپوکسی زینک ریچ اتیل سیلیکات باعث از بین رفتن و پوشانده شدن تمام شکستگی ها، ناهمواری ها و ناصافی ها، ترک ها و باقی مانده های رنگ قبلی از روی سطح مورد نظر خواهد شد و یک سطح کاملا یکنواخت و صاف به وجود خواهد آورد. استفاده از این آستر، باعث افزایش استحکام، مقاومت و طول عمر سطح رنگ آمیزی شده می شود.

عرضه کننده انواع آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات

این روزها تولید کنندگان بسیاری در سراسر کشور اقدام به تولید و فروش انواع آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات می کنند. تولید این نوع آستر رنگ، متناسب با انواع رنگ ها و جنس سطوح مختلف انجام می شود.
در واقع تولید آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات، کمک زیادی به صنعت رنگ آمیزی کرده است و کیفیت رنگ آمیزی سطوح مختلف را بالا برده است. خرید انواع آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات از تولید کنندگان و عرضه کنندگان به صورت مستقیم، می تواند با هزینه ای پایین تر صورت بگیرد. همچنین با خرید انواع پرایمر و آستر رنگ از این سایت می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

بیشتر بخوانید :  فروشنده ضد زنگ اپوکسی روناس گالن چهار کیلویی

شرکت های تولید کننده رنگ های صنعتی، انواع گوناگون آستر رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات را، متناسب با رنگهای مختلف تولید کرده و در بازار های سرتاسر کشور توزیع می نمایند.

این مراکز با تولید کردن این ماده، کمک بسیار زیادی به صنعت رنگ رزی نموده اند و مشکلات فعالان این حوزه را تا حد بسیاری مرتفع کرده اند.

شاخصه های بارز آستر رنگ اپوکسی مات باکیفیت

خرید این محصول از شرکت های پخش کننده و مراجع عرضه آستر رنگ می تواند با نرخ کمتری صورت پذیرد. چرا که این مراکز محصول را مستقیما از تولید به مصرف و با کمترین سود ممکن به فروش می رسانند.

شما از طریق همین وب سایت نیز می توانید در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایید.

3

  1. سلام بدنه یکی از ماشین الات کارخانه ما قرار است رنگ ابی ۵۰۱۵ بشود و الان البته رنگ دارد و رنگی میاز داریم که با این رال رنگ توانایی تحمل ۲۵۰ درجه گرما را داشته باشد

  2. سلام وقت بخیر
    رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات برای پوشش آستر مقاومت حرارتی شش ماه قبل خرید کردم ولی هاردنر آن الان که میخواهیم استفاده کنیم حالت ژله ای پیدا کرده.مایع نیست.ممکنه فاسد شده باشه ؟ یا همین طوری استفاده کنم؟

    • سلام بله اتیل سیلیکات شرایط نگهداری ویژه ای دارد در حالت ژله ای شدن متاسفانه فاسد شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما