قیمت رنگ اپوکسی در بازار تهران

پوشش های اپوکسی دو جزئی بوده و تغییر ناپذیر می باشند و مکانیزم خشک شدن این پوشش بر اثر واکنش شیمیایی بین دو ترکیب مختلف می باشد. و جزء اول سیستم که اپوکسی است ظرف مدت معینی با جزء دوم سیستم که سخت کننده است واکنش داده و ترکیب جدید را ایجاد می کند که بسیار سخت و در برابر عوامل شیمایی و مکانیکی بسیار مقاوم می باشد.

این مشخصات و مقاومت های شیمیایی و قابلیت های ویژه فیلم اپوکسی، با انتخاب انواع مختلف رزین های اپوکسی و هاردنر های متفاوت ، طیف وسیعی از پوشش های اپوکسی را برای کاربردهای مختلف ، و تامین مقاومت های ویژه در شرایط گوناگون ایجاد می نماید.

پوشش های اپوکسی دارای مقاومت عالی در برابر عوامل خورنده و عمر طولانی می باشند. ولی باید توجه داشت که طول عمر و مقاومت پوشش اپوکسی به روش و درجه اعمال شده در آماده سازی سطح بستگی دارد و برای سیستم های اپوکسی اجرای عملیات آماده سازی با استانداردهای بالا توصیه شده است. به طور کلی می توان گفت انواع مختلف سیستم های اپوکسی در برابر مواد شیمیایی و حلال ها و همچنین در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم هستند.

ویژگی های رنگ اپوکسیتوضیحات
دارای مقاومت عالیدر صورت رعایت نسبت اختلاط
دو جزئی بوده و تغییر ناپذیررزین و هاردنر با هم ترکیب می شوند
عمر طولانی

فروش رنگ اپوکسی صنعتی با قیمتی بسیار مناسب در بازار تهران انجام می گیرد. رنگ های اپوکسی در دو نوع اپوکسید پلی امید و اپوکسی پلی آمین تولید می شوند. قیمت فروش این محصول در بازار تهران به نوع و کیفیت رنگ نیز وابسته می باشد. برخی از اپوکسی ها دارای پایداری بهتری در آب و مناطق مرطوب هستند و انعطاف و چسبندگی بیشتری روی سطوح دارند، برخی دیگر در برابر مواد شیمیایی و اسید های ضعیف، قلیاها، حلال ها و فرآورده های نفتی مقاومت بیشتری دارند. به طور کلی پوشش های اپوکسی در دو قالب کفپوش و رنگ ارائه می شوند.

9e3945c47e54103bc3095fc821362e22

رنگ اپوکسی صنعتی و انواع آن

اصطلاح کوتینگ همان رنگ آمیزی صنعتی فلزات بوده و یکی از بهترین کارهایی است که زیبایی فلزات را در محیط های صنعتی چندین برابر می کند. این کار را می توان به وسیله ی انواع رنگ ها با جنس های مختلف انجام داد. رنگ اپوکسی نمونه ای از این تولیدات است که بسیار پرمصرف بوده و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. درخشندگی و براقیت بالای این رنگ آن را از نمونه های دیگر متمایز کرده است. تولیدکنندگان پس از تولید این رنگ آن را در بسته بندی های مخصوصی عرضه می کنند. مشتریان به آسانی می توانند رنگ مورد علاقه خود را خریداری نمایند. کیفیت و نوع رنگ اپوکسی دو عامل تعیین کننده قیمت آن می باشند.

رنگ ها و پوشش های اپوکسی دارای چسبندگی مناسبی روی طیف وسیعی از سطوح می باشند. رنگ اپوکسی از دو عنصر رزین اپوکسی و هاردنر پلی امید تشکیل شده است. این نوع رنگ ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، اصطکاک و عوامل شیمیایی و جوی دارند، جایگزین مناسبی برای پوشش های محافظتی می باشند. رنگ های اپوکسی پس از خشک شدن کامل، قابل شست و شو بوده و به علت داشتن خاصیت انعطاف پذیری در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه، مقاومت می کنند و همچنین بسیار ضربه پذیر هستند. در اینجا چند نمونه از رنگ های اپوکسی را نام می بریم:

  • رنگ رویه اپوکسی پلی امید (براق، نیمه مات، مات)
  • رنگ میانی اپوکسی پلی امید ( ساده و HB)
  • پرایمر زینک ریچ اپوکسی
  • پرایمر زینک فسفات اپوکسی
بیشتر بخوانید :  واردات عمده رنگ اپوکسی مخصوص فلز

 

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و خرید ضد زنگ زینک ریچ و قیمت زینک فسفات اپوکسی کلیک کنید.

رنگ اپوکسی پلی آمید یکی از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات در صنایع مختلف است. یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر روی میزان فروش این محصول، توجه به قیمت آن است. این محصول با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین قیمت و سپس به مخاطبین عرضه می‌شود.

فروش عمده رنگ اپوکسی پلی آمید به نرخ بازار تهران

فروش عمده رنگ اپوکسی پلی آمید توسط سایت ترنج با مناسب ترین قیمت انجام می شود. خریداران عمده اکثرا به دنبال ارزان ترین قیمت ها برای خرید عمده خود هستند.

بازارهای تهران به طور مستقیم با کارخانه های تولید آن در ارتباط هستند و می توانند رنگ اپوکسی پلی آمید مورد درخواست شما را با مناسب ترین قیمت برای شما تهیه کنند. برای سادگی کار می توانید از طریق سایت و تماس با کارشناسان قیمت روز را مطلع شوید.
قیمت فروش عمده رنگ اپوکسی پلی آمید وابسته به کیفیت دارد زیرا در بازار انواع متفاوتی از آن را می توان یافت. رنگ های اپوکسی دو نوع هستند: رنگ اپوکسی پلی آمید و پلی آمید.

رنگ اپوکسی پلی آمید نسبت به رطوبت مقاومت خیلی خوبی از خود نشان می دهد و برای آب و هوا های مرطوب بهتر است از این رنگ استفاده شود. مقاومت رنگ اپوکسی پلی آمین برای مواردی که در معرض محیط های اسیدی و بازی است بیشتر است؛ مانند حلال های نفتی. اما در حالت کلی رنگ اپوکسی پلی آمید کیفیت بالاتری نسبت به رنگ اپوکسی پلی آمین دارد.

مقایسه کاربردهای رنگ اپوکسی براق و مات

تفاوت های زیادی بین نمونه براق و مات رنگ اپوکسی وجود دارد. جذابیت بیشتر نمونه های براق، باعث کارایی بیشتر آن ها شده است. نوع براق مقاومت بیشتری در برابر نوسانات، باران و مواد اسیدی دارد. به همین جهت در محیط های مختلف حتی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت خشک شدن این رنگ بیشتر بوده و بوی کمتری نیز دارد. چسبندگی بیشتر و پوشش دهی مناسب از دیگر ویژگی های مدل براق می باشد. از نظر کاربرد این نوع به فراوانی برای سازه های فلزی همچون پل ها، کشتی ها و تجهیزات پزشکی استفاده می شود. مهم ترین مزیت این رنگ براق بودن آن است که باعث محبوبیت آن نیز شده است.
نوع مات رنگ اپوکسی، بیشتر برای چوب و سطوح دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و نور خورشید برخوردار است. رنگ مات زردی خاصی داشته که به خوبی نمایان می باشد.

ویدیو رنگ اپوکسی مخصوص پروفیل فلزی (۵ دقیقه ای)

جهت رنگ آمیزی پروفیل فلزی و ورق های فلزی در صورتی که به خصوص دچار زنگ زدگی شده باشند می بایستی به صورت کامل پاکسازی شود و با استفاده از برس فلزی و دستمال های مخصوص اقدام به آماده کردن سطح فلز برای رنگ آمیزی اپوکسی و سایر رنگ های صنعتی نمود.

شاخصه های رنگ اپوکسی

برخی از ویژگی های رنگ صنعتی اپوکسی عبارتند از:
• برخورداری از چسبندگی بالا بر روی سطوحی از جنس های مختلف مانند آلومینیوم، مس و گالوانیزه
• مقاومت در برابر اشعه u.v
• حفظ ثبات و براقیت رنگ اپوکسی در مدت زمان طولانی
• زمان خشک شدن این رنگ ها بسیار کوتاه می باشد‌.
• برخورداری از مقاومت بالا در برابر اسید و باز
• داشتن ضربه پذیری بالا
رنگ اپوکسی جزء پرکاربردترین و مهم ترین رنگ های صنعتی می باشد. به دلیل بالا بودن چسبندگی رنگ اپوکسی، این رنگ به عنوان آخرین لایه رنگ روی سطوح به کار برده می شود.
برخی از کاربردهای این رنگ عبارتند از:
• پوشش دادن ماشین آلات کشاورزی
• رنگ کردن قطعه های خودرو
• رنگ کردن تجهیزات موجود در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها
• رنگ کردن نرده های آهنی، بدنه کشتی ها و تانکرها به منظور حفاظت از آن ها

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ آستر اپوکسی اهواز

همچنین حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید زینک کرومات اپوکسی و خرید ضد زنگ سوله و قیمت رنگ اپوکسی آهن کلیک کنید.

رنگ اپوکسی پلی آمید براق یا نیمه براق از پرفروش های بازار هستند و در رنگ های مورد درخواست شما به برایتان ارسال خواهند شد.

این رنگ دو جزیی بوده و پوشش دهی خیلی خوب و مقاومت بالایی دارد.

ماندگاری و طول عمر بالای این رنگ، توانسته است مشتریان را راضی نگاه دارد.

در صورت یک زیرسازی درست، استفاده از رنگ اپوکسی پلی آمید به فضا شکوه خاصی می بخشد و به دلیل بازتاب زیبای نور محیط را بزرگ تر از آن چه که هست نشان می دهد.

این رنگ ها قابل شستشو هستند و به سادگی با دستمال می توان از روی آن ها لکه گیری کرد.
برای فروش عمده رنگ اپوکسی پلی آمید از برند های گوناگون می توانید با بخش فروش سایت ما در ارتباط باشید.

خرید رنگ اپوکسی در تهران با نازلترین قیمت

خرید رنگ اپوکسی در تهران با نازلترین قیمت

مجموعه ی ما از طریق عرضه مستقیم و بدون واسطه رنگ اپوکسی به خوبی نیازهای مصرف کنندگان را تامین نموده است. ارتباط مستقیم با خریداران باعث حذف واسطه ها و دلالان می شود. در نتیجه کاهش قیمت نهایی محصول را به همراه دارد.
از آن جایی که سایت ما به صورت مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط می باشد. در نتیجه محصولات باکیفیت از جمله رنگ اپوکسی، را با قیمت مناسب و واقعی به دست مصرف کننده می رساند. مجموعه ما تخفیفات و خدمات ویژه ای را ارائه کرده است تا از این طریق مشتریان بیشتری جذب کرده و فروش محصولات خود را افزایش دهد.
عرضه محصولات به صورت عمده و غیرحضوری(آنلاین) دو گزینه ای هستند که باعث صرفه جویی در هزینه های خریدار می شوند. خریداران براساس بودجه ی خود می توانند خرید کنند. فروش رنگ های اپوکسی در بازارهای داخلی و خارجی بسیار زیاد بوده و این امر باعث افزایش سودآوری آن ها شده است.

عوامل موثر بر روی قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید

  • کیفیت: (از جمله عوامل موثر بر روی تعیین قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید، توجه به کیفیت آن است. در صورتی که برای تولید این محصول از متریال اولیه مرغوب و باکیفیت بهره برداری شده باشد، قطعا قیمت بالاتری را در بر خواهد داشت.)
  • تنوع قابل توجه: (از جمله خصوصیات رنگ اپوکسی پلی آمید، برخورداری از تنوع قابل توجه است. لایه آستر اپوکسی، رنگ میانی اپوکسی، رنگ رویه اپوکسی و … هر کدام از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند. لذا افراد با توجه به نیاز خود، قیمت متفاوتی را پرداخت خواهند کرد.)
  • نوسانات قیمت: (از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آن‌ها، می‌توان به نوسانات بازار نیز اشاره کرد. بالا و پایین شدن سطح قیمت ارز، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت این کالا خواهد داشت. با افزایش قیمت ارز شاهد افزایش قیمت آن و با کاهش قیمت ارز نیز شاهد کاهش قیمت در این کالا خواهیم بود.)
  • چگونگی خرید کالا: (نحوه خرید رنگ اپوکسی پلی آمید نیز بر روی قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. در صورتی که این کالا به صورت عمده عرضه گردد، قیمت مناسب‌تری را در بر خواهد داشت. همچنین خرید این محصول از درب کارخانه همواره بسیار مقرون به صرفه و ایده‌آل بوده است.)
بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اپوکسی پلی آمید به نرخ بازار تهران

قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و موارد استفاده از آن

قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید با توجه به ترکیبات سازنده ی آن متفاوت می باشد. در واقع ترکیبات ضد زنگ های اپوکسی دو جزء رزین و هاردنر می باشد. هاردنر نیز می تواند از نوع پلی آمین و یا پلی آمید باشد. از کاربرد رنگ اپوکسی پلی آمید در صنعت می توان به استفاده از آن برای کامپوزیت ها، تقویت کننده ها، ساخت چسب، کفپوش اپوکسی و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که رنگ های اپوکسی نسبت به رزین ارجحیت بیشتری دارند. اپوکسی ها از نظر چسبندگی، مقاومت مکانیکی، الکتریکی، شیمیایی و … در رده ی بالاتری نسبت به رزین قرار می گیرند. در نظر داشته باشید که برای مناطق مرطوب از اپوکسی پلی آمید استفاده می شود. چرا که در این شرایط اپوکسی پلی آمید پایدارتر بوده و مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. در ادامه با مجموعه ی ترنج بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.
مجموعه ی ترنج با سابقه ای درخشان در زمینه ی خرید و فروش رنگ اپوکسی پلی آمید همواره آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

با قیمت ارزان خرید کنید

اگر شما نیز مانند بسیاری از مخاطبین دیگر به دنبال خرید ارزان قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید هستید، شرکت ترنج را انتخاب کنید. در این مرکز می‌توانید کالای خود را با کیفیت بسیار بالا، تنوع گسترده و همچنین قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، خریداری نمایید. این شرکت مزایای فوق العاده‌ای را برای شما در نظر گرفته است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آن ها کمال استفاده را بکنید. در نظر داشته باشید شما می توانید قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید را در سایت های مختلف بررسی کنید.

سپس بهترین و مناسب ترین محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. وب سایت اینترنتی مجموعه ی ترنج خرید اینترنتی را برای شما مشتریان محترم فراهم نموده است. هم چنین می توانید با خواندن نظرات مشتریان پیشین مجموعه، از حسن نیت تیم ترنج اطمینان پیدا کنید.

خرید رنگ اپوکسی در بازارهای بزرگ تهران با نازل ترین قیمت امکان پذیر است. این بازار های مرکزی واقع در شهر تهران در ارتباط مستقیم با تولید کنندگان انواع این رنگ ها هستند، لذا امکان خرید عمده و ارزان این محصول را برای مشتریان و صنعت کاران فراهم می آورند و همچنین این محصولات را به نمایندگی های فعال در سراسر کشور نیز ارسال می نمایند.

افرادی که به عنوان مصرف کننده ی عمده از رنگ های اپوکسی در صنعت و کار خود استفاده می نمایند، همواره به دنبال این هستند که این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کنند. قیمت رنگ ارزان تر معمولا در عمده فروشی ها و یا از آن مناسب تر در تولیدی های رنگ سازی می باشد.

خریداران می توانند با ارتباط مستقیم با تولیدکننده با کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان از این میان، خریدی مناسب و مقرون به صرفه انجام دهند. امروز اکثر شرکت ها تولید کننده امکان خرید و فروش آنلاین را نیز برای مشتریان خود فرآهم آورده اند که از این طریق نیز علاوه بر صرفه جویی در انرژی و زمان، می توان محصول را به قیمت تولید خریداری کرد.

همچنین جهت خرید زینک ریچ اپوکسی و رنگ اپوکسی پلی آمید می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

2

    • پاسخ قطعی درباره این که کدام یک ارزان تر است وجود ندارد در برخی موارد سایت ها ی اینترنتی و در برخی موارد بازار ارزان تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.