بهترین رنگ اپوکسی دکوراتیو اصل

رنگ اپوکسی دکوراتیو، یکی از اصلی ترین رنگ های دکوراسیون است.   رنگ دکوراتیو اپوکسی و همچنین فروش رنگ اپوکسی  با استقبال فراوان مشتریان رنگ صنعتی مواجه گردیده است.

رنگ های اپوکسی یکی از جدید ترین رنگ های موجود در بازار است. این رنگ با تینر حل شده و به دلیل انعطاف پذیری بالا، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. این رنگ قابل شست و شو می باشد و در تمام سطوح اعم از سیمان، گچ و هر چیز دیگر با استفاده از پرایمر قابل اجرا است.

رنگ اپوکسی انواع مختلفی دارد ولی رنگ هایی که با کیفیت هستند، زود خشک می شوند و با تینر مخصوص اپوکسی رقیق می شوند، در برابر آفتاب خوردگی و ساییده شدن بسیار مقاوم هستند. این رنگ، پوشش مناسبی برای عایق رطوبت است و به همین دلیل از آن در دیوار های داخلی و خارجی استفاده می شود.

با آمدن این رنگ و آشنایی مردم با آن، رنگ های روغنی کم کم جای خود را به این سبک رنگ ها داده و مردم بیشتر تمایل به این رنگ دارند. رنگ های اپوکسی مرغوب، بوی نا مطبوع ندارند و خاصیت ضد باکتریال دارند و مانند رنگ های دیگر، کپک نمی زنند.

این رنگ از نظر کیفیت و تنوع بی نظیر است و همتا ندارد. علاوه بر تمام این مزیت ها، مزیت دیگر این رنگ که بسیار مهم است، سازگاری با محیط زیست اطراف ما است که این امر باعث شده نسبت به رنگ های دیگر متمایز شود.

رنگ های اپوکسی به دلیل سازگاری با سلامت انسان و همچنین نداشتن سرب و مواد مضر دیگر در آن، نسبت به رنگ های دیگر پر فروش تر ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید :  بازار خرید رنگ اپوکسی فلزات

c1ac238a3fdfb2c624a8af635f4e1a51

این رنگ دکوراتیو دارای ترکیبات فراوان و تنوع رنگی بالا است که همه سلیقه ها را در بر می گیرد. عمده استفاده این رنگ ها در دکوراتیو و اجرای دکوراسیون محیط است که بسیار تاثیر گذار است. اگر شما قصد خرید این رنگ را دارید می توانید در این سایت تمام نمونه رنگ ها را مشاهده کرده و سپس طی ثبت سفارش خود، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

تمام اجناس ما در این فروشگاه به صورت ارزان و کیفیت تمام اجناس بالا است. در فروشگاه ما این رنگ ها در وزن های مختلف و رنگ های متنوع به فروش می رسد و تمام محصولات ما، شامل گارانتی نیز می شود.

تمام سفارشات ثبت شده مشتریان در اسر وقت بررسی می شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با واحد فروش ما تماس گرفته و از اطلاعات کارشناسان ما بهره مند شوید.

3

  1. این رنگ دکوراتیو دارای ترکیبات فراوان و تنوع رنگی بالا است که همه سلیقه ها را در بر می گیرد…رنگ دکوراتیو اپوکسی هم برای کف و دیوار یک مدل استفاده می شود ؟

  2. تمام اجناس ما در این فروشگاه به صورت ارزان و کیفیت تمام اجناس بالا است…در این مورد کاملا صحیح است از این شرکت خرید کردم ضمن حفظ کیفیت قیمت مناسبی هم دادند با سپاس فراوان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.