توزیع عمده رنگ ضد زنگ پارس بهار

رنگ ضد زنگ پارس بهار یکی از رنگهای ساختمانی موجود در بازار می باشد که از آنها جهت رنگ آمیزی دیوار ساختمان استفاده می کنند. توزیع عمده رنگ ضد زنگ پارس بهار بین نمایندگی های فروش رنگ در کشور توسط شرکت تولیدکننده انجام می گیرد سپس این نمایندگی ها در سطح بازار به عرضه آن به صورت جزیی و عمده اقدام می کنند. از این رنگ در رنگ آمیزی منازل خیلی استفاده می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جهت آشنایی با انواع رنگ پارس بهار می توان گفت که رنگ ضد زنگ روغنی به دو صورت تمام اخرایی و طوسی وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. رنگ ضد زنگ و به عبارتی ممتاز و درجه یک قابل استفاده در سطوح فلزی  می باشد و تا حدودی در برابر رطوبت مقاوم می باشد و می توان آن را تمیز کرد.

رنگ های ضد زنگ از جمله رنگ های با اجرای آسان می باشند که بعد از قرار گرفتن بر روی سطح مورد نظر طی مدت زمان کوتاهی خشک می شوند. اگر بخواهیم آنها را از حالت غلیظ به رقیق تبدیل کنیم می توانیم این کار را با مقداری زینک انجام دهیم. یکی از بهترین ویژگی های رنگ ضد زنگ پوشش قوی  آنهاست زیرا در تهیه آنها از مواد شیمیایی با کیفیت استفاده می شود به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

با مقدار کمی از رنگ ضد زنگ روغنی  می توان سطح زیادی را رنگ آمیزی کرد. رنگ ضد زنگ روغنی در مقایسه با رنگ های دیگر مقاومت بیشتری نسبت به رطوبت دارد و معمولا برای رنگ آمیزی سطوحی از آنها استفاده می کنند که به رطوبت نزدیک هستند. برای اجرای رنگ می توان از غلتک و قلم مو استفاده کرد. رنگ های ضد زنگ در هر دو نوع دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند که بعد از اجرای آنها سطحی صاف و یکدست به وجود می آید. این دسته از رنگ ها در دسته ارزانترین انواع رنگ تولیدی به شمار می آیند به همین دلیل میزان استفاده از آنها فراوان است.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ ضد زنگ اخرایی در بازار داخلی

اعمال رنگ ضد زنگ روغنی

برای اعمال رنگ ضد زنگ پارس بهار به صورت صحیح، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫ تمیز کردن سطح: قبل از اعمال رنگ ضد زنگ، سطحی که قرار است رنگ بر روی آن اعمال شود باید کاملاً تمیز شود. برای این کار، از مواد شوینده مناسبی مانند صابون مایع یا شامپو استفاده کنید و سپس با آب بشویید و خشک کنید.

۲٫ آماده کردن رنگ: رنگ ضد زنگ پارس بهار را با توجه به نوع سطح و میزان رنگدانگی مورد نیاز، با آب مخلوط کنید. حتماً به نسبت دقیق رعایت کنید.

۳٫ اعمال رنگ: پس از آماده کردن رنگ، با استفاده از فرش، قلم، موهای نرم و یا روش دیگری، رنگ را به سطح اعمال کنید. بهتر است در محیط خنک و خشک این کار را انجام دهید.

۴٫ خشک کردن: پس از اعمال رنگ، سطح را به طور کامل خشک کنید. برای این کار، بهتر است از هوای خشک و تهویه مناسب استفاده کنید.

۵٫ تکرار عملیات: در صورت نیاز، مراحل ۲ تا ۴ را تکرار کنید تا رنگ ضد زنگ به صورت کامل بر روی سطح اعمال شود.

با رعایت این مراحل، می توانید رنگ ضد زنگ پارس بهار را به صورت صحیح اعمال کنید و از ماندگاری و زیبایی آن بر روی سطح خود لذت ببرید.

توزیع عمده رنگ پلاستیک پارس بهار

عرضه رنگ ضد زنگ در قالب رنگ سطلی و کوچک تر از سوی مراکز عرضه رنگ انجام می گیرد گفته می شود که عرضه رنگ از سوی کارخانه تولید کننده فقط به صورت عمده می باشد. علاوه بر وجود این رنگ در مراکزی که انواع رنگ با برندهای مختلف وجود دارد در نمایندگی هایی که فقط مربوط به پخش رنگ پارس بهار هستند هم وجود دارد. با توجه به قیمت مناسب و هزینه کم اجرای آنها میزان استفاده زیادی دارند به همین دلیل هم میزان تولید و عرضه نیز به روش های مختلف بالا می باشد.

بیشتر بخوانید :  عمده فروشی ضد زنگ اپوکسی دو جزئی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.