تولید بهترین ضد زنگ طوسی ساختمان

ضد زنگ طوسی ساختمان از جهاتی بر ضد زنگ قرمز برتری دارد. به عنوان مثال وقتی ما بخواهیم شیء فلزی مورد نظر خود را رنگ روشنی مثل سفید بزنیم تعداد دفعاتی که بعد از ضد زنگ طوسی میزنیم نسبت به هنگامی که ضد زنگ قرمز استفاده می کنیم کمتر است. مثلا برای ضد زنگ قرمز باید پنج نوبت رنگ بزنیم و در ضد زنگ طوسی سه نوبت. تولید بهترین ضد زنگ طوسی ساختمان باعث فروش بیشتر می شود.

تولید بهترین ضد زنگ طوسی ساختمان

طرز استفاده از ضد زنگ طوسی ساختمان

طرز استفاده از ضد زنگ طوسی ساختمان برای استفاده از ضدزنگ طوسی ابتدا باید مشخص کنیم که رنگی که میزنیم چه تناژی دارد. اگر روشن بود از ضد زنگ طوسی استفاده می کنیم. برای این این کار ابتدا باید سطح کار را تمیز کنیم و عاری از هر گونه چربی و رطوبت باشد و هیچ لایه ای روی سطح کار نباشد. نکته دیگر این که در یا پنجره یا هرچیز دیگر را قبل از نصب ضد زنگ بزنیم. این کار نکته مهمی در ضد زنگ زدن است.

ضد زنگ را باید با تینر قاطی کرد تا رقیق شود و به غلظت مناسب و دلخواه برسد. بعد از آن با قلمو از ضد زنگ برمی داریم و سپس به سطح می زنیم. وقتی کار به پایان رسید اجازه می دهیم که در یا پنجره مان خشک بشود. باید بدانیم که انتخاب یک ضد زنگ خوب خیلی مهم است. چراکه می تواند به عمر وسایل فلزی به کار برده شده در ساختمان به خصوص آن هایی که در معرض رطوبت و آب قرار دارند اضافه کند. مثل در حیاط که مدام به آن آب میرسد.

بیشتر بخوانید :  رنگ ضد زنگ اطلس را از نمایندگی های اطلس خرید نمایید
عنوانتوضیحات
۲ مدل ضد زنگ طوسیضد زنگ طوسی روغنی تک جزئی و ضد زنگ طوسی اپوکسی دو جزئی
مارک های معتبر ضد زنگ طوسیسحر – کرومات – الوان – هادی رنگ –
گالن های عرضه شده برای ضد زنگ طوسیگالن یک کیلویی و چهار کیلویی و ۲۵ کیلویی

قیمت روز ضد زنگ طوسی ساختمان

قیمت روز ضد زنگ طوسی ساختمان برای خرید ضد زنگ طوسی می توان به یکی از مراکزی که به فروش رنگ و ابزارآلات آن مشغول است مراجعه کنیم. قیمت ضدزنگ طوسی به عواملی مثل وزن و کارخانه ای که آن را تولید کرده و نام برند آن بستگی دارد. قیمت ها بیشتر بر اساس وزن ضد زنگ متغیر هستند، ضد زنگ محصولی کاملا کاربردی است در نتیجه به آن برای جلوگیری از عدم زنگ زدن در و پنجره ها و میله ها و… همیشه نیاز است  جزو مواردی است که در صنعت ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد. همچنین جهت خرید رنگ اپوکسی پلی امید و دریافت قیمت ضد زنگ زینک ریچ می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

ضد زنگ طوسی با چی قاطی کنیم؟

برای رقیق کردن ضد زنگ طوسی، می‌توانید از موادی مانند رقیق‌کننده‌های شیمیایی استفاده کنید. یکی از رقیق‌کننده‌های معمول برای این منظور، استفاده از رقیق‌کننده آلکیدی است.

رقیق‌کننده آلکیدی معمولاً در فروشگاه‌های هنری و فروشگاه‌های محصولات شیمیایی قابل تهیه است. برای رقیق کردن ضد زنگ طوسی با رقیق‌کننده آلکیدی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫ در یک ظرف مناسب، مقداری از ضد زنگ طوسی را ریخته و مقداری رقیق‌کننده آلکیدی را به آن اضافه کنید. مقدار رقیق‌کننده بستگی به نیاز شما به رقیقی دارد، بنابراین می‌توانید مقداری کم را اضافه کنید و سپس به تدریج آن را افزایش دهید تا به رقیقی مطلوب برسید.

بیشتر بخوانید :  عرضه عمده ضد زنگ اخرایی

۲٫ با استفاده از قاشق  محتویات ظرف را به طور مستمر مخلوط کنید تا رقیق‌کننده به طور کامل با ضد زنگ طوسی ترکیب شود.

۳٫ اگر محلول شما هنوز برای استفاده مناسب نیست، می‌توانید مقداری دیگر از رقیق‌کننده را اضافه کنید و مجدداً مخلوط کنید تا رقیقی مطلوب برسید. این روند را تا رسیدن به رقیقی مطلوب تکرار کنید.

۴٫ پس از رسیدن به رقیقی مطلوب، می‌توانید ضد زنگ طوسی را با استفاده از قلم مورد نظر خود بر روی سطح مورد نظر رقم بزنید.

مهم است که در هنگام استفاده از رقیق‌کننده آلکیدی، از ایجاد تهوع یا سردرد جلوگیری کنید. همچنین، بهتر است در محیطی با تهویه مناسب کار کنید و از تماس مستقیم با پوست و چشم‌ها پرهیز کنید. قبل از استفاده، همیشه دستورالعمل روی بسته‌بندی رقیق‌کننده را مطالعه کنید و از احتمال وقوع حساسیت یا عوارض جانبی آگاه شوید.

البته قیمت ضد زنگ فقط به این ها ختم نمی شود. بلکه به مواد به کار برده شده در آن نیز بستگی دارد. همچنین میزان چسبندگی و غلظت و دوام و سرعت خشک شوندگی آن در این زمینه نیز بی تاثیر نیست و می تواند قیمت ضد زنگ را کاهش یا افزایش دهد. پس همیشه کیفیت یک محصول است که حرف اول و آخر را می زند. برای تهیه یک ضد زنگ خوب و خرید اینترنتی رنگ اپوکسی می توانید به ما مراجعه کنید.

Recent search terms:

  • بهترین ضد زنگ برای درب حیاط
3

    • هر دو ضد زنگ طوسی مارک سحر و الوان هر دو خوب هستند و قابلیت پوششی و ضد رطوبت بالایی دارند. هر دو برند از مطرح ترین برند ها در بازار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.