صادرات رنگ استخری ضد آب درجه یک

امروزه استفاده از رنگ استخری ضد آب با توجه به تغییرات اقلیمی و محدودیت منابع آبی، برای آب بندی مخازن و استخرها به منظور ذخیره سازی آب، بسیار متداول است. از رنگ استخری ضد آب به عنوان جایگزینی برای استفاده از ایزوگام و قیر برای عایق کردن و آب بندی استخرهایی با زیرسازی‌های سیمانی و بتنی استفاده می‌شود.

روش ساخت رنگ استخری ضد آب

رنگ استخری ضد آب مهم‌ترین چیزی است که باید در هنگام رنگ‌آمیزی استخر همراه خود داشته باشید. اما لازم است بدانید چگونگی رنگ کردن با این نوع از رنگ نیز اهمیت زیادی دارد. در واقع رنگ استخر یک پوشش پلیمری برای عایق کردن و آب‌بندی کردن استخر شما است و البته جنبه زیبایی نیز دارد به همین دلیل طیف رنگ‌های این مدل در بازار بسیار زیادی است.

توزیع رنگ استخری ضد آب
روش‌های قدیمی برای ایزوله کردن و آب بندی استخرها و منابع ذخیره سازی آب هزینه‌های بسیار زیادی را بر مجریان این پروژه‌ها تحمیل می‌کرد بنابراین استفاده از رنگ استخری ضد آب مورد توجه و استقبال بسیاری از آنان قرار گرفت. همچنین در روش‌های قدیمی بسیاری از استانداردها در ساخت استخرها و منابع ذخیره سازی آب رعایت نمی‌شد؛

اما امروزه با وجود رنگ‌های استخری ضد رطوبت همه‌ی استانداردهای بین المللی موجود در ساخت این سازه‌ها رعایت می‌شود و از ساخت استخرهای غیر اصولی جلوگیری می‌شود.

قبل از رنگ آمیزی استخرهای قدیمی رنگ شده با رنگ‌های عایق و ضد آب بهتر است نقاط آسیب دیده و پوک شده در زیرسازی دیواره‌ها و کف استخر را شناسایی و تخریب نمایید.

سپس مراحل فرچه زنی و آب بندی را انجام دهید. پس از آن تا خشک شدن کامل کار صبر کنید و بعد رنگ آمیزی را آغاز نمایید. در غیر این صورت رنگ‌های زیرین شروع به پوسته پوسته شدن می‌کنند و نتیجه کار راضی کننده نخواهد بود.

رنگ استخری ضد آب

رنگ آبی استخری جز رنگ‌های بر پایه آب و اکریلیک سیلیکونی است. این نوع رنگ چسبندگی و مقاومت زیادی در برابر آب دارد.

از جمله کاربردهای این نوع رنگ می‌توان به جلوگیری از رشد جلبک‌ها و خزه‌ها، محافظت از سیمان و بتن در برابر نفوذ آب و جلوگیری از بد بو شدن آب اشاره کرد. رنگ‌‌های آبی استخری عمر طولانی دارند و به همین جهت از نظر اقتصادی گزینه مناسبی برای خرید هستند.

همچنین در حین اجرا نیازی به حلال ندارند و به سرعت می‌توان سطح مورد نظر را با یک پوشش عالی رنگ کرد. این رنگ را می‌توان مجددا ترمیم کرد پس نگران خراب شدن آن نباشید. مهم‌ترین کاری که باید قبل از خرید انجام دهید تشخیص رنگ استخری است. ممکن است رنگ‌های زیادی با این اسم در بازار موجود باشند، به همین دلیل بهتر است همیشه قبل از خرید انواع رنگ اطلاعات کاملی درباره مشخصات آن داشته باشید.

معرفی ویژگی رنگ آبی استخری

ارائه مرغوبترین رنگ آبی استخری

برای اجرای یک رنگ استخری مرغوب در ابتدا باید محیط استخر را از هرگونه آب و رطوبتی پاک کنید. زمانی که محیط کاملا خشک بود با استفاده از یکی از ابزارهای رنگ آمیزی باید سطح داخلی و دیوارهای کناری استخری را رنگ کنید.

مدت زمان خشک شدن رنگ استخری بیشتر به شرایط آب و هوایی شما ارتباط دارد. در صورتی که محیط رطوبت داشته باشد این مدت زمان افزایش پیدا می‌کند. برای خرید انواع رنگ‌های استخری ضد آب کافی است با کارشناسان فروش مجموعه ترنج تماس بگیرید.

برای خرید رنگ آبی استخری راه‌ها و روش‌های زیادی وجود دارد، اما اینکه بتوانید بهترین رنگ را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید کمی دشوار است. بازرگانی رنگ استخری ترنج با سال‌ها تجربه در زمینه تولید و توزیع انواع رنگ‌های استخری از جمله بهترین ارائه دهندگان رنگ‌های ساختمانی و صنعتی است. همانطور که گفتیم این رنگ عمر طولانی دارد به همین دلیل می‌توانید به تعداد عمده این نوع رنگ را تهیه کنید و در انبار فروشگاه نگهداری کنید. چرا که متقاضی برای خرید آن زیاد است. مجموعه رنگ ترنج با سال‌ها تجربه در حوزه تولید و پخش انواع رنگ توانسته به یکی از بهترین‌‌های این صنف تبدیل شود. برای خرید رنگ از این مجموعه می‌توانید با کارشناسان فروش رنگ ترنج تماس بگیرید یا اینکه سفارش خود را به صورت اینترنتی در تعداد عمده با بهترین قیمت خریداری کنید و بعد از چند روز سفارشات خود را درب فروشگاه تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ عایق استخر

 

رنگ آبی استخری

 

پخش انواع رنگ استخری ضد آب

پخش انواع رنگ استخری ضد آب
رنگ‌های ضد آب از جمله رنگ‌های استخری نانو یا رنگ استخری کرومات از بهترین رنگ‌های موجود در بازار رنگ هستند. این رنگ‌ها دارای متقاضیان بسیاری از سراسر کشور هستند.

رنگ استخری ضد آب یکی از رنگ‌هایی است که کاربران زیادی دارد در نتیجه مشتری برای این رنگ همیشه هست. پس بهتر است انبار فروشگاه شما همیشه پر از این رنگ باشد. اما مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، خرید از یک تولید کننده رنگ استخری با کیفیت خوب و مرغوب است.

واردات عمده رنگ استخری ضد خزه

رنگ استخری ضد خزه مناسب ترین پوششی است که می توان از آن برای جلوگیری از رشد خزه و جلبک استفاده کرد. این رنگ برای سطوح خارجی یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود؛ از این جهت کاربردهای گسترده ای نیز در مکان های مختلف همراه با خود دارد. برای اینکه تمامی شرکت های مختلف بتوانند به مقدار مورد نیاز این رنگ ها را تهیه کنند و نیاز انواع صنایع را بر طرف کنند، نسبت به واردات عمده اقدام کرده اند.

از این رو صنایع باید به دنبال شرکت هایی باشند که بهترین رنگ ها را وارد کرده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. البته این بدان معنا نیست که مراکز تولید در داخل کشور، جایگاه موفقی ندارند. امروزه تولید کنندگان بسیار زیادی در داخل کشور وجود دارند که بهترین رنگ ها را روانه بازار کرده اند. به همین علت شما می توانید اعتماد کامل به برخی از آن ها داشته باشید.

مرکز تولید رنگ استخری ضد خزه

این نوع از رنگ های استخری بر روی انواع سطوح خارجی اجرا می شوند. زمانی که این رنگ ها به عنوان پوشش استفاده می شوند، از این قابلیت برخوردار هستند تا یک مقاومت بالا را ایجاد کنند و از این طریق از تجمع انواع باکتری ها و قارچ ها جلوگیری کنند. نتیجه این امر عدم ایجاد جلبک و خزه است. استخرها و حوض های شهری اصلی ترین مکان هایی به شمار می روند که می توان این رنگ ها را بر روی آن ها اجرا کرد. از تجهیزات مورد استفاده برای اجرای رنگ های استخری ضد خزه می توانیم به غلتک، قلم مو، ماله و همچنین کاردک فلزی اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید :  واردات عمده رنگ استخری ضد خزه

مرکز تولید رنگ استخری ضد خزه

مراکز تولید رنگ استخری ضد خزه در ایران، با توسعه و پیشرفت روز افزون شرکت های دانش بنیان که عموما در پارک های علم وفناوری مستقر شده اند و مجهز به جدیدترین دانش های روز تکنولوژی نانو و ذرات ضد رطوبت هستند؛ به تعداد زیادی قابل دسترسی هستند.
فقط کافی است با جستجوی ساده ای در فضای مجازی نسبت به شناسایی معتبر ترین مراکز تولید رنگ استخری ضد خزه اقدام نمایید.
ترنج کالر به عنوان یکی از برترین مراکز تولید و فروش رنگ استخری ضد خزه فعالیت دارد. تمامی رنگ های عرضه شده در بالاترین سطح از کیفیت قرار دارند. به همین علت شما می توانید با خیال راحت آن ها را تهیه کنید و به اجرا در بیاورید.

رنگ استخری ضد خزه

از بین تعداد شرکت‌های تولید و توزیع رنگ، مجموعه رنگ ترنج با سال‌ها تجربه و فعالیت در حوزه انواع رنگ‌های صنعتی و ساختمانی بهترین گزینه برای خرید است.

برای خرید هر یک از محصولات فروشگاه رنگ ترنج کافی است به وب سایت این کارخانه مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. همچنین اگر اطلاعات کافی درباره رنگ‌های استخری را سایر رنگ‌ها ندارید، کافی است با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهترین و مناسب‌ترین رنگ راهنمایی کنند.

شرکت رنگ ترنج از بهترین مراکز معتبر عرضه رنگ استخری می‌باشد. این شرکت ارائه دهنده‌ی انواع رنگ‌های استخری ضد آب به صورت عمده، مستقیم و بدون واسطه از بهترین تولید کنندگان رنگ ایرانی و خارجی است. برای اطلاع از قیمت‌ها و نحوه‌ی خرید عمده می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما