خرید آستر اپوکسی مکث به صورت عمده

منظور از اعمال آستری بالا بردن چسبندگی لازم به زمینه فلزی مورد نظر و ایجاد پوششی بین سطح اول و رنگ رویه می باشد. در نتیجه ، تمام سازنده های رنگ، مجموعه های آستری ویژه برای مصرف با رویه های ساخت خودشان طراحی و عرضه می کنند. این مرسوم است که از آستری استفاده کنیم که برای مصرف با مجموعه رویه طراحی شده است.

رنگ آستری اپوکسی رقیق شونده با حلال، کلا برای رویه های رقیق شونده با حلال مصرف می شوند و جزء دوم آن هاردنر است و تینر مخصوص اپوکسی برای رنگ آستر اپوکسی باید استفاده گردد. در هر حال حتی امروزه بسیاری سازنده های رنگ هنوز توصیه می کنند که چسبندگی مطلوب به خصوص روی سطوحی پودری شده با استفاده از یک رنگ آستری اپوکسی رقیق شونده با حلال پایه اپوکسی و هاردنر ویژه حاصل می شود.

عنوانتوضیحات
رنگ آستر اپوکسیآستر دو جزئی دارای هاردنر ، به عنوان لایه اول بر روی سطح آهن خام زده می شود.
سطوح مورد اعمال رنگ آستر اپوکسی فقط آهن خام باشد؟می توان از این رنگ آستر بر روی سطوح سندبلاست شده نیز استفاده نمود.
موارد کاربرداز آن برای پوشش سازه های فلزی،اسكله، سازه های دریایی، تانكر های ذخیره، وسایل حمل و نقل، تجهیزات و سازه های صنعتی، ماشین آلات صنعتی، پلها، پمپ و اتصالات، خطوط لوله های انتقال، سوله و … استفاده می شود.
چگونگی واکنشوقتی روی سطح فلز قرار می گیرد ، استرهای اپوکسی سفت می شوند و یک لایه جدید محافظت کننده قوی که دوام و مقاومت فلز را افزایش می دهد.
بیشتر بخوانید :  صادرات ضد زنگ اپوکسی

طراحی مناسب یک رنگ آستری اپوکسی مستلزم ملاحظات عمدی متعددی است که احتمالا مهم ترین کنترل حساسیت به رطوبت می باشد. تجربه معمول اضافه کردن هاردنر بیش از حد به رنگ استر اپوکسی مشخصات مقاومت در برابر نفوذ رطوبت را بسیار تقویت می نماید. در نتیجه لایه ای کمتر متخلخل به وجود می آید با رنگدانه کم و از آن روی انتقال کمتر رطوبت از طریق لایه رنگ .

آستر اپوکسی مخصوص سقف شیروانی

آستر اپوکسی مخصوص سقف شیروانی

قبل از شروع به رنگ آمیزی، از آستر ها استفاده می شود تا ناهمواری ها بر طرف شوند و رنگ آمیزی نتیجه بهتری داشته باشد. آستر اپوکسی مکث از بهترین انواع آستر ها یا همان پرایمر ها است که در موارد مختلف از آن ها استفاده می شود.

انواع پرایمر های آستر اپوکسی کارخانه مکث شامل اپوکسی زینک فسفات و اپوکسی زینک ریچ مکث محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران رنگ صنعتی در کشور داشته است گستره وسیع اپوکسی پرایمر ها نیاز به مشاوره و دقت زیادی دارد تا مصرف کننده نهایی بتواند بهترین محصول مورد نیاز خود را تهیه نماید.
برای خرید این آستر ها می توان به فروشگاه ها و نمایندگی های این برند مراجعه کرد و خرید را انجام داد همچنین این فروشگاه ها عرضه عمده هم انجام می دهند.
سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مختلفی هم این محصول را به صورت آنلاین ارائه می دهند و یکی از آسان ترین راه ها برای خرید به حساب می آید.

قیمت آستر اپوکسی مکث

قیمت آستر اپوکسی مکث

مواد اولیه با افزایش نرخ ارز، افزایش قیمت داشته اند به همین دلیل محصولاتی مانند رنگ ها و آستر ها و … گران شده اند و حتی در مواقعی دسترسی به آن ها مشکل خواهد بود. آستر اپوکسی مکث از بهترین مواد اولیه ساخته شده و با کیفیت بالایی که دارد، مصرف کنندگان بیشتر به دنبال این برند هستند.
برای خرید این آستر ها می توان چندین فروشگاه و سایت را مورد ارزیابی قرار داد و قیمت ها را مقایسه نمود، سپس خرید را انجام داد.
قیمت آستر های این برند در مقایسه با کیفیت بالایی که دارد، کاملا معقول می باشد. معمولا در حلب های بیست تا بیست و پنج کیلویی به همراه هاردنر ۳ تا ۴ کیلویی عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید :  اپوکسی واش پرایمر : آستر لایه اول برای سطوح غیر آهنی

تجربه ای جالب از دقت و نظم بالا در سیستم تولیدی رنگ پلی اورتان مارک مکث

در یکی از پروژه های اجرای رنگ پلی اورتان بر روی سقف شیروانی ساختمانی در شمال کشور ، رال رنگ ۵۰۱۵ طبق سفارش توسط کارخانه مکث تولید و عرضه گردید . پس از اعمال رنگ توسط نقاش بر روی سقف شیروانی مورد نظر مشاهده گردید که رنگ مورد نظر نهایی با رنگی کف سفارش داده شده بود تفاوت دارد. و جالب آن که کارخانه مکث از حجم رنگ پلی اورتان تولیدی خودش یک نمونه چند گرمی به عنوان آرشیو تست برای همه تولیداتش با دقت و نظم بالا نگه می دارد. در نهایت مشخص گردید رنگ مورد نظر توسط کارخانه مکث با دقت کافی و طبق رال رنگ ساخته شده است و لیل تفاوت فام رنگی بر روی سقف شیروانی مورد نظر استفاده نقاش از تینر های متفرقه بوده است که باعث ایجاد واکنش و تغییر رنگ نهایی گردیده بود.

خرید رنگ صنعتی آستری و پلی اورتان در قم و تهران

به دلیل نزدیکی شهر قم به شهر تهران، تعداد زیادی از محصولات مصرفی صنعتی مانند رنگ پلی اورتان و رنگ آستر ، توسط واحد های صنعتی شهر قم به صورت مستقیم از تهران سفارش داده می شود. و به دلیل مسافت یکی دو ساعته تا تهران به خصوص در سفارش های بالا هزینه حمل و نقل به صورت کاملا در قیمت نهایی سفارش سرشکن می شود و به این ترتیب خریدار ضمن خرید مستقیم از کارخانه ، هزینه حمل و نقل کمتری نیز می پردازد.

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولید ضد زنگ رزین اپوکسی فلز
5

  1. استر اپوکسی در جایی که قبلا روی سطح فلز آن رنگ ضد زنگ روغنی اعمال شده است قابل استفاده است ؟

  2. تجربه ای جالب از دقت و نظم بالا در سیستم تولیدی رنگ پلی اورتان مارک مکث
    درباره این گونه موارد دقت و نظم کارخانه تولیدی بسیار مهم است و اگر کارخانه بی نظم باشد با مشکل روبرو می شود

  3. در یکی از پروژه های اجرای رنگ پلی اورتان بر روی سقف شیروانی ساختمانی در شمال کشور ، رال رنگ ۵۰۱۵ طبق سفارش توسط کارخانه مکث تولید و عرضه گردید .
    رال رنگ ۵۰۱۵ از رال های جذاب و پرکاربرد ابی رنگ است و ما در پروژه مان استفاده کردیم بسیارزیبا بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما