خرید ارزانترین رنگ پلی یورتان فلز سفید اصل

رنگ پلی یورتان فلز سفید مات از ترکیب رنگ های سفید با دوز بالا و کمی زرد تهیه می شود. رنگ پلی یورتان فلز از رایج ترین رنگ هایی است که مردم برای صنعت استفاده می کنند زیرا با گذر زمان کثیفی را نشان نمی دهد.

رنگ پلی یورتان فلز اصل بر پایه رزین پلی یورتان و به همین دلیل از مزایایی برخوردار می باشد که رنگ های روغنی ندارند. بعد از استفاده به راحتی و سریع خشک می شوند برخلاف رنگ های دیگر که چند روز طول می کشد تا خشک شوند.

قیمت ارزان تر و باصرفه بودن این رنگ ها هم از دیگر مشخصه های آنهاست.

امروزه کاربردی ترین رنگ ها، رنگ های پلی یورتان فلز سفید هستند و بیشتر از رنگ های پلاستیکی و روغنی به فروش می روند.

خرید ارزانترین رنگ اکریلیک استخوانی اصل

ویژگی انواع رنگ پلی یورتان فلز مرغوب

ویژگی انواع رنگ اکریلیک مرغوب

مهمترین ویژگی و مزایای  رنگ پلی یورتان فلز اینست که بر پایه تینر است  یعنی برای رقیق کردنش از تینر استفاده می کنند یعنی در تینر  حل میشود و برخلاف رنگ روغنی که مواد مضری مانند سرب تولید می کند این رنگ ضرری برای محیط زیست ندارد.

رنگ های پلی یورتان فلز ترکیبات خاصی دارند. رزین، پودر رنگ  از اصلی ترین آنهاست. نوع مرغوب این رنگ از درصد ترکیب مناسبی برخوردار است که شرکت تولیدی از آنها پیروی می کند. این فرمول و ترکیب طوری است که می شود با تینر پلی یورتان آنرا رقیق کرد بدون آنکه کاربردش بهم بخورد.

بیشتر بخوانید :  بهترین تولیدکنندگان رنگ پلی اورتان متالیک

روی هر سطحی می توان از این رنگ پلی یورتان فلز سفید استفاده کرد و هم در بیرون و هم در داخل ساختمان کاربرد دارد. سطوح گچی، سیمانی و چوبی از متداول سطوح مورد استفاده هستند.

از ویژگی رنگ پلی یورتان فلز اینست که برای سطوح سیمانی و ناصاف معمولا بنا زیر ساز انجام می دهد تا بتوان رنگ را روی آن استفاده کرد.

رنگ پلی یورتان فلز برای رقیق کردن به تینر نیاز دارد. تینر ماده‌ای است که به عنوان حلال برای رقیق کردن رنگ‌ها استفاده می‌شود. با افزودن تینر به رنگ پلی یورتان فلز، آن را می‌توان رقیق کرد و به راحتی بر روی سطوح فلزی اعمال کرد. بدون استفاده از تینر، رنگ پلی یورتان فلز بسیار غلیظ است و به سختی می‌توان آن را اعمال کرد. بنابراین، استفاده از تینر برای رقیق کردن رنگ پلی یورتان فلز ضروری است.

برای استفاده از رنگ پلی یورتان فلز برای سطوح سیمانی بنا به زیرسازی مناسب نیاز دارید. این زیرسازی باید شامل تمیزکاری و حذف هرگونه روغن، گرد و غبار و دیگر ذرات موجود در سطح سیمانی و استفاده از آستر اپوکسی یا همان پرایمر اپوکسی می باشد.

همچنین، سطح باید صاف و خشک باشد تا بتوانید از رنگ پلی یورتان فلز به صورت صحیح استفاده کنید. در صورتی که زیرسازی مناسب انجام نشود، رنگ پلی یورتان فلز ممکن است به درستی به سطح چسبیده نشود و در نتیجه ممکن است به سرعت پوسیده شود و از بین برود. بنابراین، برای داشتن نتایج بهتر و براق تر، بهتر است که زیرسازی مناسبی را برای سطح سیمانی بنا قبل از استفاده از رنگ پلی یورتان فلز انجام دهید.

بیشتر بخوانید :  کارخانه رنگ پلی اورتان فلزات مرغوب

فروش سراسری انواع رنگ پلی یورتان فلز  سفید

رنگ پلی یورتان فلز سفید مناسب برای دیوارهای منازل و همینطور محل کار است.

طیف رنگی گسترده رنگ های پلی یورتان فلز باعث شده تا بیشتر از این رنگ ها در ساختمان ها استفاده شود و مشتری ها از این تنوع رنگ ها بهره ببرند.

رنگ های پلی یورتان فلز درست است که بر پایه رزین پلی یورتان هستند ولی با فرمول منحصر به فردی که دارند قابل شستشو هستند و همینطور گرد و خاک و دوده را جذب نمی کنند.

فروش سراسری انواع رنگ اکریلیک استخوانی

نسبت رنگ به تینر روی هر سطحی متفاوت است و ممکن است جایی لازم باشد رنگ غلیظ و جای دیگر هم رنگ رقیق باشد.

هنگام رنگ آمیزی سطوح در صورت استفاده از رنگ پلی یورتان فلز بوی نامطبوعی متقاعد نمی شود.

رنگ پلی یورتان فلز سفید جزو رنگ های زیبا و پرکاربرد برای لوله های فلزی ، منبع های آب، به ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.