خرید اینترنتی رنگ قرمز روغنی براق ساختمانی

رنگ های روغنی دسته ای از رنگ های تک جزئی صنعتی بر پایه رزین آلکیدی خشک شونده حاصله از اسیدهای چرب اشباع نشده و الکل می باشد که به صورت گونه های براق، نیمه براق، مات و نیمه مات تولیده شده و به طور گسترده در رنگ آمیزی تجهیزات و سازه های فلزی، چوبی، گچی و بتنی در صنف های مختلف خانگی، صنعتی و تولیدی به کار می رود.
شماتیکی از نمای داخلی ساختمان حاوی پوشش رنگ قرمز روغنی براق ساختمانی   

معرفی رنگ قرمز روغنی براق ساختمانی

در واقع، کاربرد گسترده رنگ قرمز روغنی براق ساختمانی، به عنوان یکی از انواع رنگ های روغنی براق و محصولی با کیفیت از شرکت ترنج، در پوشش سطوح سازه ها و تجهیزات فلزی، گچی و چوبی ساختمان ها و محیط های صنعتی می باشد. این رنگ به دلیل ترکیبات مواد اولیه مناسب و با کیفیت، مقاومت و ماندگاری بالایی از خود در برابر عوامل شیمیایی و جوی مخرب نشان داده و به دلیل براقیت و حالت چربی گونه، دارای انعطاف پذیری بالایی در مقابل ضربه، سایش، ترک خوردگی و خراش می باشد.
از مزایای رنگ قرمز روغنی براق ساختمانی، مانند رنگ روغنی سیرنگ  همچنین می توان به ترکیب رنگ زیبا و طبیعی توأم با براقیت و درخشندگی بالای آن، که بسیار مناسب برای رنگ آمیزی سازه ها و لوازم تزئینی و تجهیزات خانگی و صنعتی است، اشاره کرد. این رنگ روغنی براق به دلیل خاصیت چربی گونه، ضد آب بوده و قابل شستشو با آب یا پاکسازی لکه ها با دستمال مرطوب می باشد و در محیط هایی که دارای رطوبت می باشند، مقاومت و ماندگاری بالایی از خود نشان می دهد.

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ قرمز روغنی براق ساختمانی

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ قرمز روغنی براق ساختمانی
۱٫ دارای ترکیب رنگ بسیار زیبا و با کیفیت توأم با براقیت بالا
۲٫ بسیار مناسب برای سازه های و تجهیزات گچی، چوبی و فلزی تزئینی و لوکس
۳٫ بسیار مقاوم در برابر آب و رطوبت
۴٫ قابل شستشو با آب و پاکسازی لکه ها و گرد و غبار با دستمال مرطوب
۵٫ دارای انعطاف پذیری و مقاومت مکانیکی بالا در برابر ترک خوردگی، شکاف، سایش، خراش و ضربه به دلیل برخورداری از حالت چربی گونه
۶٫ دارای چسبندگی بسیار قوی روی سطوح
۷٫ دارای قیمت فروش عمده مناسب و پایدار توسط شرکت ترنج
۸٫ سازگاری بالا با روغن الیف در پوشش سطوح چوبی

قیمت رنگ قرمز روغنی براق ساختمانی

قیمت رنگ قرمز روغنی براق ساختمانی
رنگ قرمز روغنی براق ساختمانی، به عنوان یکی از انواع رنگ های روغنی براق صنعتی و از محصولات رنگی با کیفیت شرکت ترنج، با وجود مقاومت و ماندگاری بالا و همچنین، ترکیب رنگ زیبا و شفاف، دارای قیمت ارائه عمده مناسب با ثبات بالا بوده و با افزایش طول عمر سازه ها و تجهیزات گچی، چوبی و فلزی، باعث صرفه جویی در هزینه های گزاف مربوط به تعمیر و تعویض آن ها شده و زیبایی خاصی به وسیله، فضا یا محیط رنگ آمیزی شده می دهد.
بیشتر بخوانید :  توزیع کنندگان رنگ روغنی مات فراز پیشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.