فروش ضد زنگ آریا پارس

ضد زنگ آریا پارس از جمله رنگ های محافظتی قوی برای پوشش سوله و اسکلت فلزی ساختمان است که در رنگ های اخرایی و طوسی به بازار عرضه شده است و در مدل ضد زنگ زینک کرومات آن می توان رنگ های آبی و زرد و سبز را نیز تولید نمود. که برای نشانه گذاری ها و بالاتر بردن کیفیت نهایی پروژه تاثیر زیادی دارد.

اکثر سوله سازان و اکسلت کاران فلزی و سازنده های پروژه های ساختمانی در تهران و شهرستان ها با معضلی به نام خوردگی فلز در همیشه ایام فعالیت شان از سال های دور، روبرو بوده اند. خوردگی فلزات باعث ضعیف شدن فلز در محل های مربوطه می شود و نیاز به کارهای ترمیمی بر روی فلز پروفیل و ورق فلزی را اجتناب ناپذیر می نماید.

برند معتبر آریا پارس با ارائه ضد رنگ حلب آبی خود با فرمولاسیون آلکید رزین تا حد زیادی این مشکل را حل کرده است. در جدول زیر تعدادی از مشخصات کاربردها و مزیت های ضد زنگ آریا پارس ارائه گردیده است.

عنوانتوضیحات
پایه رزین تولیدی و ترکیببر پایه اکسید آهن و رزین آلکید و از بهترین مواد اولیه تولید گردیده است.
از خصوصیات این محصولپوشش بالا و مقاومت بسیار بالا در مقابل رطوبت
ویژگی دیگراز سطح زیرین خود در مقابل زنگ زدگی و خوردگی رطوبتی
پوشش تئوریحدود ۵ متر مربع در هر لیتر
زمان خشک شدن سطحی آندر دمای ۲۵ درجه حدود ۴ ساعت
بیشتر بخوانید :  تولید بهترین ضد زنگ طوسی ساختمان

خرید ضد زنگ آریا پارس به قیمت مناسب

ضد زنگ آریا پارس

برای خرید ضد زنگ ها که بسیار هم کارآمد هستند می توان به فروشگاه های فروش رنگ مراجعه کرد و خرید را انجام داد. ضد زنگ آریا پارس نیز یکی از برند های با کیفیت است که در بین مصرف کنندگان شناخته شده می باشد.
نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر، برند های مختلف ضد زنگ ها، مانند آریا پارس را برای فروش دارند که عرضه عمده هم دارند و خریداران می توانند در اندازه مورد نیاز ضد زنگ خریداری کنند.
فروشگاه های اینترنتی معتبری هم فعال هستند که انواع ضد زنگ ها، رنگ ها، پرایمر و … را به فروش می رسانند، این نوع خرید طرفداران بیشتری پیدا کرده و راهی آسان برای خرید می باشد.
در سال های اخیر محبوبیت ضد زنگ های آلکیدی اخرایی و طوسی آریاپارس افزایش زیادی در نطر کارفرمایان سازندگان و مجریان ساختمانی داشته است به طوری که با ورود تکنولوژی های ساخت در بخش های نمای ساختمان و استفاده از سازه های فلزی در زیرسازی نماهای خشک نیاز به ضد زنگ با کیفیت بالا بیش از پیش احساس می گردد و در این میان ضد زنگ آریا پارس به خوبی توانسته است نیاز به چنین کیفیت های بالایی را برآورده سازد.

برای دریافت قیمت ضد زنگ اپوکسی و قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

قیمت ضد زنگ آریا پارس

حلب ضد زنگ اخرایی
آریا پارس یک برند ایرانی است که محصولات با کیفیتی تولید می کند و سال ها تجربه تولید نیز دارد، همچنین در مقایسه با برند های خارجی کیفیت معقولی دارد. ضد زنگ آریا پارس جز برند های شناخته شده است که مشتری زیادی هم دارد.
قیمت ضد زنگ های این برند نسبت به برند های خارجی مناسب تر است ولی با نوسانات نرخ ارز، ضد زنگ های آریا پارس هم افزایش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید :  چرارنگ گالوانیزه چسبندگی بالایی به سطوح فلزی دارد؟

ضد زنگ اخرایی نسبت به ضد زنگ طوسی به طور معمول قیمت کمتری داشته و موجب خرید آن در حجم های بالا و چندین تن می باشد. ظرفیت تولید ضد زنگ ، روزانه چندین تن می باشد.
برای خرید بهتر است ابتدا قیمت ضد زنگ ها را ارزیابی کرد و پس از ارزیابی قیمت ها خرید را انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.