خرید عمده رنگ مخصوص جدول خیابانی

رنگ جدول خیابانی از جمله رنگ های ترافیکی محسوب می گردد و رنگ جدول خیابان و رنگ جدول سطوح شهری برای سه کاربرد اصلی توسط طراحان و بهره برداران تعیین می گردد:

الف- تعیین حریم خیابان که در شب هم می تواند برای تشخیص بیشتر برای رانندگان و عابران استفاده شود.

ب- رنگ های جدول خیابانی قابلیت بالایی در نگهداری و محافظت خود جدول های خیابانی نیز دارند.

ج- طراحان محیط شهری با کمک رنگ بندی جداول زیبایی خاصی به محیط های تردد و فضاهای شهری می بخشند.

 از دیگر مزایای رنگهای تخصصی جدول خیابانی که در خرید عمده آن ها باید یه آن توجه داشت ضد رطوبت بودن آن و همچنین گوناگونی بالای رنگ بندی (شفاف و بی رنگ، سفید، مشکی، زرد، آبی، سبز، قرمز و …)  می باشد به شکلی که که حتی نوع شفاف آن به عنوان لایه محافظ و یا ضد نفوذ رطوبت بر روی انواع استراکچر های  بتنی و فلزی کاربرد دارد.

انواع رنگ جدول خیابان

انواع رنگ جدول خیابانرنگ جدول خیابانی انواع مختلف و با کاربردهای متفاوتی دارد که هر کدام ویزگی های خاصی دارند و خرید عمده آن ها باید با توجه به ویژگی های آن ها صورت گیرد.رنگ الکیدی هواخشک و رنگ اکریلیک water base و رنگ جدولی اپوکسی نمونه هایی از  رنگ جداول هستند.

  • رنگ جدول اکریلیک پایه اب
  • رنگ جدولی نانو
  • رنگ جدول الکیدی هواخشک پایه حلال
  • رنگ جدولی اپوکسی دوجزئی
  • رنگ جدولی پلی یورتان

رنگ جدول اکریلیک پایه آب water-base

رنگ جدول اکریلیک پایه آب water-baseاز خصوصیات این رنگ عدم جذب گرد و خاک و مقاومت در برابر تابش فرابنفش خورشید و ثبات رنگ بالای آن است. آب به عنوان رقیق کننده طبق مشخصات فنی آزمایش شده در کارخانه های تولیدی استفاده می شود. این نوع رنگ سرد که برپایه پلیمر اکریلیک ( از رزین های اسید اکر یلیک و اسید متا اکریلیک)تولید می شود.

رنگ جدول  اپوکسی نانو

رنگ جدول  اپوکسی نانوهدف از تولید این نوع رنگ جدید، به کار بردن از فناوری نانو در جهت زیاد شدن ماندگاری و عمر رنگ، ممانعت از پوسته و کنده شدن رنگ از روی جدول حاشیه خیابان ، شفافیت و کیفیت بیشتر و همچنین امکان پرکنندگی و نفوذ در سطح بلوک جدول است به نحوی که طول عمر این نوع رنگ های نانو  بر روی جداول بیش از ۵ برابر رنگهای معمولی است.در این رنگ پر کننده های معدنی دریک زمینه ی فیلر پخش می شوند ، زنگ نانو جدولی بسیار سریع خشک می شود و برای رنگ های جدولی که نیاز به خشک شدن سریع آن ها امری مطلوب است عامل مهمی در خرید عمده آن محسوب می گردد.تکنولوژی نانو که وارد رنگ شده است سبب حل مشکل دوام و تغییر رنگ و مقاومت رنگ در مقابل قلیایی شدن محیط بتن و پخش مناسب رنگ جدول در تمام روزنه های سطح مورد نظر میگردد.این محصولات تکلیه تایید های علمی را دریافت کرده اند.و علاوه بر فایده های های بسیار زیاد می توان به ان ها اعتماد نمود.

رنگ جدول الکیدی یاروغنی

این رنگ ها نسبت یه رنگ هایی دیگر قدیمی تر هستند و خیلی قبل تر ها مورد استفاده بوده اند.این رنگ ها در فام های گوناگون تولید می شوند.تنوع رنگ و مقاومت در برابر عوامل آب و هوایی علی الخصوص در مناطق معتدل قابلیت استفاده بیشتری دارند. رنگ جدول آلکیدی از ترکیب پلی استر اصلاح شده و اسید چرب تولید می شود؛  اسید چرب موجود در رنگ، دلیل اصلی در خشک شدن رنگ می گردد و قابلیت  آن را برای رنگ آمیزی سطوح گوناگون زیاد می کند. رنگ آلکید جدول دارای براقیت مناسبی است و برای حفاظت طولانی مدت از سطوح مختلف به کار می‌رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.